آثار اقتصادی- اجتماعیبررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچهای (مورد مطالعه: دریاچههای استان فارس) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 131-153]
آثار گردشگریتحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]
ا
ابزار هوشمند همراهعوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعهی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
احساس تعلق به مقاصد گردشگریبررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعهی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 34-51]
اخلاق زیستمحیطییادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیتهای زیستبومگردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 175-192]
ایدئولوژی سیاسیبررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
ایرانارزیابی عوامل مؤثر بر توسعهی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]
ایرانبررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
استان فارسبررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچهای (مورد مطالعه: دریاچههای استان فارس) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 131-153]
استان گلستانبررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 148-169]
استان مازندرانگردشگری و مدیریت مصرف انرژی (مطالعهی موردی: اقامتگاه های گردشگری استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 126-144]
استان مازندرانبررسی نگرش صاحبان اقامتگاههای گردشگری نسبت به سیاستهای مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعهی موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 145-163]
اصفهانبررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعهی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 34-51]
اعتماد الکترونیکیبررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
اکوتوریسمبررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
الگوی برنشتاینجایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]
الگوی هرستجایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]
امنیتبررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
بازاریابی حسیتحلیل تاثیر مولفههای حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
برنامهریزی راهبردیمتا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامهریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
بعد رابطه ایبررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعهی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
بعد ساختاریبررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعهی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
بعد شناختیبررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعهی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
پایداری و توسعه سکونتگاههاتاثیر مشارکت تورگردان ها در پایداری و توسعه سکونتگاههای محلی (مطالعه موردی: منطقه تهران و البرز) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 93-119]
پارادایم علمی کوهنجایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]
پیمایشگردشگری و مدیریت مصرف انرژی (مطالعهی موردی: اقامتگاه های گردشگری استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 126-144]
ت
تجربهی قبلی رزرو اینترنتی اتاق هتلبررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
تحلیل مسیربررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیتهای بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
تحمل ابهامتحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتلها و تاثیر ویژگیهای شخصیتی (مطالعه موردی: هتلهای شهرستان ساری) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 112-130]
تخت فولادبرنامهریزی و توسعهی گردشگری در آرامستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 128-147]
تری اندیستحلیل جامعه شناختی زباله ریزی در بین گردشگران (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 168-186]
تصویر مقصدبررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیتهای بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
تصویر مقصدشناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 72-92]
تغییر آب و هوابررسی نگرش صاحبان اقامتگاههای گردشگری نسبت به سیاستهای مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعهی موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 145-163]
تغییر رفتاریادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیتهای زیستبومگردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 175-192]
تکنیک دلفی فازیشناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 72-92]
تهیهکنندگان فیلم و سریالاولویتبندی فعالیتهای بازاریابی گردشگری فیلم [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 189-208]
توانمندسازیبررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندیهای اجتماعی و روانشناختی روستاییان (مطالعهی موردی: شهرستان مشگینشهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
تورگردانهاتاثیر مشارکت تورگردان ها در پایداری و توسعه سکونتگاههای محلی (مطالعه موردی: منطقه تهران و البرز) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 93-119]
تورمتأثیر غیرخطی تورم و توسعهی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 8-25]
توسعهی پایدارتحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]
توسعهی پایدار گردشگریسنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعهی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]
توسعه روستاییبررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندیهای اجتماعی و روانشناختی روستاییان (مطالعهی موردی: شهرستان مشگینشهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
توسعهی روستاییبررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 148-169]
دهستان سجادرودسنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعهی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]
ر
راهنمایان تورهای خروجیبررسی رابطهی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تورهای خروجی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 24-41]
رشتهجایگاه نظام علمی گردشگری: از رویکرد رشته ای تا میان رشته ای [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 8-28]
رشد اقتصادیتأثیر غیرخطی تورم و توسعهی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 8-25]
رضایتبررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیتهای بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
رضایتبررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعهی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 34-51]
رضایتنوعشناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتلها (مورد مطالعه: هتلهای اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
رضایتتحلیل تاثیر مولفههای حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
رضایت الکترونیکیبررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
روستای موئیلبررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندیهای اجتماعی و روانشناختی روستاییان (مطالعهی موردی: شهرستان مشگینشهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
روستای نورهتحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]
ز
زبالهپراکنیتحلیل جامعه شناختی زباله ریزی در بین گردشگران (مطالعه موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 168-186]
زیستبومگردی (اکوتوریسم)یادگیری تجربی و تغییر رفتار از طریق فعالیتهای زیستبومگردی: مطالعه ی کیفی گردشگران ایرانی [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 175-192]
سیاستهای مقابلهبررسی نگرش صاحبان اقامتگاههای گردشگری نسبت به سیاستهای مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعهی موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 145-163]
ساماندهی فضاییبررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
سرمایه اجتماعیبررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعهی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
سرمایهی اجتماعی مجازیمشارکت و فعالیت در شبکههای مجازی گردشگری و سرمایهی اجتماعی مجازی در ایران [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 67-90]
سکونتگاههای روستاییبررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچهای (مورد مطالعه: دریاچههای استان فارس) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 131-153]
سلامت اجتماعیفرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطهی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتلهای مشهد) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 91-111]
ش
شبکههای مجازی گردشگریمشارکت و فعالیت در شبکههای مجازی گردشگری و سرمایهی اجتماعی مجازی در ایران [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 67-90]
شهر یزدبررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
شهرستان ایلامبررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعهی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
شهرستان تفتارزیابی قابلیتهای ژئومورفوسایتهای گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان تفت) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 193-212]
شهرستان سنندجتحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]
شهرستان مشگینشهربررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندیهای اجتماعی و روانشناختی روستاییان (مطالعهی موردی: شهرستان مشگینشهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
صنعت هتلداریبررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
صنعت هتلداریفرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطهی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتلهای مشهد) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 91-111]
ط
طول عمر مشتریبررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 62-79]
ع
عرضهکنندگان محلی گردشگریتاثیر مشارکت تورگردان ها در پایداری و توسعه سکونتگاههای محلی (مطالعه موردی: منطقه تهران و البرز) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 93-119]
عملکرد کسب و کارتأثیر مشتریگرایی و کارآفرینیگرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 187-205]
عوامل تعیینکنندهعوامل تعیینکنندهی گردشگری پزشکی؛ نمونه موردی ایران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 80-106]
ف
فرسایش شغلیفرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطهی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتلهای مشهد) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 91-111]
فضاهای گردشگریبررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتعوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعهی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
ق
قوانین و مقرراتمقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعهیافته [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 26-44]
ک
کارآفرینیگراییتأثیر مشتریگرایی و کارآفرینیگرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 187-205]
کشورهای توسعهیافتهی توریستیمقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعهیافته [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 26-44]
کیفیت الکترونیکیبررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
کیفیت رابطهبررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 62-79]
کلیدی: گردشگریمقایسه قوانین و مقررات گردشگری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای توسعهیافته [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 26-44]
گ
گردشگریارزیابی عوامل مؤثر بر توسعهی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]
گردشگریبررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعهی موردی: شهروندان ایلام) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 93-106]
گردشگریعوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعهی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
گردشگریبررسی نگرش صاحبان اقامتگاههای گردشگری نسبت به سیاستهای مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعهی موردی: استان مازندران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 145-163]
گردشگریبررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندیهای اجتماعی و روانشناختی روستاییان (مطالعهی موردی: شهرستان مشگینشهر) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 164-182]
گردشگریشناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 72-92]
گردشگریتأثیر غیرخطی تورم و توسعهی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 8-25]
گردشگریبررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
گردشگریفرسایش شغلی در صنعت هتلداری و رابطهی آن با سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: کارکنان هتلهای مشهد) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 91-111]
گردشگریبررسی رابطهی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تورهای خروجی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 24-41]
گردشگر خارجیتحلیل تاثیر مولفههای حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
گردشگری دریاچهایبررسی نگرش روستاییان نسبت به تأثیرات اجتماعی- اقتصادی گردشگری دریاچهای (مورد مطالعه: دریاچههای استان فارس) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 131-153]
گردشگری در آرامستانبرنامهریزی و توسعهی گردشگری در آرامستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 128-147]
گردشگری روستاییمتا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامهریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
گردشگری روستاییتحلیل آثار اجتماعی، اقتصادی و محیطی گردشگری پایدار (مطالعه موردی: روستای نوره) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 154-174]
گردشگری روستاییبررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 148-169]
گردشگری ساحلیبررسی تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر صنعت گردشگری (مطالعه موردی: ایران) [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 45-66]
گردشگری سیارعوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعهی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
گردشگری مذهبیارزیابی عوامل مؤثر بر توسعهی گردشگری مذهبی در ایران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 72-92]
گردشگری مذهبیبرنامهریزی و توسعهی گردشگری در آرامستان تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 128-147]
م
مارکف سوئیچینگتأثیر غیرخطی تورم و توسعهی گردشگری بر رشد اقتصادی ایران: رهیافت مارکوف-سویچینگ [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 8-25]
متاسواتمتا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامهریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 62-79]
مدیریت بحران گردشگریبررسی رابطه مدیریت بحران و سازماندهی فضایی و امنیت در گردشگری (مطالعه موردی: شهر یزد) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 120-146]
مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوریعوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعهی موردی: شهر تهران) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 107-125]
مدل معادلات_ساختاریبررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیتهای بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
مشارکت و فعالیتمشارکت و فعالیت در شبکههای مجازی گردشگری و سرمایهی اجتماعی مجازی در ایران [دوره 4، شماره 14، 1394، صفحه 67-90]
مشترینوعشناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتلها (مورد مطالعه: هتلهای اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
مشتریگراییتأثیر مشتریگرایی و کارآفرینیگرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 187-205]
معیشت پایدار روستاییبررسی تأثیر گردشگری بر معیشت پایدار روستایی در استان گلستان [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 148-169]
میغانمتا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامهریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
مناطق جنگلیسنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعهی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]
منطقهی تهران و البرزتاثیر مشارکت تورگردان ها در پایداری و توسعه سکونتگاههای محلی (مطالعه موردی: منطقه تهران و البرز) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 93-119]
مؤلفههای حسیتحلیل تاثیر مولفههای حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
ن
نیات رفتاریتحلیل تاثیر مولفههای حسی بر رضایت و نیات رفتاری گردشگران خارجی (مورد مطالعه: هتلهای چهار و پنج ستاره شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 42-61]
نارضایتینوعشناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتلها (مورد مطالعه: هتلهای اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
نیت بازدیدبررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیتهای بازدید گردشگران [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 11-33]
نظریهی مبتنی بر منابعمتا سوات، ابزاری استراتژیک برای برنامهریزی گردشگری پایدار (مورد مطالعه: روستای میغان) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 29-50]
نواحی روستاییسنجش حمایت ساکنین روستایی از توسعهی گردشگری در روستاهای مناطق جنگلی و عوامل موثر بر آن [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 170-188]
نوآورینوعشناسی مشتری و نقش آن در نوآوری در هتلها (مورد مطالعه: هتلهای اردبیل) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 8-23]
نوآوریگراییتأثیر مشتریگرایی و کارآفرینیگرایی بر نوآوری و عملکرد کسب و کار در گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان مازندران) [دوره 4، شماره 13، 1394، صفحه 187-205]
و
وفاداری الکترونیکیبررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 52-71]
وفاداری به مقاصد گردشگریبررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعهی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 12، 1394، صفحه 34-51]
ه
هتلهای شهر ایلامبررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: شهر ایلام) [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 62-79]
هوش عاطفیبررسی رابطهی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تورهای خروجی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 24-41]
هوش فرهنگیبررسی رابطهی هوش فرهنگی و هوش عاطفی راهنمایان تورهای خروجی شهر تهران [دوره 4، شماره 15، 1394، صفحه 24-41]