نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار فرهنگی و هنری طراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
  • آسایش حرارتی ارزیابی ساعتی شرایط آسایش اقلیمی جزیره‌ی قشم برای انواع مختلف فعالیت گردشگری [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 209-229]
  • آینده‌پژوهی تحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]

ا

  • ابعاد کیفیت زندگی بررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 97-118]
  • ادراک ریسک نگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
  • ایران بررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
  • ایران اثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
  • ایران بررسی رابطه ورود گردشگران خارجی و میزان وقوع جرم در ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 65-81]
  • اردوگاه های عراق طراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
  • استان چهارمحال و بختیاری واکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
  • استان سمنان توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر رویکرد منابع انسانی (مورد مطالعه: استان سمنان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 82-96]
  • استان گلستان اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
  • استان مازندران تحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]
  • استان مازندران بررسی گرایش صاحبان اقامتگاه های گردشگری به انرژی های تجدیدپذیر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 199-210]
  • اسرای جنگی طراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
  • اعتماد نهادی اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
  • اقامتگاه های گردشگری بررسی گرایش صاحبان اقامتگاه های گردشگری به انرژی های تجدیدپذیر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 199-210]
  • الگوی تصحیح خطای برداری بررسی رابطه ورود گردشگران خارجی و میزان وقوع جرم در ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 65-81]
  • الگوریتم ژنتیک بخش بندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشه ای فازی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 146-168]
  • الگوریتم ژنتیک بخش بندی کسب ‌و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 54-72]
  • المپیاد بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعه‌ی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 115-127]
  • امنیت اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
  • انتقال ارزشها گردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
  • انرژی تجدیدپذیر بررسی گرایش صاحبان اقامتگاه های گردشگری به انرژی های تجدیدپذیر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 199-210]
  • انگیزش های فردی شناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]

ب

  • بازاریابی اجتماعی سنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 33-53]
  • بازاریابی مقصد گردشگری تاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
  • بازاریابی مقصد گردشگری نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 75-93]
  • بازارچه‌های مرزی توسعه‌ی گردشگری شهری با تأکید بر نقش بازارچه‌های مرزی (مطالعه‌ی موردی: بازارچه‌ی مرزی پاوه) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 95-126]
  • بانوان بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعه‌ی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 115-127]
  • بررسی تطبیقی بررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
  • برند تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]
  • برند تحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلان‌شهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
  • برندینگ مقصد ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 202-221]
  • بقایای ایستارهای زمان جنگ منازعۀ معنا در میدان گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 8-28]
  • بینالود تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]

پ

  • پایبندی تحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
  • پانل دیتا تأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 8-30]
  • پاوه توسعه‌ی گردشگری شهری با تأکید بر نقش بازارچه‌های مرزی (مطالعه‌ی موردی: بازارچه‌ی مرزی پاوه) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 95-126]
  • پیش انگاشت های تاریخی منازعۀ معنا در میدان گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 8-28]

ت

  • تحلیل خوشه ای بخش بندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشه ای فازی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 146-168]
  • تحلیل سلسله‌ مراتبی فازی تحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]
  • تحلیل کیفی واکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
  • تداعیات برند ایران ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 202-221]
  • ترکیه بررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
  • تصویر برند ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 202-221]
  • تصویر مقصد تاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
  • تصویر مقصد بررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 128-145]
  • تصویر مقصد ارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 202-221]
  • تعامل فرهنگی اجتماعی بررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
  • تغییر نگرش و انتظارات منازعۀ معنا در میدان گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 8-28]
  • تمایل به گردشگری توزیع اجتماعی ذائقه فراغتی و تمایل به گردشگری (موارد مطالعاتی: شاغلان حوزه سلامت و درمان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-48]
  • توسعه پایدار تبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]
  • توسعه روستایی بررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
  • توسعه گردشگری بررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
  • توسعه گردشگری بررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
  • توسعه گردشگری جنگ طراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
  • توسعه گردشگری کشاورزی نگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
  • تولید ناخالص داخلی سرانه بررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
  • تئوری بنیانی واکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]

ج

  • جرم بررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
  • جرم بررسی رابطه ورود گردشگران خارجی و میزان وقوع جرم در ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 65-81]
  • جزیره‌ی قشم ارزیابی ساعتی شرایط آسایش اقلیمی جزیره‌ی قشم برای انواع مختلف فعالیت گردشگری [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 209-229]
  • جنگ شناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
  • جنگل مانگرو تبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]
  • جوانان روستایی بررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]

ح

  • حافظه جمعی گردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
  • حکمرانی تأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 8-30]
  • حوزه خمیر و قشم تبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]
  • حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد بررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 97-118]

خ

  • خوزستان شناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
  • خوشه‌بندی فازی بخش بندی کسب ‌و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 54-72]

د

  • داده‎های تابلویی اثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
  • دی اکسید کربن بررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
  • درودزن تحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
  • دلبستگی به مقصد تاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
  • دلفی بسته تبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]

ذ

  • ذائقه فراغتی توزیع اجتماعی ذائقه فراغتی و تمایل به گردشگری (موارد مطالعاتی: شاغلان حوزه سلامت و درمان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-48]

ر

  • راهیان نور شناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
  • راهیان نور گردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
  • راهنمایان تور ورودی تأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی (مطالعه موردی: راهنمایان تور ورودی شهر تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 119-136]
  • رسانه های اجتماعی نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 75-93]
  • رضایت بررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 128-145]
  • رضایت از مقصد تاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
  • رضایتمندی گردشگران بررسی مولفه های سرمایه اجتماعی موثر بر رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: شهر ماسوله) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 73-96]
  • رگرسیون انتقال ملایم پانلی بررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
  • روایی محتوایی ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-157]
  • روستا بررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 97-118]
  • روستای دیمه شهرستان کوهرنگ واکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
  • روش تحقیق کیفی گردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
  • رویکرد ترکیبی سنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 33-53]

ز

  • زیرساخت‌های اقتصادی تأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 8-30]

س

  • سرمایه اجتماعی بررسی مولفه های سرمایه اجتماعی موثر بر رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: شهر ماسوله) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 73-96]
  • سرمایه گذاری اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
  • سناریونویسی تحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]

ش

  • شاخص­ های رقابت­ پذیری ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-157]
  • شبح قومیت منازعۀ معنا در میدان گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 8-28]
  • شناسنامه مجله و چکیده مبسوط انگلیسی مقالات شناسنامه مجله و چکیده مبسوط انگلیسی مقالات [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-57]
  • شناسنامه مجله و چکیده مبسوط انگلیسی مقالات شناسنامه مجله و چکیده مبسوط انگلیسی مقالات [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-43]
  • شهرستان اردبیل بررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
  • شهرستان تنکابن نگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
  • شهر ماسوله بررسی مولفه های سرمایه اجتماعی موثر بر رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: شهر ماسوله) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 73-96]

ص

  • صنعت گردشگری توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر رویکرد منابع انسانی (مورد مطالعه: استان سمنان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 82-96]
  • صنعت گردشگری مدل سازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی (افراد، فرآیند، مکان و محصول) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 179-201]
  • صنعت گردشگری بررسی و اولویت بندی محدودیت های گردشگران کره ای در ایران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 33-57]
  • صنعت گردشگری نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 75-93]
  • صنعت گردشگری طراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]

ط

  • طبیعت‌گردی ارزیابی ساعتی شرایط آسایش اقلیمی جزیره‌ی قشم برای انواع مختلف فعالیت گردشگری [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 209-229]

ع

  • عدم اطلاع بررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
  • عملکرد شغلی راهنمایان تور تأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی (مطالعه موردی: راهنمایان تور ورودی شهر تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 119-136]
  • عملکرد محیط ‎زیست اثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
  • عوامل اجتماعی تحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]

ف

  • فرآیند خلاق مدل سازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی (افراد، فرآیند، مکان و محصول) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 179-201]

ک

  • کار‌آفرینی تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]
  • کارکنان خلاق مدل سازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی (افراد، فرآیند، مکان و محصول) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 179-201]
  • کسب‌و کارهای گردشگری پزشکی بخش بندی کسب ‌و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 54-72]
  • کشورهای اسلامی بررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
  • کشورهای منتخب اثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
  • کیفیت منابع اطلاعاتی بررسی کیفیت منابع اطلاعاتی چاپی گردشگری از دیدگاه گردشگران خارجی (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 58-74]
  • کلان‌شهر تبریز تحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلان‌شهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]

گ

  • گردشکری جنگ گردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
  • گردشگر تحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
  • گردشگری تأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 8-30]
  • گردشگری اثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
  • گردشگری بررسی رابطه ورود گردشگران خارجی و میزان وقوع جرم در ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 65-81]
  • گردشگری بخش بندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشه ای فازی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 146-168]
  • گردشگری بررسی کیفیت منابع اطلاعاتی چاپی گردشگری از دیدگاه گردشگران خارجی (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 58-74]
  • گردشگری واکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
  • گردشگران کره ای بررسی و اولویت بندی محدودیت های گردشگران کره ای در ایران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 33-57]
  • گردشگری پایدار تبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]
  • گردشگری تاریک شناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
  • گردشگر خارجی بررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
  • گردشگری روستایی تحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]
  • گردشگری روستایی بررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
  • گردشگری روستایی تحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
  • گردشگری سلامت بررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 128-145]
  • گردشگری سلامت سنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 33-53]
  • گردشگری شهری توسعه‌ی گردشگری شهری با تأکید بر نقش بازارچه‌های مرزی (مطالعه‌ی موردی: بازارچه‌ی مرزی پاوه) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 95-126]
  • گردشگری شهری تحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلان‌شهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
  • گردشگری مذهبی بررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 97-118]
  • گردشگری ورزشی و مدیریت ارتباط با مشتری بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعه‌ی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 115-127]
  • گروه های شغلی – تحصیلی توزیع اجتماعی ذائقه فراغتی و تمایل به گردشگری (موارد مطالعاتی: شاغلان حوزه سلامت و درمان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-48]

م

  • مازندران تحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
  • مجازات بررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
  • مجمع جهانی اقتصاد ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-157]
  • محدودیت بررسی و اولویت بندی محدودیت های گردشگران کره ای در ایران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 33-57]
  • محصول خاص تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]
  • محصول خلاق مدل سازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی (افراد، فرآیند، مکان و محصول) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 179-201]
  • مدیریت تصویر تحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلان‌شهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
  • مدل­سازی تفسیری ساختاری ارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-157]
  • مدل SWOT تحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلان‌شهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
  • مراکز تجاری بخش بندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشه ای فازی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 146-168]
  • مرودشت تحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
  • مسئولیت کیفری بررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
  • مشکلات و موانع واکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
  • مقاصد رفتاری بررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 128-145]
  • مکان خلاق مدل سازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی (افراد، فرآیند، مکان و محصول) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 179-201]
  • منابع اطلاعاتی چاپی بررسی کیفیت منابع اطلاعاتی چاپی گردشگری از دیدگاه گردشگران خارجی (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 58-74]
  • منابع انسانی توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر رویکرد منابع انسانی (مورد مطالعه: استان سمنان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 82-96]
  • منطقه حفاظت شده تبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]

ن

  • نظریه بوردیو توزیع اجتماعی ذائقه فراغتی و تمایل به گردشگری (موارد مطالعاتی: شاغلان حوزه سلامت و درمان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-48]
  • نظریه رفتار برنامه ­ریزی شده تحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
  • نگرش نگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
  • نگرش سنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 33-53]
  • نگرش تحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
  • نواحی روستایی نگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]

و

  • واحدهای گردشگری اعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
  • واژه‎های کلیدی: گردشگری روستایی تحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]

ه

  • هنجار تحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
  • هویت اجتماعی بررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
  • هوش فرهنگی تأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی (مطالعه موردی: راهنمایان تور ورودی شهر تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 119-136]