آبشار مارگونظرفیت تحمل اجتماعی و واکنشهای رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایتهای طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
آزمون ریشه واحد فصلیپیش بینی تقاضای فصلی توریسم در ایران (کاربرد الگوهای سری زمانی فصلی) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 66-81]
آسایش اقلیمیبررسی جاذبههای مورفودینامیک و ویژگیهای آسایش اقلیمی اکوسیستمهای بیابانی جهت توسعهی اکوتوریسم مطالعهی موردی: حاشیهی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
آموزش محیط زیستاثرات اجرای برنامه های آموزش زیست محیطی بر طبیعتگردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مدارس لنگرود) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 148-162]
ا
ابرپروژههابررسی آثار شرکت گردشگری پدیده بر توسعهی شهری در شاندیز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 158-182]
ابعاد تجربه گردشگری به یادماندنیشناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-88]
اثراتتبیین اثرات کالبدی گردشگری بر نواحی روستایی (مورد پژوهش: دهستان بیرونبشم- بخش کلاردشت) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 33-49]
اثرات و پیامدهاتحلیل رابطه و پیامدهای محیطی توسعه گردشگری و تغییرات کاربری اراضی شهرستان رامسر با استفاده از پردازش تصاویر سنجنده TM [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 123-144]
احساس امنیت اجتماعیبررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعهی موردی: گردشگران منطقهی گردشگری ناهارخوران و النگدرهی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
ایرانتحلیلی برسیاستگذاری گردشگری در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 11-32]
ایرانمطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایهی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافتهی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
ارتباط با طبیعتاثرات اجرای برنامه های آموزش زیست محیطی بر طبیعتگردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مدارس لنگرود) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 148-162]
ارتقاء گردشگری الکترونیکیشناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 183-206]
ارزشگذاری مشروطبرآورد میزان تمایل به پرداخت گردشگران برای خدمات گردشگری مزرعه ای در استان های حاشیهی دریای خزر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 11-29]
ازدحام ادراکشدهظرفیت تحمل اجتماعی و واکنشهای رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایتهای طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
استان مازندرانگردشگران ساحلی و حفاظت از محیط زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
اعتماد اجتماعیبررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعهی موردی: گردشگران منطقهی گردشگری ناهارخوران و النگدرهی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
اقتصاد شهرینقش رویدادهای فرهنگی در اقتصاد گردشگری شهری با تأکید بر مدل LQ (مورد مطالعاتی: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 163-181]
اکوموزهشناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی
اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
الگوی جمعی فصلیپیش بینی تقاضای فصلی توریسم در ایران (کاربرد الگوهای سری زمانی فصلی) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 66-81]
امامزاده داودتحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
انتظارات مشتریانتأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
اولویت بندیزمینه یابی فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی در بخش کن استان تهران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 110-127]
اولویتبندیتحلیلی برسیاستگذاری گردشگری در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 11-32]
بازاریابی گردشگری روستاییتحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه ی کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 82-105]
بخش کنزمینه یابی فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی در بخش کن استان تهران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 110-127]
برنامهریزی محیطیارزیابی توانمندی توسعهی گردشگری پایدار ژئومورفوسایتها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعهی موردی: ژئومورفوسایتهای مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسطزمینه یابی فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی در بخش کن استان تهران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 110-127]
پ
پایداری اجتماعی- فرهنگینظام اداری- مدیریتی و توسعهی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
پارک النگدرهبررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعهی موردی: گردشگران منطقهی گردشگری ناهارخوران و النگدرهی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
پارک ناهارخورانبررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعهی موردی: گردشگران منطقهی گردشگری ناهارخوران و النگدرهی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
پیامدهای محیط¬زیستیپیامدهای محیط زیستی گردشگران بر نواحی ساحلی دریای مازندران از دیدگاه مردم و مسئولین [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 128-144]
پیامهای محلیتغییرات آب و هوا و سیاستهای مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
پیش¬بینیپیش بینی تقاضای فصلی توریسم در ایران (کاربرد الگوهای سری زمانی فصلی) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 66-81]
پیشینهی مطالعاتیمطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایهی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافتهی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
ت
تأثیرات اجتماعی گردشگریارزیابی تأثیرات اجتماعی- فرهنگی گردشگری شهری بر نحوه زندگی مردم شهر بابلسر [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 126-147]
تبلیغات شفاهیبررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
تجربهی زیستهتحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]
تجربه گردشگریشناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-88]
تجربه گردشگری به یادماندنیشناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-88]
تحلیل اسنادیمطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایهی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافتهی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
تحلیل عاملیتحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه ی کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 82-105]
تحلیل عاملی تاییدیشناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 183-206]
تخصص استنباط¬شدهبررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
تعامل فرهنگیتحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]
تغییر آب و هواتغییرات آب و هوا و سیاستهای مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
تغییر کاربری اراضیتحلیل رابطه و پیامدهای محیطی توسعه گردشگری و تغییرات کاربری اراضی شهرستان رامسر با استفاده از پردازش تصاویر سنجنده TM [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 123-144]
تقاضا برای سفرشناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای سفر به مشهد مقدس (کاربرد روش دو مرحله ای هکمن) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 44-65]
تقاضای گردشگریتأثیر زیرساخت های اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسهی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعهیافته [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 25-43]
تمایل به پرداختبرآورد میزان تمایل به پرداخت گردشگران برای خدمات گردشگری مزرعه ای در استان های حاشیهی دریای خزر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 11-29]
تهراننقش رویدادهای فرهنگی در اقتصاد گردشگری شهری با تأکید بر مدل LQ (مورد مطالعاتی: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 163-181]
توان اکولوژیکارزیابی و تحلیل توان اکولوژیک در جهت توسعه ی گردشگری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) (مطالعه ی موردی: ناحیه ی غرب فارس) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 181-201]
توانش ارتباطیتحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]
توریسمپیش بینی تقاضای فصلی توریسم در ایران (کاربرد الگوهای سری زمانی فصلی) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 66-81]
توسعه¬ی پایدارشناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی
اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
توسعهی پایدار گردشگرینظام اداری- مدیریتی و توسعهی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
توسعه گردشگریتحلیل رابطه و پیامدهای محیطی توسعه گردشگری و تغییرات کاربری اراضی شهرستان رامسر با استفاده از پردازش تصاویر سنجنده TM [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 123-144]
داده های تابلوییبررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 11-28]
دهستان بیرونبشم کلاردشتتبیین اثرات کالبدی گردشگری بر نواحی روستایی (مورد پژوهش: دهستان بیرونبشم- بخش کلاردشت) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 33-49]
ر
رابطهبررسی رابطه ی توسعه ی گردشگری و سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی مطالعهی موردی: دهستان سولقان (شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 75-92]
رضایتظرفیت تحمل اجتماعی و واکنشهای رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایتهای طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
رفتار زیستمحیطیاثرات اجرای برنامه های آموزش زیست محیطی بر طبیعتگردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مدارس لنگرود) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 148-162]
رفتارهای محیطزیستیگردشگران ساحلی و حفاظت از محیط زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
رقابت مقصدشناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-88]
رندانتحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
روستای ابیانهشناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی
اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
روستاهای شمال تهرانتحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه ی کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 82-105]
روش کومانسکوارزیابی توانمندی توسعهی گردشگری پایدار ژئومورفوسایتها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعهی موردی: ژئومورفوسایتهای مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
ز
زیرساخت¬های اقتصادیتأثیر زیرساخت های اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسهی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعهیافته [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 25-43]
ژ
ژئومورفوسایتارزیابی توانمندی توسعهی گردشگری پایدار ژئومورفوسایتها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعهی موردی: ژئومورفوسایتهای مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
س
سیاستگذاریتحلیلی برسیاستگذاری گردشگری در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 11-32]
سیاستهای مقابلهتغییرات آب و هوا و سیاستهای مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
سرمایه¬ی اجتماعیبررسی رابطه ی توسعه ی گردشگری و سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی مطالعهی موردی: دهستان سولقان (شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 75-92]
سرمایه اجتماعیاولویت بندی عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه گردشگری روستایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 29-42]
سرمایهی اجتماعیارزیابی نقش سرمایه اجتماعی در توسعهی گردشگری روستایی با تأکید بر خانههای دوم مطالعهی موردی: دهستان حصار ولیعصر- شهرستان بوئینزهرا [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 52-74]
سرمایه اقتصادیاولویت بندی عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه گردشگری روستایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 29-42]
سرمایه انسانیاولویت بندی عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه گردشگری روستایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 29-42]
سواتشناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی
اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
سواحل دریای مازندرانپیامدهای محیط زیستی گردشگران بر نواحی ساحلی دریای مازندران از دیدگاه مردم و مسئولین [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 128-144]
سولقانبررسی رابطه ی توسعه ی گردشگری و سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی مطالعهی موردی: دهستان سولقان (شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 75-92]
ش
شاخص فقر انسانیبررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 11-28]
شباهت استنباط¬شدهبررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
شیرازبررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
شرگت گردشگری پدیدهبررسی آثار شرکت گردشگری پدیده بر توسعهی شهری در شاندیز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 158-182]
شهدادبررسی جاذبههای مورفودینامیک و ویژگیهای آسایش اقلیمی اکوسیستمهای بیابانی جهت توسعهی اکوتوریسم مطالعهی موردی: حاشیهی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
شهر بابلسرارزیابی تأثیرات اجتماعی- فرهنگی گردشگری شهری بر نحوه زندگی مردم شهر بابلسر [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 126-147]
شهرستان بوئینزهراارزیابی نقش سرمایه اجتماعی در توسعهی گردشگری روستایی با تأکید بر خانههای دوم مطالعهی موردی: دهستان حصار ولیعصر- شهرستان بوئینزهرا [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 52-74]
شهر شاندیزبررسی آثار شرکت گردشگری پدیده بر توسعهی شهری در شاندیز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 158-182]
شیوه های قومیتحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]
ص
صنعت گردشگریبررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 11-28]
صنعت هتلداریتأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
ض
ضعف و نارساییارزیابی عوامل مؤثر بر ضعف و نارسایی قوانین حقوقی گردشگری در ایران با رویکرد تحلیل شبکه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 93-109]
ط
طبیعتگردیتحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
ع
علاقه به بازدید دوبارهعوامل تاثیرگذار بر میل به بازدید های مکرر گردشگران از روستای تاریخی کندوان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 89-106]
ف
فرآیند تحلیل شبکه¬ای(ANP)ارزیابی عوامل مؤثر بر ضعف و نارسایی قوانین حقوقی گردشگری در ایران با رویکرد تحلیل شبکه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 93-109]
ک
کالبدیتبیین اثرات کالبدی گردشگری بر نواحی روستایی (مورد پژوهش: دهستان بیرونبشم- بخش کلاردشت) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 33-49]
کشورهای توسعهیافتهتأثیر زیرساخت های اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسهی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعهیافته [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 25-43]
کشورهای درحالتوسعهتأثیر زیرساخت های اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسهی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعهیافته [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 25-43]
کشورهای منتخباثر گردشگری بر توسعهی انسانی [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 11-24]
کیفیت خدماتتأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
کیفیت زندگیتحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
کلیدواژهها: گردشگری شهریبررسی آثار شرکت گردشگری پدیده بر توسعهی شهری در شاندیز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 158-182]
کلمات کلیدی: اکوتوریسمبررسی جاذبههای مورفودینامیک و ویژگیهای آسایش اقلیمی اکوسیستمهای بیابانی جهت توسعهی اکوتوریسم مطالعهی موردی: حاشیهی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
کندوانعوامل تاثیرگذار بر میل به بازدید های مکرر گردشگران از روستای تاریخی کندوان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 89-106]
گ
گردشگریعوامل تاثیرگذار بر میل به بازدید های مکرر گردشگران از روستای تاریخی کندوان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 89-106]
گردشگریگردشگران ساحلی و حفاظت از محیط زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
گردشگریارزیابی و تحلیل توان اکولوژیک در جهت توسعه ی گردشگری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) (مطالعه ی موردی: ناحیه ی غرب فارس) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 181-201]
گردشگریشناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای سفر به مشهد مقدس (کاربرد روش دو مرحله ای هکمن) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 44-65]
گردشگری الکترونیکشناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 183-206]
گردشگری پایدارارزیابی توانمندی توسعهی گردشگری پایدار ژئومورفوسایتها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعهی موردی: ژئومورفوسایتهای مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
گردشگری خانه¬های دومارزیابی نقش سرمایه اجتماعی در توسعهی گردشگری روستایی با تأکید بر خانههای دوم مطالعهی موردی: دهستان حصار ولیعصر- شهرستان بوئینزهرا [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 52-74]
گردشگری روستاییاولویت بندی عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه گردشگری روستایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 29-42]
گردشگری ساحلیگردشگران ساحلی و حفاظت از محیط زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
گردشگری شهریارزیابی تأثیرات اجتماعی- فرهنگی گردشگری شهری بر نحوه زندگی مردم شهر بابلسر [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 126-147]
گردشگری شهرینقش رویدادهای فرهنگی در اقتصاد گردشگری شهری با تأکید بر مدل LQ (مورد مطالعاتی: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 163-181]
گردشگری مذهبیتحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
گردشگری مزرعه ای/کشاورزیبرآورد میزان تمایل به پرداخت گردشگران برای خدمات گردشگری مزرعه ای در استان های حاشیهی دریای خزر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 11-29]
گرگانبررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعهی موردی: گردشگران منطقهی گردشگری ناهارخوران و النگدرهی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
گفتمان امنیتتحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]
ل
لنگروداثرات اجرای برنامه های آموزش زیست محیطی بر طبیعتگردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مدارس لنگرود) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 148-162]
لوتبررسی جاذبههای مورفودینامیک و ویژگیهای آسایش اقلیمی اکوسیستمهای بیابانی جهت توسعهی اکوتوریسم مطالعهی موردی: حاشیهی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
م
مازندرانتغییرات آب و هوا و سیاستهای مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
ماسولهنظام اداری- مدیریتی و توسعهی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
محیطزیستگردشگران ساحلی و حفاظت از محیط زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
مدیریتینظام اداری- مدیریتی و توسعهی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
مدل فولرتحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه ی کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 82-105]
مدل لادجسروتأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
مرفودینامیکبررسی جاذبههای مورفودینامیک و ویژگیهای آسایش اقلیمی اکوسیستمهای بیابانی جهت توسعهی اکوتوریسم مطالعهی موردی: حاشیهی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
مسیرگردشگری کرج- چالوسارزیابی توانمندی توسعهی گردشگری پایدار ژئومورفوسایتها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعهی موردی: ژئومورفوسایتهای مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
مشهدشناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای سفر به مشهد مقدس (کاربرد روش دو مرحله ای هکمن) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 44-65]
مقالات منتشرشدهمطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایهی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافتهی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
منطقه آسیای جنوب غربیبررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 11-28]
موانع توسعه گردشگریکاربرد تکنیک مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) درمطالعات گردشگری (تحلیلی با رویکرد آسیب شناسانه) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 129-159]
ن
ناحیهی غرب فارسارزیابی و تحلیل توان اکولوژیک در جهت توسعه ی گردشگری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) (مطالعه ی موردی: ناحیه ی غرب فارس) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 181-201]
نظام ادارینظام اداری- مدیریتی و توسعهی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
نمایشگاه کتابنقش رویدادهای فرهنگی در اقتصاد گردشگری شهری با تأکید بر مدل LQ (مورد مطالعاتی: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 163-181]
نمونهی لوجیتبرآورد میزان تمایل به پرداخت گردشگران برای خدمات گردشگری مزرعه ای در استان های حاشیهی دریای خزر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 11-29]
و
واژگان کلیدی: احساس امنیت فردیبررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعهی موردی: گردشگران منطقهی گردشگری ناهارخوران و النگدرهی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
واژگان کلیدی: توسعهی روستاییارزیابی نقش سرمایه اجتماعی در توسعهی گردشگری روستایی با تأکید بر خانههای دوم مطالعهی موردی: دهستان حصار ولیعصر- شهرستان بوئینزهرا [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 52-74]
واژگان کلیدی:حقوق گردشگریارزیابی عوامل مؤثر بر ضعف و نارسایی قوانین حقوقی گردشگری در ایران با رویکرد تحلیل شبکه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 93-109]
واژگان کلیدی: گردشگریبررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
واژگان کلیدی: گردشگریشناسایی و دستهبندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 183-206]
واژگان کلیدی: گردشگریتغییرات آب و هوا و سیاستهای مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
واژگان کلیدی: گردشگری روستاییتبیین اثرات کالبدی گردشگری بر نواحی روستایی (مورد پژوهش: دهستان بیرونبشم- بخش کلاردشت) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 33-49]
واژگان کلیدی: گردشگری روستاییبررسی رابطه ی توسعه ی گردشگری و سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی مطالعهی موردی: دهستان سولقان (شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 75-92]
واژگان کلیدی: گردشگری روستاییمطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایهی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافتهی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
واژگان کلیدی: گردشگری ساحلیپیامدهای محیط زیستی گردشگران بر نواحی ساحلی دریای مازندران از دیدگاه مردم و مسئولین [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 128-144]
واژگان کلیدی: ویژگی های جمعیتشناختیتأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
واژههای کلیدی: ژئومورفولوژی اقتصادیارزیابی توانمندی توسعهی گردشگری پایدار ژئومورفوسایتها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعهی موردی: ژئومورفوسایتهای مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
واژههای کلیدی: ظرفیت تحمل اجتماعیظرفیت تحمل اجتماعی و واکنشهای رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایتهای طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
واژه های کلیدی: گردشگریشناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی
اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
واژه های کلیدی: گردشگری روستاییزمینه یابی فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی در بخش کن استان تهران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 110-127]
واکنشهای رفتاریظرفیت تحمل اجتماعی و واکنشهای رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایتهای طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
ه
هکمن دومرحله¬ایشناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای سفر به مشهد مقدس (کاربرد روش دو مرحله ای هکمن) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 44-65]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد