هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در توسعهی صنعت گردشگری ورزشی استان مازندران بود. از اینرو، 274 ورزشکار و کارمند المپیاد کارگری بانوان کشور در تحقیق حاضر شرکت کردند. روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه، با استفاده از نرم افزار SPSS19 مورد تجریه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که همبستگی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری با توسعهی صنعت گردشگری ورزشی همبستگی معنی داری دارند (p
احسانی، محمد؛ هنرور، افشار؛ افتخاری، رکنالدین؛ هنری، حبیب و جردن، فیونا (1389). تعیین عوامل مهم در کیفیت بستههای گردشگری ورزش در کشور، نشریه مدیریت ورزشی (حرکت)، شماره 4. ص34- 46.
بلالی، مریم؛ معین فرد، محمدرضا؛ حامدینیا، محمدرضا و امیراحمدی، ابوالقاسم (1391). بررسی دیدگاه مدیران و کارشناسان در مورد توسعه صنعت گردشگری ورزشی در استان خراسانرضوی، مجلهمدیریت ورزشی، شماره13. ص 185 - 202.
جعفری، ابراهیم و مؤتمنی، علیرضا (1388). بررسی در (CRM) زمینههای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری صنعت هتلداری ایران، نشریه چشماندازمدیریت، شماره30. ص49- 65.
حاجی زمانعلی، علی (1383). پایاننامه ارشد: چارچوبی برای پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی، دانشگاه تربیتمدرس، ص44 - 67 .
حمزهلو، عاطفه؛ شکرچیزاده اصفهانی، احمدرضا؛ نیلی، مجید و کریمی، رحمان ( 1393). بررسی رابطهی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، شماره 12، ص 107- 118.
خلیلزاده، منصور. قهرمانی، مهری و قیامیراد، امیر (1389). امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی در استان آذربایجانغربی، فصلنامه علوم ورزش، سال دوم، شماره چهارم، ص 133- 150.
خوشقدم، ابراهیم و اللهی رودپشتی، سجاد (1393). بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت ارتباط و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: بانک تجارت شهر رشت)، http://modir-bank.mihanblog.c0m.
زیتونلی، عبدالحمید؛ هنری، حبیب و فراهانی، ابوالفضل (1390). بررسی توانمندیها و منابع مهم گردشگری ورزشی استان گلستان، مجله پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، شماره 1، ص 71 - 84.
عاشوری، مریم؛ شریفخانی، مونا و تارخ، محمدجعفر ( 1393 ). توسعه مدل فرایندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری، فصلنامه رشد فناوری، شماره 40، ص 62.
عسگری، ناصر (1384). پایاننامه ارشد: بررسی رابطه عوامل سازمانی با استراتژی مدیریت دانش در وزارت کار و امور اجتماعی، دانشگاه تهران، ص52.
کرامتی، محمد علی و نیکزاد، مسعود (1387). ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، مجله علمی و پژوهشی علوم و تکنولوژی نساجی، سال چهارم، شماره 21، ص45- 58.
هنرور، افشار؛ غفوری، فرزاد؛ شریفیان، اسماعیل و فرزان، فرزام (1386). عوامل مهم در بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران، مجله المپیک، شماره 40 . ص 31 -44.
خواجه پور, اکرم, & دوستی, مرتضی. (1395). بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعهی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور. برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 5(17), 115-127.
MLA
اکرم خواجه پور; مرتضی دوستی. "بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعهی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور". برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 5, 17, 1395, 115-127.
HARVARD
خواجه پور, اکرم, دوستی, مرتضی. (1395). 'بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعهی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور', برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 5(17), pp. 115-127.
VANCOUVER
خواجه پور, اکرم, دوستی, مرتضی. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعهی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور. برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 1395; 5(17): 115-127.