آ
-
آینده پژوهی
تبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
-
آیندهنگاری
تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
ا
-
ابعاد کیفیت"
سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
-
اپلیکیشن تور مجازی
اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
-
اثرات اجتماعی
نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
-
اثرات اقتصادی
نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
-
اثرات زیست محیطی
نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
-
اداره گردشگری
قابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
-
استان گلستان
تدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
-
اصفهان
تحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
-
اقامتگاه بومگردی
سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
-
اقامتگاه بومگردی
تدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
-
اکوسیستم کارآفرینی مهمان نوازی و گردشگری
تبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
ب
-
بازاریابی
اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
-
بازار سهام
بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
-
بحران
شناسایی و اولویتبندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
-
برنامه ریزی
ارائه مدل توسعه مکملگرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
-
بندر انزلی
تبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
-
بومکلبه
تدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
پ
-
پایداری"
سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
ت
-
تحلیل اهمیت-وضعیت
شناسایی و اولویتبندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال
بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
-
تحلیل داده- ستانده
بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
-
تحلیل ساختاری
تبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
-
تحلیل مضمون
طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
-
تدوین معیار
تدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
-
تصویر احساسی
رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
-
تصویر ادراکی
رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
-
توسعه زیرساختها
طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
-
توسعه مکملگرا
ارائه مدل توسعه مکملگرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
ر
-
رویکرد بیوفیلیک
رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
ز
-
زنجان
تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
ش
-
شبکههای اجتماعی
تحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
-
شبکههای پیچیده
بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
-
شهر اصفهان
رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
-
شهرستان تنکابن
تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
ص
-
صنعت گردشگری
بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
ط
-
طراحی
تدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
-
طراحی چارچوب
طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
ع
-
عملکرد شغلی
قابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
ک
-
کارکنان
قابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
-
کیفیت"
سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
-
کووید-19
شناسایی و اولویتبندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
گ
-
گردشگری
تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
-
گردشگری
ارائه مدل توسعه مکملگرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
-
گردشگری
اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
-
گردشگری
رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
-
گردشگری
تحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
-
گردشگری
شناسایی و اولویتبندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
-
گردشگری"
سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
-
گردشگری سلامت
طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
-
گردشگری شهری
نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
-
گردشگری کشاورزی
تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
م
-
مازندران
قابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
-
میک مک
تبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
-
منابع اطلاعاتی
تحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
-
موزه ملی ایران
اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
ن
-
نگرش ها
تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
-
نواحی روستایی
تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
و
-
واقعیت افزوده
اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
-
وبومتریک
تحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
-
وفاداری گردشگران
تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
ه
-
هتل بوتیک
نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
-
همکاری
ارائه مدل توسعه مکملگرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
-
هوش فرهنگی
قابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد