برای آگاهی از اثر بخشی و کارآمدی برنامهها و فرآیندهای سازمان، به کارگیری صحیح و موفقیتآمیز اندازهگیری عملکرد، ضرورتی غیرقابل اجتناب است. با توجّه به عدم کفایت معیارهای مالی برای سنجش عملکرد، رویکرد کارت امتیازی متوازن[1] به عنوان پاسخی به این نیاز با استقبال کم نظیری روبهرو شده است. هدف این مقاله، شناسایی شاخصهای ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتلها با رویکرد کارت امتیازی متوازن و رتبهبندی شاخصهای هر منظر با استفاده از تکنیک تاپسیس[2]فازی است
ضرغام بروجنی, حمید, & میرفخرالدینی, فائزه السادات. (1391). رتبهبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد خدمات هتل با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و TOPSIS فازی*. برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 1(1), 59-82.
MLA
حمید ضرغام بروجنی; فائزه السادات میرفخرالدینی. "رتبهبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد خدمات هتل با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و TOPSIS فازی*". برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 1, 1, 1391, 59-82.
HARVARD
ضرغام بروجنی, حمید, میرفخرالدینی, فائزه السادات. (1391). 'رتبهبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد خدمات هتل با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و TOPSIS فازی*', برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 1(1), pp. 59-82.
VANCOUVER
ضرغام بروجنی, حمید, میرفخرالدینی, فائزه السادات. رتبهبندی شاخصهای ارزیابی عملکرد خدمات هتل با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) و TOPSIS فازی*. برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 1391; 1(1): 59-82.