دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها302
تعداد مقالات2,877
تعداد مشاهده مقاله4,915,943
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,656,782
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 8(28), 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
مصطفی محمدی; شکوفه اسدی; سپیده خاطری. "نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران". برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 8, 28, 1398, 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. (1398). 'نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران', برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 8(28), pp. 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270
محمدی, مصطفی, اسدی, شکوفه, خاطری, سپیده. نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 1398; 8(28): 89-112. doi: 10.22080/jtpd.2019.2270


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.