نوع مقاله : علمی-پژوهشی
نویسندگان
1 گروه مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران، بابلسر، ایران.
2 گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصادی، دانشگاه مازندران، بابلسر، ایران.
چکیده
کلیدواژهها
1. پناهی، حسین؛ معصوم زاده، سارا و رزاقی، سمیه، (1396)، بررسی اثر نرخ ارز بر تراز پرداخت گردشگری ایران. فصلنامه نظریه های کاربردی اقتصاد ، شماره 2، 142-127.
2. رضوانی، حمیدرضا، (1390)، روش تحقیق در مدیریت، تهران، مهربان نشر.
3. چرنو، الکساندر، (2017)، مدل کسب و کار (راه توسعه محصولات جدید، خلق ارزش بازار، ایجاد رقابت نابرابر)، ترجمه سیدرضا جلالزاده و شهلا آقاپور (1397)، تهران، انتشارات ادیبان روز.
3. خورشیدی، محمدجلیل، معتمد، محمدکریم، (1389)، تحلیل اسنادی نقش گردشگری کویر در توسعة پایدار شهرستان اردستان، فصلنامه فضای گردشگری، سال چهارم، صص 11-1.
4. تقوی، مهدی، قلی پور سلیمانی، علی، (1388)، عوامل موثر بر رشد صنعت گردشگری ایران، پژوهشنامه اقتصادی، سال نهم، شماره سوم، صص 172-157.
5. لطفی خاچکی، بهنام، (1387)، گردشگری به مثابه یک صنعت، فصلنامه راهبرد، سال اول، شماره دوم، زمستان 1387، صص 206-171.
6. صرافی زاده، اصغر، (1387)، طراحی الگوی بومی طبقهبندی و رتبهبندی هتلها در ایران، ماهنامه بین المللی گردشگر ، شماره 6، اردیبهشت1387، صص 45-32.
7. روحانی، سعید، زارع رواسان، احد،(1392)، شناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء، مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری، گردشگری الکترونیکی در ایران، سال 2، صص 206-184.
8. داوری، علی، رضازاده، آرش، (1392)، مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، تهران، جهاد دانشگاهی.
9. یوسفی، امیرعباس، مختاری ملکآبادی، رضا، خادمالحسینی، احمد، (1391)، بررسی تحلیلی- تطبیقی شاخصهای توسعه گردشگری الکترونیک در شهر اصفهان، جغرافیا و برنامهریزی محیطی، شماره 2، 150-133.