احمدپورکاسگری، سینا (1393)، "شناسایی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسبوکارهای کوچک و متوسط". پایاننامه کارشناسی ارشد کارآفرینی، دانشگاه تهران، پردیس البرز.
آقازاده، هاشم (1387)، "پایاننامه طراحی مدل استراتژیک بازارگرایی بانکهای تجاری ایران"، پایاننامه دکتری، دانشگاه تهران.
حسینزاده شهری، حبیبی، معصومه و حیدری، وجیهه (1394)، "بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر حسگری و شکلگیری استراتژی خلاق و بهموقع بازاریابی(موردمطالعه صادرکنندگان کاشی و سرامیک)"، فصلنامهعلمی- پژوهشیتحقیقاتبازاریابینوین، سال پنجم، شماره 1: 107 -128.
رضایی دولتآبادی، حسین و خائف الهی، احمدعلی (1384)، "مدلی برای تعیین میزان تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسبوکار با توجه به قابلیتهای بازاریابی در صنایع شیمیایی"، فصلنامۀمدرسعلومانسانی، دوره 10، شماره 1: 131-161.
رنجبریان، بهرام، زاهدی، محمد (1389)، "بازاریابی گردشگری"، چاپ چهارم، اصفهان: انتشارات چهارباغ.
رضایی، روحالله، منگلی، نسرین و صفا، لیلا (1394)، "بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تأثیر آن در کسبوکارهای کوچک و متوسط"، نشریهکارآفرینیدرکشاورزی، جلد2 : شماره 2، 1-16.
فیض، داوود، نعمتی، محمدعلی، جبلی جوان، اشکان و زنگیان، سمیه (1391)، "تأثیر قابلیت بازاریابی بر پیامدهای عملکردی شرکتهای کوچکومتوسط کارآفرین)مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی تهران همبرگر("، فصلنامهنوآوریوارزشآفرینی، سال 1، شماره 1 : 19-28.
Auh, S., & Menguc, B. (2005). “Balancing exploration and exploitation: The moderating role of competitive intensity”. Journal of Business Research, 58(12), 1652-1661.
Becherer, R., Helms, M. & McDonalds, J. (2012). “The Effect of entrepreneurial marketing on outcome goals in SMEs”. New England journal of entrepreneurship.(15), 7-12.
Becherer, R., Haynes, P. & Helms, M. (2008). “An exploration inevestigation of entrepreeural marketing in SMEs:The influence of the owner/operator”. Journal of Business and Entrepreneurship,(20)2 , 44-63.
Chaudhury, S.R., Albinsson, P.A., Show, G. D. & Moench, V. (2014). “The winemaker as entrepreneurial marketer :an exploratory study”, International Journal of WineBusiness Research, (26)4, 259-278.
Franco,M.,Santos,M.D.F.,Ramalho,I&Nunes,C. (2014).”An exploratory study of ntrepreneurial marketing in SMEs The role of the founder-entrepreneur”. Journal of Small Business and Enterprise Development, (21)2, 265-283.
Hacioglu, G., Eren, S. S., Eren, M. S., & Celikkan, H. (2012). “The effect of entrepreneurial marketing on firm’s innovative performance in Turkish SMEs”. Procedia-Social and Behavioral Sciences, (58), 871-878.
Hamali, S. (2015). “The Effect of Entrepreneurial Marketing on Business Performance: Small Garment Industry in Bandung City, Indonesia”. Developing Country Studies, 5(1), 24- 30.
Jaafar, M.(2012). “Entrepreneurial marketing and accommodation businesses in East Peninsular Malaysia”, Tourism and Hospitality Research, 12(2) 89–100.
Karanja., S.C, Muathe,S.M.A , Thuo, J. K.(2014). “Marketing Capability and the Performance of Mobile Service Provider Intermediary Organizations in Nairobi County, Kenya”,International Journal of Education and Research, 2(5),499-512.
Lim. I., Anantadjaya. S. & Tobing. R.(2012). “Entrepreneurial marketing activities: evidence in PQK in BSD city branch location”. Journal ofmanagement studies,(1)1,1-15.
Lumpkin, G., & Dess, G. (1996). “Clarifying the entrepreneurial orientation construct and linking it to performance”. Academy of Management Review, 21(1), 135–172.
Martin, S.L & Javalgi, R.G. (2015). “Entrepreneurial orientation, marketing capabilities and performance: The Moderating role of Competitive Intensity on Latin American International New Ventures”, Journal of Business Research.
Martinez-Roman, J.A, Tamayo, J.A, Gamero, J & Romero, J.E. (2015). “Innovativeness and business performances in tourism SMEs”,Annals of Tourism Research 54 ,118–135.
Meneses,O. A.M & Teixeira, A.A.C. (2011).”The innovative behaviour of tourism firms,Economics and Management Research Projects”: An International Journal, 1(1), 25-35.
Morris, M. H., Schindehutte, M.&Laforge,R.(2002). “Entrepreneurial Marketing: A Construct for Integrating Emerging Entrepreneurship and Marketing Perspectives”. Journal of Marketing Theory and Practice.10.1-19.
Nguyen,B., Yu, X., Melewar, T.C & Gupta, S.(2016). “Critical brand innovation factors (CBIF): Understanding innovation and market performance in the Chinese high-tech service industry”, Journal of Business Research.
Othman, P & Rosli, M.(2011).”The Impact of Tourism on Small Business Performance: Empirical Evidence from Malaysian Islands”, International Journal of Business and Social Science,2(1),11-21.
Pe´rez-Caban˜ ero,C., Gonza´lez-Cruz, T & Cruz-Ros, S. (2011). “Do family SME managers value marketing capabilities’ contribution to firm performance?”, Marketing Intelligence & Planning, (30)2, 116-142.
Rodríguez-Gutiérrez, M.G., Moreno, P & Tejada P. (2015). “Entrepreneurial orientation and performance of SMEs in the services industry”, Journal of Organizational Change Management, (28)2.
Shaw, E. (2010). “Entrepreneurial Marketing: The Growth of Small Firms in the New Economic Era”, International Small Business Journal. London, 22 (1), 110-133.
Slater, S.F., & Narver, J.C.(1994). “Does competitive environment moderrate the market orientation performance relationship?” Journal of Marketing, 58(1).
Sole, M. (2013). ”Entrepreneurial marketing: conceptual exploration and link to performance”, Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, (15)1, 23-38.
Tutar, H., Nart, S & Bingöl, D. (2015). “The Effects of Strategic Orientations on Innovation Capabilities and Market Performance: The Case of ASEM”, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 207 , 709 – 719.
Wu, J, (2013). “Marketing capabilities institutional development and the performance of emerging market firms: A multinational study”, Intern. J. of Research in Marketing, 30, 36- 45.
Yam, R.C.M., Lau. A.K.W. & Tang, E. P. Y. (2010). “ Technological Innovation Capabilities and Firm Performance”, World Academy of Science, Engineering and Technology.
Ye, K., Shen,L & Lu, W. (2014). “A discriminant model for measuring competition intensity of construction market”, Engineering, Construction and Architectural Management, (21)2, 152-169.
Zahra,S.A., & Covin,J.G.(1995).”Contextual influences on the corporate entrepreneurship performance relationship: A longitudinal analysis”. Journal of Business Venturing, 10, 43–58.