نمایه کلیدواژه ها

ا

  • احساس امنیت تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
  • اخراج اداری اخراج گردشگران خارجی در حقوق ایران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 124-144]
  • اخراج قضایی اخراج گردشگران خارجی در حقوق ایران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 124-144]
  • ارزیابی چند معیاره ارزیابی تناسب مکانی برای توسعه اکوتوریسم در منطقه رود بار و قصران و لواسانات با استفاده از روش OWA با کمیت سنج های فازی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 68-95]
  • استان یزد طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]
  • اشتغال اثرات اقتصادی ورود گردشگران داخلی به قم (رویکرد داده ستانده دومنطقه ای) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 8-24]
  • اصفهان تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
  • اعتماد تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
  • اعتماد تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
  • اکوتوریسم پایدار ارزیابی تناسب مکانی برای توسعه اکوتوریسم در منطقه رود بار و قصران و لواسانات با استفاده از روش OWA با کمیت سنج های فازی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 68-95]
  • الگوریتم SVR مدل سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری بازدید از دوستان و بستگان(VFR ) داخلی شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 122-145]
  • اهمیت-عملکرد تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]

ب

  • بیرجند تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
  • برنامه‌ریزی چالش‌ها و رویکردهای توسعه‌ی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]
  • برنامه‌ریزی ‌تفرجی تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 136-156]
  • برند شهری اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 84-101]
  • برند شهر تبریز اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 84-101]
  • برند شهرسازی و معماری اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 84-101]

پ

ت

  • تحلیل کیفی گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرم‌انگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
  • تحلیل محتوا تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
  • تحولات شکار گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرم‌انگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
  • تصویر برند تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 82-101]
  • تصویر ذهنی گردشگر از مقصد تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
  • تصویر مقصد تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطه‌ای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
  • تغییرات اقلیمی پیامدهای گرمایش جهانی بر مناطق گردشگری سواحل جنوبی دریای خزر [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 146-163]
  • تمایل به ترک شغل بررسی تأثیر جو بخشش درک شده بر نگرش‌ها و رفتارهای کاری کارکنان هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیران شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 102-122]
  • توریسم تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
  • تورم تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
  • توسعه ی پایدار بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 72-96]
  • توسعه پایدار گردشگری تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
  • توسعه روستایی تبیین عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری دهستان فضل شهرستان نیشابور) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 123-145]
  • توسعه گردشگری تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
  • توسعه‌ی گردشگری پایدار چالش‌ها و رویکردهای توسعه‌ی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]
  • تولید اثرات اقتصادی ورود گردشگران داخلی به قم (رویکرد داده ستانده دومنطقه ای) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 8-24]
  • تولید تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]

ج

  • جامعه میزبان تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
  • جرم انگاری شکار گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرم‌انگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
  • جرم شناسی سبز گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرم‌انگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
  • جستجوی اطلاعات از درون خانواده تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
  • جستجوی بیرونی اطلاعات تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
  • جستجوی درونی اطلاعات تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
  • جوّ بخشش درک شده بررسی تأثیر جو بخشش درک شده بر نگرش‌ها و رفتارهای کاری کارکنان هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیران شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 102-122]

چ

  • چالش‌ها چالش‌ها و رویکردهای توسعه‌ی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]

ح

  • حامی فقرا موانع تحقق طبیعت‌گردی حامی فقرا (مورد مطالعه: روستاهای منتخب شرق استان سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 28-51]
  • حس مکان شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 52-67]

خ

  • خدمات گردشگری تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
  • خشکسالی تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
  • خصیصه های شخصیتی تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]

د

  • دهستان فضل تبیین عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری دهستان فضل شهرستان نیشابور) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 123-145]

ر

  • رضایت شغلی بررسی تأثیر جو بخشش درک شده بر نگرش‌ها و رفتارهای کاری کارکنان هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیران شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 102-122]
  • رفاه اقتصادی تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
  • رفتار یادگیری بررسی تأثیر جو بخشش درک شده بر نگرش‌ها و رفتارهای کاری کارکنان هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیران شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 102-122]
  • رگرسیون مدل سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری بازدید از دوستان و بستگان(VFR ) داخلی شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 122-145]
  • روستاهای سمنان موانع تحقق طبیعت‌گردی حامی فقرا (مورد مطالعه: روستاهای منتخب شرق استان سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 28-51]
  • روش داده های تابلویی تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
  • رویکردها چالش‌ها و رویکردهای توسعه‌ی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]

ز

  • زیرساخت‌های گردشگری طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]

س

  • ساری تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
  • سرماهای فرین تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
  • سواحل جنوبی دریای خزر پیامدهای گرمایش جهانی بر مناطق گردشگری سواحل جنوبی دریای خزر [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 146-163]

ش

  • شاخص‌های برندسازی اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برند‌های شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 84-101]
  • شبکه روابط تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
  • شبکه عصبی فازی مدل سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری بازدید از دوستان و بستگان(VFR ) داخلی شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 122-145]
  • شدت رقابت تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 82-101]
  • شیراز تحلیل پراکنش فضایی هتل‌ها نسبت به جاذبه‌های گردشگری درمانی در شیراز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 8-25]
  • شناسنامه مجله و چکیده های مبسوط انگلیسی مقالات شناسنامه مجله و چکیده های مبسوط انگلیسی مقالات [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 1-37]
  • شناسنامه مجله و چکیده های مبسوط انگلیسی مقالات شناسنامه مجله و چکیده های مبسوط انگلیسی مقالات [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 1-34]
  • شناسنامه مجله و چکیده های مبسوط انگلیسی مقالات شناسنامه مجله و چکیده های مبسوط انگلیسی مقالات [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 1-36]
  • شهر اصفهان شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 52-67]
  • شهر تهران مدل سازی پیش‌بینی تقاضای گردشگری بازدید از دوستان و بستگان(VFR ) داخلی شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 122-145]
  • شهرستان بابلسر تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]

ض

ط

  • طبیعت گردی بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 72-96]
  • طبیعت‌گردی موانع تحقق طبیعت‌گردی حامی فقرا (مورد مطالعه: روستاهای منتخب شرق استان سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 28-51]
  • طیف فرصت تفرجی تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 136-156]

ع

  • عرصه‌های روستایی نقش گردشگری خانه‌های دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
  • عملکرد سازمانی تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 82-101]
  • عوامل انگیزشی تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطه‌ای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
  • عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی تبیین عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری دهستان فضل شهرستان نیشابور) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 123-145]

ف

  • فرآیند مدیریت بحران رابطه مدیریت دانش با فرآیند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 102-122]
  • فضای شهری جمعی باز تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
  • فناوری اطلاعات طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]

ق

  • قصد رفتاری تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطه‌ای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]

ک

  • کالایی شدن فضا نقش گردشگری خانه‌های دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
  • کیفیت درک شده تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطه‌ای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
  • کیفیت نهادی بررسی نقش کیفیت نهادی بر توسعه صنعت گردشگری پزشکی در ایران: رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 26-54]

گ

  • گردشگری پیامدهای گرمایش جهانی بر مناطق گردشگری سواحل جنوبی دریای خزر [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 146-163]
  • گردشگری اثرات اقتصادی ورود گردشگران داخلی به قم (رویکرد داده ستانده دومنطقه ای) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 8-24]
  • گردشگری تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
  • گردشگری تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
  • گردشگری تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
  • گردشگری الکترونیک طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]
  • گردشگری پزشکی بررسی نقش کیفیت نهادی بر توسعه صنعت گردشگری پزشکی در ایران: رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 26-54]
  • گردشگر خارجی اخراج گردشگران خارجی در حقوق ایران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 124-144]
  • گردشگری خانه‌های دوم نقش گردشگری خانه‌های دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
  • گردشگری درمانی تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطه‌ای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
  • گردشگری درمانی تحلیل پراکنش فضایی هتل‌ها نسبت به جاذبه‌های گردشگری درمانی در شیراز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 8-25]
  • گردشگری شکار گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرم‌انگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
  • گردشگری کشاورزی تبیین عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری دهستان فضل شهرستان نیشابور) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 123-145]
  • گردشگری مذهبی تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
  • گرمایش جهانی پیامدهای گرمایش جهانی بر مناطق گردشگری سواحل جنوبی دریای خزر [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 146-163]

م

  • مازندران نقش گردشگری خانه‌های دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
  • مجازات تکمیلی اخراج گردشگران خارجی در حقوق ایران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 124-144]
  • مجموعه روستایی جواهرده بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 72-96]
  • محمودآباد نقش گردشگری خانه‌های دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصه‌های روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
  • مخاطرات آب و هوایی تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
  • مدیریت چالش‌ها و رویکردهای توسعه‌ی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]
  • مدیریت دانش رابطه مدیریت دانش با فرآیند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 102-122]
  • مدیریت مقصد تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
  • مدیریت منابع انسانی راهبردی تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 82-101]
  • مدل سازی معادلات ساختاری تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 136-156]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]
  • مشارکت اجتماعی تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
  • مطالعه کیفی تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
  • مقاصد گردشگری شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 52-67]
  • مقصد گردشگری رابطه مدیریت دانش با فرآیند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 102-122]
  • میک مک شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 52-67]
  • موانع موانع تحقق طبیعت‌گردی حامی فقرا (مورد مطالعه: روستاهای منتخب شرق استان سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 28-51]

ن

  • نشانزد محیط‌زیستی قابل قبول تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 136-156]

ه

  • هتل تحلیل پراکنش فضایی هتل‌ها نسبت به جاذبه‌های گردشگری درمانی در شیراز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 8-25]