1) حبیبی، فاتح و عباسینژاد، حسین (1384). تصریح و برآورد تابع تقاضای گردشگری ایران با استفاده از دادههای سری زمانی-مقطعی، مجله تحقیقات اقتصادی، دوره چهلم، شماره 70: 115-91.
2) شاهآبادی، ابوالفضل، سیاح، علی و پورجوان، عبداله (1390). عوامل موثر بر جذب گردشگر در کشورهای گروه D8، اولین همایش ملی گردشگری پایدار سیستان و بلوچستان، 3-5 خرداد ماه.
3) شاهآبادی، ابوالفضل و سیاح، علی (1392). تأثیر زیرساختهای اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسهی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعهیافته، فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری، دوره 2، شماره 7: 25-43.
4) شریفیرنانی، حسین و سجادیهخواجویی، فرزام (1392). نقش حکمرانی خوب در جذب گردشگر (مطالعهی موردی: کشورهای منتخب (OPEC))، اولین همایش الکترونیکی ملی «چشمانداز اقتصاد ایران: با رویکرد حمایت از تولید ملی»، 28 آذرماه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان)
5) میدری، احمد و خیرخواهان، جعفر (1383). حکمرانی خوب بنیان توسعه، چاپ اول، تهران، ناشر مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
6) Aslan, A. F. Kula, & Kaplan, M. (2009). International tourism demand for Turkey: A dynamic panel data approach, A Research Journal of International Studies, Issue 9: 64-75.
7) Cho, V. (2010). A study of the non-economic determinants in tourism demand, International Journal of Tourism Research, 12(4): 307-320.
8) Eilat, Y. & Einv, L. (2004). Determinants of international tourism: A three-dimensional panel data analysis, Applied Economics, 36(12): 1315–1327.
9) Kaufmann, D., Kraay, A. & Mastruzzi, M. (2009). Governance matters VIII: Aggregate and individual governance indicators 1996-2008, Policy Research Working Paper: 49-78.
10) Khadaroo, J. & Seetanah, B. (2007). Transport infrastructure and tourism development, Annals of Tourism Research, 34(4):1021–1032.
11) Lim, C. (1997). An econometric classification and review of international tourism demand models, Tourism Economics, 136(3): 69-81.
12) Lim, C. & McAleer, M. (2002). Time series forecasts of international travel demand for Australia, Tourism Management, 23(4): 389-396.
13) Levett, C. (2005). A slice of the action, Sydney Morning Herald, 29 October, 27.
14) Massidda, C. & Etzo, I. (2012). The determinants of Italian domestic tourism: A panel data analysis, Tourism Management ,33(3): 603-610.
15) Naude, W. & Saayman, A. (2005). Determinants of tourist Arrivals in Africa: A panel data regression analysis, Tourism Economics, 11(3):365–391.
16) Nunkoo, R. & Smith, S. L. J.(2013). Political economy of tourism: Trust in government actors, political support, and their determinants, Tourism Management, 36(1): 120-132.
17) Panyik, E. (2015). Rural tourism governance: determinants of policy-makers’ support for tourism Development, Tourism Planning & Development, 12(1):48-72.
18) Seetanah, B., Durbarry, R. & Ragodoo, J.F. N. (2010). Using the panel cointegration approach to analyse the determinants of tourism demand in South Africa, Tourism Economics, 16(3): 715-729.
19) Song, H. & Li, G. (2010). Tourism demand modelling and forecasting: How should demand be measured? Tourism Economics, 16(1): 63–81.
20) Witt, S. F. & Witt, C. A. (1995). Forecasting tourism demand: A review of empirical research, International Journal of Forecasting, 11(3): 447-475.
23) Worldwide Governance Indicators (WGI)(2015). latest edition, retrieved December, 2015