ا
-
احساس امنیت
تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
-
اخراج اداری
اخراج گردشگران خارجی در حقوق ایران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 124-144]
-
اخراج قضایی
اخراج گردشگران خارجی در حقوق ایران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 124-144]
-
ارزیابی چند معیاره
ارزیابی تناسب مکانی برای توسعه اکوتوریسم در منطقه رود بار و قصران و لواسانات با استفاده از روش OWA با کمیت سنج های فازی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 68-95]
-
استان یزد
طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]
-
اشتغال
اثرات اقتصادی ورود گردشگران داخلی به قم (رویکرد داده ستانده دومنطقه ای) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 8-24]
-
اصفهان
تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
-
اعتماد
تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
-
اعتماد
تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
-
اکوتوریسم پایدار
ارزیابی تناسب مکانی برای توسعه اکوتوریسم در منطقه رود بار و قصران و لواسانات با استفاده از روش OWA با کمیت سنج های فازی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 68-95]
-
الگوریتم SVR
مدل سازی پیشبینی تقاضای گردشگری بازدید از دوستان و بستگان(VFR ) داخلی شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 122-145]
-
اهمیت-عملکرد
تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
ب
-
بیرجند
تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
-
برنامهریزی
چالشها و رویکردهای توسعهی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]
-
برنامهریزی تفرجی
تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 136-156]
-
برند شهری
اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برندهای شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 84-101]
-
برند شهر تبریز
اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برندهای شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 84-101]
-
برند شهرسازی و معماری
اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برندهای شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 84-101]
ت
-
تحلیل کیفی
گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرمانگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
-
تحلیل محتوا
تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
-
تحولات شکار
گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرمانگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
-
تصویر برند
تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 82-101]
-
تصویر ذهنی گردشگر از مقصد
تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
-
تصویر مقصد
تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطهای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
-
تغییرات اقلیمی
پیامدهای گرمایش جهانی بر مناطق گردشگری سواحل جنوبی دریای خزر [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 146-163]
-
تمایل به ترک شغل
بررسی تأثیر جو بخشش درک شده بر نگرشها و رفتارهای کاری کارکنان هتلآپارتمانها و مهمانپذیران شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 102-122]
-
توریسم
تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
-
تورم
تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
-
توسعه ی پایدار
بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 72-96]
-
توسعه پایدار گردشگری
تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
-
توسعه روستایی
تبیین عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری دهستان فضل شهرستان نیشابور) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 123-145]
-
توسعه گردشگری
تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
-
توسعهی گردشگری پایدار
چالشها و رویکردهای توسعهی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]
-
تولید
اثرات اقتصادی ورود گردشگران داخلی به قم (رویکرد داده ستانده دومنطقه ای) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 8-24]
-
تولید
تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
ج
-
جامعه میزبان
تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
-
جرم انگاری شکار
گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرمانگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
-
جرم شناسی سبز
گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرمانگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
-
جستجوی اطلاعات از درون خانواده
تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
-
جستجوی بیرونی اطلاعات
تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
-
جستجوی درونی اطلاعات
تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
-
جوّ بخشش درک شده
بررسی تأثیر جو بخشش درک شده بر نگرشها و رفتارهای کاری کارکنان هتلآپارتمانها و مهمانپذیران شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 102-122]
چ
-
چالشها
چالشها و رویکردهای توسعهی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]
ح
-
حامی فقرا
موانع تحقق طبیعتگردی حامی فقرا (مورد مطالعه: روستاهای منتخب شرق استان سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 28-51]
-
حس مکان
شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 52-67]
خ
-
خدمات گردشگری
تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
-
خشکسالی
تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
-
خصیصه های شخصیتی
تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
د
-
دهستان فضل
تبیین عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری دهستان فضل شهرستان نیشابور) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 123-145]
ر
-
رضایت شغلی
بررسی تأثیر جو بخشش درک شده بر نگرشها و رفتارهای کاری کارکنان هتلآپارتمانها و مهمانپذیران شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 102-122]
-
رفاه اقتصادی
تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
-
رفتار یادگیری
بررسی تأثیر جو بخشش درک شده بر نگرشها و رفتارهای کاری کارکنان هتلآپارتمانها و مهمانپذیران شهر مشهد [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 102-122]
-
رگرسیون
مدل سازی پیشبینی تقاضای گردشگری بازدید از دوستان و بستگان(VFR ) داخلی شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 122-145]
-
روستاهای سمنان
موانع تحقق طبیعتگردی حامی فقرا (مورد مطالعه: روستاهای منتخب شرق استان سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 28-51]
-
روش داده های تابلویی
تحلیل نقش توریسم بر رفاه اقتصادی با روش داده های تابلویی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 96-121]
-
رویکردها
چالشها و رویکردهای توسعهی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]
ز
-
زیرساختهای گردشگری
طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]
س
-
ساری
تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
-
سرمایه اجتماعی
تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
-
سرماهای فرین
تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
-
سواحل جنوبی دریای خزر
پیامدهای گرمایش جهانی بر مناطق گردشگری سواحل جنوبی دریای خزر [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 146-163]
ش
-
شاخصهای برندسازی
اهمیت تدوین چارچوب شناسایی و ادراک برندهای شهری با رویکرد گردشگری ملی (مطالعة موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 84-101]
-
شبکه روابط
تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
-
شبکه عصبی فازی
مدل سازی پیشبینی تقاضای گردشگری بازدید از دوستان و بستگان(VFR ) داخلی شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 122-145]
-
شدت رقابت
تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 82-101]
-
شیراز
تحلیل پراکنش فضایی هتلها نسبت به جاذبههای گردشگری درمانی در شیراز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 8-25]
-
شهر اصفهان
شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 52-67]
-
شهر تهران
مدل سازی پیشبینی تقاضای گردشگری بازدید از دوستان و بستگان(VFR ) داخلی شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 122-145]
-
شهرستان بابلسر
تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
ط
-
طبیعت گردی
بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 72-96]
-
طبیعتگردی
موانع تحقق طبیعتگردی حامی فقرا (مورد مطالعه: روستاهای منتخب شرق استان سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 28-51]
-
طیف فرصت تفرجی
تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 136-156]
ع
-
عرصههای روستایی
نقش گردشگری خانههای دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصههای روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
-
عملکرد سازمانی
تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 82-101]
-
عوامل انگیزشی
تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطهای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
-
عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی
تبیین عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری دهستان فضل شهرستان نیشابور) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 123-145]
ف
-
فرآیند مدیریت بحران
رابطه مدیریت دانش با فرآیند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 102-122]
-
فضای شهری جمعی باز
تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
-
فناوری اطلاعات
طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]
ق
-
قصد رفتاری
تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطهای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
ک
-
کالایی شدن فضا
نقش گردشگری خانههای دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصههای روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
-
کیفیت درک شده
تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطهای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
-
کیفیت نهادی
بررسی نقش کیفیت نهادی بر توسعه صنعت گردشگری پزشکی در ایران: رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 26-54]
گ
-
گردشگری
پیامدهای گرمایش جهانی بر مناطق گردشگری سواحل جنوبی دریای خزر [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 146-163]
-
گردشگری
اثرات اقتصادی ورود گردشگران داخلی به قم (رویکرد داده ستانده دومنطقه ای) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 8-24]
-
گردشگری
تحلیل جامعه شناختی عوامل موثر بر احساس امنیت اجتماعی گردشگران (مطالعه موردی:گردشگران بابلسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 25-45]
-
گردشگری
تاثیر خصیصه های شخصیتی بر رفتار جستجوی اطلاعات به هنگام انتخاب یک بسته گردشگری خارج از کشور [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 97-116]
-
گردشگری
تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
-
گردشگری الکترونیک
طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]
-
گردشگری پزشکی
بررسی نقش کیفیت نهادی بر توسعه صنعت گردشگری پزشکی در ایران: رویکرد پویایی های سیستمی [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 26-54]
-
گردشگر خارجی
اخراج گردشگران خارجی در حقوق ایران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 124-144]
-
گردشگری خانههای دوم
نقش گردشگری خانههای دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصههای روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
-
گردشگری درمانی
تاثیر عوامل انگیزشی گردشگری درمانی بر قصد رفتاری گردشگران: نقش واسطهای عوامل ادراکی و رضایتمندی [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 59-81]
-
گردشگری درمانی
تحلیل پراکنش فضایی هتلها نسبت به جاذبههای گردشگری درمانی در شیراز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 8-25]
-
گردشگری شکار
گردشگری شکار: تحلیل تحولی شکار از نیاز تا گردشگری و جرمانگاری شکار [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 146-166]
-
گردشگری کشاورزی
تبیین عوامل مؤثر بر گرایش روستاییان به گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستاهای نمونه گردشگری دهستان فضل شهرستان نیشابور) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 123-145]
-
گردشگری مذهبی
تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
-
گرمایش جهانی
پیامدهای گرمایش جهانی بر مناطق گردشگری سواحل جنوبی دریای خزر [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 146-163]
م
-
مازندران
نقش گردشگری خانههای دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصههای روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
-
مجازات تکمیلی
اخراج گردشگران خارجی در حقوق ایران [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 124-144]
-
مجموعه روستایی جواهرده
بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 72-96]
-
محمودآباد
نقش گردشگری خانههای دوم در تشدید فرآیند کالایی شدن فضا (مطالعه موردی: عرصههای روستایی شهرستان محمودآباد) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 56-82]
-
مخاطرات آب و هوایی
تأثیر مخاطرات آب و هوایی بر تعداد گردشگران خارجی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 146-168]
-
مدیریت
چالشها و رویکردهای توسعهی گردشگری پایدار: از نظریه تا عمل [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 8-37]
-
مدیریت دانش
رابطه مدیریت دانش با فرآیند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 102-122]
-
مدیریت مقصد
تحلیل اهمیت-عملکرد خدمات گردشگری مذهبی (مورد مطالعه شهرستان بیرجند) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 38-58]
-
مدیریت منابع انسانی راهبردی
تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران) [دوره 7، شماره 24، 1397، صفحه 82-101]
-
مدل سازی معادلات ساختاری
تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 136-156]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
طراحی مدل زیرساخت محور در توسعه گردشگری الکترونیک با استفاده از رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: استان یزد) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 117-135]
-
مشارکت اجتماعی
تحلیل رابطه علی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهروندان شهر ساری) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 46-71]
-
مطالعه کیفی
تاثیر جامعه میزبان بر تصویر ذهنی گردشگران از فضای شهری جمعی باز: یک مطالعه کیفی در بستر شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 8-27]
-
مقاصد گردشگری
شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 52-67]
-
مقصد گردشگری
رابطه مدیریت دانش با فرآیند مدیریت بحران در مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 102-122]
-
میک مک
شناسایی و سنجش پیشرانهای کلیدی موثر در تعیین حس مکان مقاصدگردشگریمطالعه موردی: شهر اصفهان [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 52-67]
-
موانع
موانع تحقق طبیعتگردی حامی فقرا (مورد مطالعه: روستاهای منتخب شرق استان سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 28-51]
ن
-
نشانزد محیطزیستی قابل قبول
تعیین طیف فرصت تفرجی در مناطق بالقوه گردشگری با استفاده از معادلات ساختاری (مورد مطالعه: استان گلستان) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 136-156]
ه
-
هتل
تحلیل پراکنش فضایی هتلها نسبت به جاذبههای گردشگری درمانی در شیراز [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 8-25]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد