دانشگاه مازندران

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها302
تعداد مقالات2,877
تعداد مشاهده مقاله4,915,964
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,656,814
محمدی, مصطفی. (1395). نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 5(19), 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
مصطفی محمدی. "نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر". برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 5, 19, 1395, 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
محمدی, مصطفی. (1395). 'نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر', برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 5(19), pp. 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431
محمدی, مصطفی. نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر. برنامه ریزی و توسعه گردشگری, 1395; 5(19): 75-93. doi: 10.22080/jtpd.2017.1431


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.