نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار اقتصادی- اجتماعی بررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچه‌ای (مورد مطالعه: دریاچه‌های استان فارس) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 131-153]
  • آثار گردشگری تحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]

ا

  • ابزار هوشمند همراه عوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعه‌ی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
  • احساس تعلق به مقاصد گردشگری بررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعه‌ی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 34-51]
  • اخلاق زیست‌محیطی یادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیت‌های زیست‌بوم‌گردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 175-192]
  • ایدئولوژی سیاسی بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
  • ایران ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]
  • ایران بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
  • ایران عوامل تعیین‌کننده‌ی گردشگری پزشکی؛ نمونه موردی ایران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 80-106]
  • اردبیل نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
  • ارزیابی ارزیابی قابلیت‌های ژئومورفوسایت‌های گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان تفت) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 193-212]
  • ارزیابی آثار زیست محیطی ارزیابی اثرات زیست محیطی پروژه های گردشگری (مطالعه‌ی موردی: منطقه گردشگری اوان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 147-167]
  • استان فارس بررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچه‌ای (مورد مطالعه: دریاچه‌های استان فارس) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 131-153]
  • استان گلستان بررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 148-169]
  • استان مازندران گردشگری و مدیریت مصرف انرژی (مطالعه‌ی موردی: اقامتگاه های گردشگری استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 126-144]
  • استان مازندران بررسی نگرش صاحبان اقامتگاه‌های گردشگری نسبت به سیاست‌های مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 145-163]
  • اصفهان بررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعه‌ی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 34-51]
  • اعتماد الکترونیکی بررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
  • اکوتوریسم بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
  • الگوی برنشتاین جایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]
  • الگوی هرست جایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]
  • امنیت بررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]

ب

  • بازاریابی اولویت‌بندی فعالیت‌های بازاریابی گردشگری فیلم [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 189-208]
  • بازاریابی حسی تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
  • برنامه‌ریزی راهبردی متا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامه‌ریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
  • بعد رابطه ای بررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
  • بعد ساختاری بررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
  • بعد شناختی بررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
  • بندر انزلی ارتباط رضایتمندی، دلبستگی و مقاصد رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران بندر انزلی) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 206-229]

پ

  • پایداری و توسعه سکونتگاه‌ها تاثیر مشارکت تورگردان ها در پایداری و توسعه سکونتگاه‌های محلی (مطالعه موردی: منطقه تهران و البرز) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 93-119]
  • پارادایم علمی کوهن جایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]
  • پارادایم نوین محیط زیستی تبیین جامعه‌شناختی رفتار محیط‌زیستی گردشگران (مطالعه‌ی موردی: پارک جنگلی نور) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 107-127]
  • پارک جنگلی نور تبیین جامعه‌شناختی رفتار محیط‌زیستی گردشگران (مطالعه‌ی موردی: پارک جنگلی نور) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 107-127]
  • پرورش فردی و اجتماعی یادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیت‌های زیست‌بوم‌گردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 175-192]
  • پیش‌بینی گردشگری پیش‌بینی تقاضای گردشگری خارجی (یک مطالعه موردی برای ایران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 51-71]
  • پیمایش گردشگری و مدیریت مصرف انرژی (مطالعه‌ی موردی: اقامتگاه های گردشگری استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 126-144]

ت

  • تجربه‌ی قبلی رزرو اینترنتی اتاق هتل بررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
  • تحلیل مسیر بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیت‌های بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
  • تحمل ابهام تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 112-130]
  • تخت فولاد برنامه‌ریزی و توسعه‌ی گردشگری در آرامستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 128-147]
  • تری اندیس تحلیل جامعه شناختی زباله ریزی در بین گردشگران (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 168-186]
  • تصویر مقصد بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیت‌های بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
  • تصویر مقصد شناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 72-92]
  • تغییر آب و هوا بررسی نگرش صاحبان اقامتگاه‌های گردشگری نسبت به سیاست‌های مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 145-163]
  • تغییر رفتار یادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیت‌های زیست‌بوم‌گردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 175-192]
  • تکنیک دلفی فازی شناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 72-92]
  • تهیه‌کنندگان فیلم و سریال اولویت‌بندی فعالیت‌های بازاریابی گردشگری فیلم [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 189-208]
  • توانمندسازی بررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندی‌های اجتماعی و روان‌شناختی روستاییان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشگین‌شهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
  • تورگردان‌ها تاثیر مشارکت تورگردان ها در پایداری و توسعه سکونتگاه‌های محلی (مطالعه موردی: منطقه تهران و البرز) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 93-119]
  • تورم تأثیر غیرخطی تورم و توسعه‌ی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 8-25]
  • توسعه‌ی پایدار تحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]
  • توسعه‌ی پایدار گردشگری سنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعه‌ی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]
  • توسعه روستایی بررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندی‌های اجتماعی و روان‌شناختی روستاییان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشگین‌شهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
  • توسعه‌ی روستایی بررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 148-169]
  • توسعه‌ی گردشگری ارزیابی اثرات زیست محیطی پروژه های گردشگری (مطالعه‌ی موردی: منطقه گردشگری اوان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 147-167]
  • توسعه‌ی گردشگری مذهبی ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]

ج

  • جمهوری ‌اسلامی ‌ایران مقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعه‌یافته [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 26-44]

ح

  • حقوق تطبیقی مقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعه‌یافته [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 26-44]
  • حمایت جامعه‌ی میزبان سنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعه‌ی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]
  • حمایت های مادی ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]
  • حمایت های معنوی ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]
  • حوزه ی مطالعاتی جایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]

خ

  • خودکارآمدی تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 112-130]

د

  • دلبستگی به مکان ارتباط رضایتمندی، دلبستگی و مقاصد رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران بندر انزلی) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 206-229]
  • دهستان سجادرود سنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعه‌ی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]

ر

  • راهنمایان تور‌های خروجی بررسی رابطه‌ی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تور‌های خروجی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 24-41]
  • رشته جایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]
  • رشد اقتصادی تأثیر غیرخطی تورم و توسعه‌ی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 8-25]
  • رضایت بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیت‌های بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
  • رضایت بررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعه‌ی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 34-51]
  • رضایت نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
  • رضایت تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
  • رضایت الکترونیکی بررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
  • رضایتمندی ارتباط رضایتمندی، دلبستگی و مقاصد رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران بندر انزلی) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 206-229]
  • رفتاراجتماعی بررسی آثارالگوی رفتارگردشگران برچگونگی رفتاراجتماعی شهروندان (مطالعه‌ی موردی: شهرهمدان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 183-202]
  • رفتار شکایتی مشتریان تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 112-130]
  • رفتارگردشگر بررسی آثارالگوی رفتارگردشگران برچگونگی رفتاراجتماعی شهروندان (مطالعه‌ی موردی: شهرهمدان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 183-202]
  • رفتار محیط ‌زیستی تبیین جامعه‌شناختی رفتار محیط‌زیستی گردشگران (مطالعه‌ی موردی: پارک جنگلی نور) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 107-127]
  • روستای موئیل بررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندی‌های اجتماعی و روان‌شناختی روستاییان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشگین‌شهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
  • روستای نوره تحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]

ز

  • زباله‌پراکنی تحلیل جامعه شناختی زباله ریزی در بین گردشگران (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 168-186]
  • زیست‌بوم‌گردی (اکوتوریسم) یادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیت‌های زیست‌بوم‌گردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 175-192]

ژ

  • ژئوسایت ارزیابی قابلیت‌های ژئومورفوسایت‌های گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان تفت) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 193-212]
  • ژئومورفوسایت ارزیابی قابلیت‌های ژئومورفوسایت‌های گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان تفت) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 193-212]

س

  • سیاست‌های مقابله بررسی نگرش صاحبان اقامتگاه‌های گردشگری نسبت به سیاست‌های مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 145-163]
  • ساماندهی فضایی بررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
  • سرمایه‌ی اجتماعی مجازی مشارکت و فعالیت در شبکه‌های مجازی گردشگری و سرمایه‌ی اجتماعی مجازی در ایران [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 67-90]
  • سکونتگاه‌های روستایی بررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچه‌ای (مورد مطالعه: دریاچه‌های استان فارس) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 131-153]
  • سلامت عوامل تعیین‌کننده‌ی گردشگری پزشکی؛ نمونه موردی ایران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 80-106]
  • سلامت اجتماعی فرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطه‌ی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتل‌های مشهد) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 91-111]

ش

  • شبکه‌های مجازی گردشگری مشارکت و فعالیت در شبکه‌های مجازی گردشگری و سرمایه‌ی اجتماعی مجازی در ایران [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 67-90]
  • شهر یزد بررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
  • شهرستان ایلام بررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
  • شهرستان تفت ارزیابی قابلیت‌های ژئومورفوسایت‌های گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان تفت) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 193-212]
  • شهرستان سنندج تحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]
  • شهرستان مشگین‌شهر بررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندی‌های اجتماعی و روان‌شناختی روستاییان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشگین‌شهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
  • شهرهمدان بررسی آثارالگوی رفتارگردشگران برچگونگی رفتاراجتماعی شهروندان (مطالعه‌ی موردی: شهرهمدان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 183-202]

ص

  • صاحبان اقامتگاه گردشگری گردشگری و مدیریت مصرف انرژی (مطالعه‌ی موردی: اقامتگاه های گردشگری استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 126-144]
  • صنعت هتلداری بررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
  • صنعت هتلداری فرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطه‌ی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتل‌های مشهد) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 91-111]

ط

  • طول عمر مشتری بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 62-79]

ع

  • عرضه‌کنندگان محلی گردشگری تاثیر مشارکت تورگردان ها در پایداری و توسعه سکونتگاه‌های محلی (مطالعه موردی: منطقه تهران و البرز) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 93-119]
  • عملکرد کسب و کار تأثیر مشتری‌گرایی و کارآفرینی‌گرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 187-205]
  • عوامل تعیین‌کننده عوامل تعیین‌کننده‌ی گردشگری پزشکی؛ نمونه موردی ایران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 80-106]

ف

  • فرسایش شغلی فرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطه‌ی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتل‌های مشهد) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 91-111]
  • فضاهای گردشگری بررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
  • فیلم اولویت‌بندی فعالیت‌های بازاریابی گردشگری فیلم [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 189-208]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات عوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعه‌ی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]

ق

  • قوانین و مقررات مقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعه‌یافته [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 26-44]

ک

  • کارآفرینی‌گرایی تأثیر مشتری‌گرایی و کارآفرینی‌گرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 187-205]
  • کشورهای توسعه‌یافته‌ی توریستی مقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعه‌یافته [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 26-44]
  • کیفیت الکترونیکی بررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
  • کیفیت رابطه بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 62-79]
  • کلیدی: گردشگری مقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعه‌یافته [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 26-44]

گ

  • گردشگری ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]
  • گردشگری بررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
  • گردشگری عوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعه‌ی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
  • گردشگری بررسی نگرش صاحبان اقامتگاه‌های گردشگری نسبت به سیاست‌های مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 145-163]
  • گردشگری بررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندی‌های اجتماعی و روان‌شناختی روستاییان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشگین‌شهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
  • گردشگری شناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 72-92]
  • گردشگری تأثیر غیرخطی تورم و توسعه‌ی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 8-25]
  • گردشگری بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
  • گردشگری فرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطه‌ی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتل‌های مشهد) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 91-111]
  • گردشگری بررسی رابطه‌ی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تور‌های خروجی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 24-41]
  • گردشگری تبیین جامعه‌شناختی رفتار محیط‌زیستی گردشگران (مطالعه‌ی موردی: پارک جنگلی نور) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 107-127]
  • گردشگران استان مازندران تحلیل جامعه شناختی زباله ریزی در بین گردشگران (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 168-186]
  • گردشگری با علایق خاص برنامه‌ریزی و توسعه‌ی گردشگری در آرامستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 128-147]
  • گردشگری پزشکی عوامل تعیین‌کننده‌ی گردشگری پزشکی؛ نمونه موردی ایران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 80-106]
  • گردشگر خارجی تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
  • گردشگری دریاچه‌ای بررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچه‌ای (مورد مطالعه: دریاچه‌های استان فارس) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 131-153]
  • گردشگری در آرامستان برنامه‌ریزی و توسعه‌ی گردشگری در آرامستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 128-147]
  • گردشگری روستایی متا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامه‌ریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
  • گردشگری روستایی تحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]
  • گردشگری روستایی بررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 148-169]
  • گردشگری ساحلی بررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
  • گردشگری سیار عوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعه‌ی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
  • گردشگری فیلم اولویت‌بندی فعالیت‌های بازاریابی گردشگری فیلم [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 189-208]
  • گردشگری مذهبی ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]
  • گردشگری مذهبی برنامه‌ریزی و توسعه‌ی گردشگری در آرامستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 128-147]

م

  • مارکف سوئیچینگ تأثیر غیرخطی تورم و توسعه‌ی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 8-25]
  • متاسوات متا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامه‌ریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 62-79]
  • مدیریت بحران گردشگری بررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
  • مدیرت مصرف انرژی گردشگری و مدیریت مصرف انرژی (مطالعه‌ی موردی: اقامتگاه های گردشگری استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 126-144]
  • مدل ARFIMA پیش‌بینی تقاضای گردشگری خارجی (یک مطالعه موردی برای ایران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 51-71]
  • مدل ترکیبی پیش‌بینی تقاضای گردشگری خارجی (یک مطالعه موردی برای ایران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 51-71]
  • مدل تلفیقی تحلیل جامعه شناختی زباله ریزی در بین گردشگران (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 168-186]
  • مدل جامعه‌شناختی تحلیل رفتار حامی محیط زیست گردشگری و مدیریت مصرف انرژی (مطالعه‌ی موردی: اقامتگاه های گردشگری استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 126-144]
  • مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری عوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعه‌ی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
  • مدل معادلات_ساختاری بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیت‌های بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
  • مشارکت و فعالیت مشارکت و فعالیت در شبکه‌های مجازی گردشگری و سرمایه‌ی اجتماعی مجازی در ایران [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 67-90]
  • مشتری نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
  • مشتری‌گرایی تأثیر مشتری‌گرایی و کارآفرینی‌گرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 187-205]
  • معیشت پایدار روستایی بررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 148-169]
  • میغان متا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامه‌ریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
  • مقابله تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 112-130]
  • مقاصد رفتاری ارتباط رضایتمندی، دلبستگی و مقاصد رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران بندر انزلی) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 206-229]
  • مقصدهای تفریحی توریستی ارتباط رضایتمندی، دلبستگی و مقاصد رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران بندر انزلی) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 206-229]
  • مناطق جنگلی سنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعه‌ی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]
  • منطقه‌ی تهران و البرز تاثیر مشارکت تورگردان ها در پایداری و توسعه سکونتگاه‌های محلی (مطالعه موردی: منطقه تهران و البرز) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 93-119]
  • منطقه گردشگری اوان ارزیابی اثرات زیست محیطی پروژه های گردشگری (مطالعه‌ی موردی: منطقه گردشگری اوان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 147-167]
  • مؤلفه‎های حسی تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]

ن

  • نیات رفتاری تحلیل تاثیر مولفه‎های حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتل‎های چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
  • نارضایتی نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
  • نیت بازدید بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیت‌های بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
  • نظریه‌ی مبتنی بر منابع متا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامه‌ریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
  • نواحی روستایی سنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعه‌ی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]
  • نوآوری نوع‌شناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتل‌ها (مورد مطالعه: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
  • نوآوری‌گرایی تأثیر مشتری‌گرایی و کارآفرینی‌گرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 187-205]

و

  • وفاداری الکترونیکی بررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
  • وفاداری به مقاصد گردشگری بررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعه‌ی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 34-51]

ه

  • هتل‌های شهر ایلام بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 62-79]
  • هوش عاطفی بررسی رابطه‌ی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تور‌های خروجی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 24-41]
  • هوش فرهنگی بررسی رابطه‌ی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تور‌های خروجی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 24-41]
  • هوش هیجانی تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل‌ها و تاثیر ویژگی‌های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل‌های شهرستان ساری) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 112-130]

ی

  • یادگیری تجربی یادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیت‌های زیست‌بوم‌گردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 175-192]
  • یزد ارزیابی قابلیت‌های ژئومورفوسایت‌های گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان تفت) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 193-212]