نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده پژوهی تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • آینده‌نگاری تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]

ا

  • ابعاد کیفیت" سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • اپلیکیشن تور مجازی اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
  • اثرات اجتماعی نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • اثرات اقتصادی نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • اثرات زیست محیطی نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • اداره گردشگری قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
  • استان گلستان تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
  • اصفهان تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • اقامتگاه بومگردی سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • اقامتگاه بوم‌گردی تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
  • اکوسیستم کارآفرینی مهمان نوازی و گردشگری تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]

ب

  • بازاریابی اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
  • بازار سهام بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
  • بحران شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
  • برنامه ریزی ارائه مدل توسعه مکمل‌گرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
  • بندر انزلی تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • بوم‌کلبه تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]

پ

  • پایداری" سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]

ت

  • تحلیل اهمیت-وضعیت شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
  • تحلیل بنیادی و تکنیکال بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
  • تحلیل داده- ستانده بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
  • تحلیل ساختاری تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • تحلیل مضمون طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
  • تدوین معیار تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
  • تصویر احساسی رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
  • تصویر ادراکی رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
  • توسعه زیرساخت‌ها طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
  • توسعه مکمل‌گرا ارائه مدل توسعه مکمل‌گرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]

ر

  • رویکرد بیوفیلیک رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]

ز

  • زنجان تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • شبکه‌های پیچیده بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
  • شهر اصفهان رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
  • شهرستان تنکابن تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]

ص

  • صنعت گردشگری بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]

ط

  • طراحی تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
  • طراحی چارچوب طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]

ع

  • عملکرد شغلی قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]

ک

  • کارکنان قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
  • کیفیت" سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • کووید-19 شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]

گ

  • گردشگری تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
  • گردشگری ارائه مدل توسعه مکمل‌گرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
  • گردشگری اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
  • گردشگری رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
  • گردشگری تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • گردشگری شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
  • گردشگری" سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • گردشگری سلامت طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
  • گردشگری شهری نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • گردشگری کشاورزی تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]

م

  • مازندران قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
  • میک مک تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • منابع اطلاعاتی تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • موزه ملی ایران اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]

ن

  • نگرش ها تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
  • نواحی روستایی تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]

و

  • واقعیت افزوده اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
  • وبومتریک تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • وفاداری گردشگران تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]

ه

  • هتل بوتیک نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • همکاری ارائه مدل توسعه مکمل‌گرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
  • هوش فرهنگی قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]