نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آبشار مارگون ظرفیت تحمل ‏اجتماعی و واکنش‏های رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایت‏های طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
  • آزمون ریشه واحد فصلی پیش بینی تقاضای فصلی توریسم در ایران (کاربرد الگوهای سری زمانی فصلی) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 66-81]
  • آسایش اقلیمی بررسی جاذبه‌های مورفودینامیک و ویژگی‌های آسایش اقلیمی اکوسیستم‌های بیابانی جهت توسعه‌ی اکوتوریسم مطالعه‌ی موردی: حاشیه‌ی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
  • آموزش محیط زیست اثرات اجرای برنامه های آموزش زیست محیطی بر طبیعت‌گردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مدارس لنگرود) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 148-162]

ا

  • ابرپروژه‌ها بررسی آثار شرکت گردشگری پدیده بر توسعه‌ی شهری در شاندیز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 158-182]
  • ابعاد تجربه گردشگری به یادماندنی شناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-88]
  • اثرات تبیین اثرات کالبدی گردشگری بر نواحی روستایی (مورد پژوهش: دهستان بیرون‌بشم- بخش کلاردشت) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 33-49]
  • اثرات و پیامدها تحلیل رابطه و پیامدهای محیطی توسعه گردشگری و تغییرات کاربری اراضی شهرستان رامسر با استفاده از پردازش تصاویر سنجنده TM [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 123-144]
  • احساس امنیت اجتماعی بررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعه‌ی موردی: گردشگران منطقه‌ی گردشگری ناهارخوران و النگدره‌ی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
  • ایران تحلیلی برسیاست‌گذاری گردشگری در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 11-32]
  • ایران مطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایه‌ی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافته‌ی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
  • ایران اثر گردشگری بر توسعه‌ی انسانی [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 11-24]
  • ارتباط با طبیعت اثرات اجرای برنامه های آموزش زیست محیطی بر طبیعت‌گردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مدارس لنگرود) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 148-162]
  • ارتقاء گردشگری الکترونیکی شناسایی و دسته‌بندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 183-206]
  • ارزشگذاری مشروط برآورد میزان تمایل به پرداخت گردشگران برای خدمات گردشگری مزرعه ای در استان های حاشیه‌ی دریای خزر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 11-29]
  • ازدحام ادراک‏شده ظرفیت تحمل ‏اجتماعی و واکنش‏های رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایت‏های طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
  • استان مازندران گردشگران ساحلی و حفاظت از محیط‌ زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
  • اعتماد اجتماعی بررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعه‌ی موردی: گردشگران منطقه‌ی گردشگری ناهارخوران و النگدره‌ی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
  • اقتصاد شهری نقش رویدادهای فرهنگی در اقتصاد گردشگری شهری با تأکید بر مدل LQ (مورد مطالعاتی: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 163-181]
  • اکوموزه شناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
  • الگوی جمعی فصلی پیش بینی تقاضای فصلی توریسم در ایران (کاربرد الگوهای سری زمانی فصلی) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 66-81]
  • امامزاده داود تحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
  • انتظارات مشتریان تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
  • اولویت بندی زمینه یابی فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی در بخش کن استان تهران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 110-127]
  • اولویت‌بندی تحلیلی برسیاست‌گذاری گردشگری در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 11-32]
  • اولویت بندی موانع کاربرد تکنیک مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) درمطالعات گردشگری (تحلیلی با رویکرد آسیب شناسانه) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 129-159]

ب

  • بازاریابی گردشگری روستایی تحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه ی کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 82-105]
  • بخش کن زمینه یابی فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی در بخش کن استان تهران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 110-127]
  • برنامه‌ریزی محیطی ارزیابی توانمندی توسعه‌ی گردشگری پایدار ژئومورفوسایت‌ها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعه‌ی موردی: ژئومورفوسایت‌های مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
  • بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط زمینه یابی فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی در بخش کن استان تهران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 110-127]

پ

  • پایداری اجتماعی- فرهنگی نظام اداری- مدیریتی و توسعه‏ی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
  • پارک النگدره بررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعه‌ی موردی: گردشگران منطقه‌ی گردشگری ناهارخوران و النگدره‌ی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
  • پارک ناهارخوران بررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعه‌ی موردی: گردشگران منطقه‌ی گردشگری ناهارخوران و النگدره‌ی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
  • پیامدهای محیط¬زیستی پیامدهای محیط زیستی گردشگران بر نواحی ساحلی دریای مازندران از دیدگاه مردم و مسئولین [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 128-144]
  • پیام‌های محلی تغییرات آب و هوا و سیاست‌های مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
  • پیش¬بینی پیش بینی تقاضای فصلی توریسم در ایران (کاربرد الگوهای سری زمانی فصلی) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 66-81]
  • پیشینه‌ی مطالعاتی مطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایه‌ی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافته‌ی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]

ت

  • تأثیرات اجتماعی گردشگری ارزیابی تأثیرات اجتماعی- فرهنگی گردشگری شهری بر نحوه زندگی مردم شهر بابلسر [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 126-147]
  • تبلیغات شفاهی بررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
  • تجربه‌ی زیسته تحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]
  • تجربه گردشگری شناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-88]
  • تجربه گردشگری به یادماندنی شناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-88]
  • تحلیل اسنادی مطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایه‌ی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافته‌ی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
  • تحلیل عاملی تحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه ی کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 82-105]
  • تحلیل عاملی تاییدی شناسایی و دسته‌بندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 183-206]
  • تخصص استنباط¬شده بررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
  • تعامل فرهنگی تحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]
  • تغییر آب و هوا تغییرات آب و هوا و سیاست‌های مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
  • تغییر کاربری اراضی تحلیل رابطه و پیامدهای محیطی توسعه گردشگری و تغییرات کاربری اراضی شهرستان رامسر با استفاده از پردازش تصاویر سنجنده TM [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 123-144]
  • تقاضا برای سفر شناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای سفر به مشهد مقدس (کاربرد روش دو مرحله ای هکمن) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 44-65]
  • تقاضای گردشگری تأثیر زیرساخت های اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسه‌ی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعه‌یافته [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 25-43]
  • تمایل به پرداخت برآورد میزان تمایل به پرداخت گردشگران برای خدمات گردشگری مزرعه ای در استان های حاشیه‌ی دریای خزر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 11-29]
  • تهران نقش رویدادهای فرهنگی در اقتصاد گردشگری شهری با تأکید بر مدل LQ (مورد مطالعاتی: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 163-181]
  • توان اکولوژیک ارزیابی و تحلیل توان اکولوژیک در جهت توسعه ی گردشگری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) (مطالعه ی موردی: ناحیه ی غرب فارس) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 181-201]
  • توانش ارتباطی تحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]
  • توریسم پیش بینی تقاضای فصلی توریسم در ایران (کاربرد الگوهای سری زمانی فصلی) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 66-81]
  • توسعه‌ی انسانی اثر گردشگری بر توسعه‌ی انسانی [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 11-24]
  • توسعه¬ی پایدار شناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
  • توسعه‏ی پایدار گردشگری نظام اداری- مدیریتی و توسعه‏ی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
  • توسعه گردشگری تحلیل رابطه و پیامدهای محیطی توسعه گردشگری و تغییرات کاربری اراضی شهرستان رامسر با استفاده از پردازش تصاویر سنجنده TM [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 123-144]

د

  • داده¬های تابلویی اثر گردشگری بر توسعه‌ی انسانی [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 11-24]
  • داده های تابلویی بررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 11-28]
  • دهستان بیرون‌بشم کلاردشت تبیین اثرات کالبدی گردشگری بر نواحی روستایی (مورد پژوهش: دهستان بیرون‌بشم- بخش کلاردشت) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 33-49]

ر

  • رابطه بررسی رابطه ی توسعه ی گردشگری و سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی مطالعه‌ی موردی: دهستان سولقان (شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 75-92]
  • رضایت ظرفیت تحمل ‏اجتماعی و واکنش‏های رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایت‏های طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
  • رفتار زیست‌محیطی اثرات اجرای برنامه های آموزش زیست محیطی بر طبیعت‌گردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مدارس لنگرود) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 148-162]
  • رفتارهای محیط‌زیستی گردشگران ساحلی و حفاظت از محیط‌ زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
  • رقابت مقصد شناسایی عوامل موثر بر ایجاد تجربه گردشگری به یادماندنی از دیدگاه گردشگران فرهنگی بازدید کننده از ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 67-88]
  • رندان تحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
  • روستای ابیانه شناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
  • روستاهای شمال تهران تحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه ی کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 82-105]
  • روش کومانسکو ارزیابی توانمندی توسعه‌ی گردشگری پایدار ژئومورفوسایت‌ها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعه‌ی موردی: ژئومورفوسایت‌های مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]

ز

  • زیرساخت¬های اقتصادی تأثیر زیرساخت های اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسه‌ی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعه‌یافته [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 25-43]

ژ

  • ژئومورفوسایت ارزیابی توانمندی توسعه‌ی گردشگری پایدار ژئومورفوسایت‌ها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعه‌ی موردی: ژئومورفوسایت‌های مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]

س

  • سیاست‌گذاری تحلیلی برسیاست‌گذاری گردشگری در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 11-32]
  • سیاست‌های مقابله تغییرات آب و هوا و سیاست‌های مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
  • سرمایه¬ی اجتماعی بررسی رابطه ی توسعه ی گردشگری و سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی مطالعه‌ی موردی: دهستان سولقان (شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 75-92]
  • سرمایه اجتماعی اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه گردشگری روستایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 29-42]
  • سرمایه‌ی اجتماعی ارزیابی نقش سرمایه‌ اجتماعی در توسعه‌ی گردشگری روستایی با تأکید بر خانه‌های دوم مطالعه‌ی موردی: دهستان حصار ولیعصر- شهرستان بوئین‌زهرا [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 52-74]
  • سرمایه اقتصادی اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه گردشگری روستایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 29-42]
  • سرمایه انسانی اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه گردشگری روستایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 29-42]
  • سوات شناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
  • سواحل دریای مازندران پیامدهای محیط زیستی گردشگران بر نواحی ساحلی دریای مازندران از دیدگاه مردم و مسئولین [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 128-144]
  • سولقان بررسی رابطه ی توسعه ی گردشگری و سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی مطالعه‌ی موردی: دهستان سولقان (شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 75-92]

ش

  • شاخص فقر انسانی بررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 11-28]
  • شباهت استنباط¬شده بررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
  • شیراز بررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
  • شرگت گردشگری پدیده بررسی آثار شرکت گردشگری پدیده بر توسعه‌ی شهری در شاندیز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 158-182]
  • شهداد بررسی جاذبه‌های مورفودینامیک و ویژگی‌های آسایش اقلیمی اکوسیستم‌های بیابانی جهت توسعه‌ی اکوتوریسم مطالعه‌ی موردی: حاشیه‌ی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
  • شهر بابلسر ارزیابی تأثیرات اجتماعی- فرهنگی گردشگری شهری بر نحوه زندگی مردم شهر بابلسر [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 126-147]
  • شهرستان بوئین‌زهرا ارزیابی نقش سرمایه‌ اجتماعی در توسعه‌ی گردشگری روستایی با تأکید بر خانه‌های دوم مطالعه‌ی موردی: دهستان حصار ولیعصر- شهرستان بوئین‌زهرا [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 52-74]
  • شهر شاندیز بررسی آثار شرکت گردشگری پدیده بر توسعه‌ی شهری در شاندیز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 158-182]
  • شیوه های قومی تحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]

ص

  • صنعت گردشگری بررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 11-28]
  • صنعت هتلداری تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]

ض

  • ضعف و نارسایی ارزیابی عوامل مؤثر بر ضعف و نارسایی قوانین حقوقی گردشگری در ایران با رویکرد تحلیل شبکه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 93-109]

ط

  • طبیعت‌گردی تحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]

ع

  • علاقه به بازدید دوباره عوامل تاثیرگذار بر میل به بازدید های مکرر گردشگران از روستای تاریخی کندوان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 89-106]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه¬ای(ANP) ارزیابی عوامل مؤثر بر ضعف و نارسایی قوانین حقوقی گردشگری در ایران با رویکرد تحلیل شبکه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 93-109]

ک

  • کالبدی تبیین اثرات کالبدی گردشگری بر نواحی روستایی (مورد پژوهش: دهستان بیرون‌بشم- بخش کلاردشت) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 33-49]
  • کشورهای توسعه‌یافته تأثیر زیرساخت های اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسه‌ی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعه‌یافته [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 25-43]
  • کشورهای درحال‌توسعه تأثیر زیرساخت های اقتصادی بر گردشگری: رویکرد پانل دیتا مقایسه‌ی تطبیقی کشورهای درحال توسعه و توسعه‌یافته [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 25-43]
  • کشورهای منتخب اثر گردشگری بر توسعه‌ی انسانی [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 11-24]
  • کیفیت خدمات تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
  • کیفیت زندگی تحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
  • کلیدواژه‌ها: گردشگری شهری بررسی آثار شرکت گردشگری پدیده بر توسعه‌ی شهری در شاندیز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 158-182]
  • کلمات کلیدی: اکوتوریسم بررسی جاذبه‌های مورفودینامیک و ویژگی‌های آسایش اقلیمی اکوسیستم‌های بیابانی جهت توسعه‌ی اکوتوریسم مطالعه‌ی موردی: حاشیه‌ی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
  • کندوان عوامل تاثیرگذار بر میل به بازدید های مکرر گردشگران از روستای تاریخی کندوان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 89-106]

گ

  • گردشگری عوامل تاثیرگذار بر میل به بازدید های مکرر گردشگران از روستای تاریخی کندوان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 89-106]
  • گردشگری گردشگران ساحلی و حفاظت از محیط‌ زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
  • گردشگری ارزیابی و تحلیل توان اکولوژیک در جهت توسعه ی گردشگری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) (مطالعه ی موردی: ناحیه ی غرب فارس) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 181-201]
  • گردشگری اثر گردشگری بر توسعه‌ی انسانی [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 11-24]
  • گردشگری شناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای سفر به مشهد مقدس (کاربرد روش دو مرحله ای هکمن) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 44-65]
  • گردشگری الکترونیک شناسایی و دسته‌بندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 183-206]
  • گردشگری پایدار ارزیابی توانمندی توسعه‌ی گردشگری پایدار ژئومورفوسایت‌ها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعه‌ی موردی: ژئومورفوسایت‌های مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
  • گردشگری خانه¬های دوم ارزیابی نقش سرمایه‌ اجتماعی در توسعه‌ی گردشگری روستایی با تأکید بر خانه‌های دوم مطالعه‌ی موردی: دهستان حصار ولیعصر- شهرستان بوئین‌زهرا [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 52-74]
  • گردشگری روستایی اولویت بندی عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری جامعه محلی در طرح های توسعه گردشگری روستایی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 29-42]
  • گردشگری ساحلی گردشگران ساحلی و حفاظت از محیط‌ زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
  • گردشگری شهری ارزیابی تأثیرات اجتماعی- فرهنگی گردشگری شهری بر نحوه زندگی مردم شهر بابلسر [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 126-147]
  • گردشگری شهری نقش رویدادهای فرهنگی در اقتصاد گردشگری شهری با تأکید بر مدل LQ (مورد مطالعاتی: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 163-181]
  • گردشگری مذهبی تحلیل تطبیقی نقش گردشگری مذهبی و طبیعت گردی در بهبود کیفیت زندگی ساکنان نواحی روستایی مورد: روستاهای امامزاده داوود و رندان(شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 145-158]
  • گردشگری مزرعه ای/کشاورزی برآورد میزان تمایل به پرداخت گردشگران برای خدمات گردشگری مزرعه ای در استان های حاشیه‌ی دریای خزر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 11-29]
  • گرگان بررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعه‌ی موردی: گردشگران منطقه‌ی گردشگری ناهارخوران و النگدره‌ی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
  • گفتمان امنیت تحلیل کیفی بسترها، دلایل و پیامد های گردشگری به شیوه ی نظریه ی زمینه ای (مطالعه ی موردی: گردشگران شهر سنندج) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 182-203]

ل

  • لنگرود اثرات اجرای برنامه های آموزش زیست محیطی بر طبیعت‌گردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مدارس لنگرود) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 148-162]
  • لوت بررسی جاذبه‌های مورفودینامیک و ویژگی‌های آسایش اقلیمی اکوسیستم‌های بیابانی جهت توسعه‌ی اکوتوریسم مطالعه‌ی موردی: حاشیه‌ی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]

م

  • مازندران تغییرات آب و هوا و سیاست‌های مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
  • ماسوله نظام اداری- مدیریتی و توسعه‏ی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
  • محیط‌زیست گردشگران ساحلی و حفاظت از محیط‌ زیست (مطالعه موردی: گردشگران ساحلی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 107-122]
  • مدیریتی نظام اداری- مدیریتی و توسعه‏ی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری کاربرد تکنیک مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) درمطالعات گردشگری (تحلیلی با رویکرد آسیب شناسانه) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 129-159]
  • مدل فولر تحلیل عوامل تأثیرگذار بر وضعیت بازاریابی گردشگری روستایی در یک حوزه ی کلانشهری از دیدگاه کارشناسان؛ مورد: روستاهای شمال تهران [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 82-105]
  • مدل لادجسرو تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
  • مرفودینامیک بررسی جاذبه‌های مورفودینامیک و ویژگی‌های آسایش اقلیمی اکوسیستم‌های بیابانی جهت توسعه‌ی اکوتوریسم مطالعه‌ی موردی: حاشیه‌ی غربی دشت لوت (شهداد) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 203-225]
  • مسیرگردشگری کرج- چالوس ارزیابی توانمندی توسعه‌ی گردشگری پایدار ژئومورفوسایت‌ها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعه‌ی موردی: ژئومورفوسایت‌های مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
  • مشهد شناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای سفر به مشهد مقدس (کاربرد روش دو مرحله ای هکمن) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 44-65]
  • مقالات منتشرشده مطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایه‌ی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافته‌ی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
  • منطقه آسیای جنوب غربی بررسی تأثیر گردشگری بر کاهش فقر در کشورهای منتخب در حال توسعه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 11-28]
  • موانع توسعه گردشگری کاربرد تکنیک مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) درمطالعات گردشگری (تحلیلی با رویکرد آسیب شناسانه) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 129-159]

ن

  • ناحیه‌ی غرب فارس ارزیابی و تحلیل توان اکولوژیک در جهت توسعه ی گردشگری با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) (مطالعه ی موردی: ناحیه ی غرب فارس) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 181-201]
  • نظام اداری نظام اداری- مدیریتی و توسعه‏ی اجتماعی- فرهنگی پایدار در بخش گردشگری ماسوله [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 106-125]
  • نمایشگاه کتاب نقش رویدادهای فرهنگی در اقتصاد گردشگری شهری با تأکید بر مدل LQ (مورد مطالعاتی: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 163-181]
  • نمونه‌ی لوجیت برآورد میزان تمایل به پرداخت گردشگران برای خدمات گردشگری مزرعه ای در استان های حاشیه‌ی دریای خزر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 11-29]

و

  • واژگان کلیدی: احساس امنیت فردی بررسی احساس امنیت فردی و اجتماعی از دیدگاه گردشگران و عوامل مؤثر بر آن مطالعه‌ی موردی: گردشگران منطقه‌ی گردشگری ناهارخوران و النگدره‌ی شهر گرگان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 181-202]
  • واژگان کلیدی: توسعه‌ی روستایی ارزیابی نقش سرمایه‌ اجتماعی در توسعه‌ی گردشگری روستایی با تأکید بر خانه‌های دوم مطالعه‌ی موردی: دهستان حصار ولیعصر- شهرستان بوئین‌زهرا [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 52-74]
  • واژگان کلیدِی: توسعه‌ی گردشگری تحلیلی برسیاست‌گذاری گردشگری در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 11-32]
  • واژگان کلیدی:حقوق گردشگری ارزیابی عوامل مؤثر بر ضعف و نارسایی قوانین حقوقی گردشگری در ایران با رویکرد تحلیل شبکه [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 93-109]
  • واژگان کلیدی: گردشگری بررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 145-157]
  • واژگان کلیدی: گردشگری شناسایی و دسته‌بندی عوامل موثر بر ارتقاء گردشگری الکترونیکی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 183-206]
  • واژگان کلیدی: گردشگری تغییرات آب و هوا و سیاست‌های مقابله در صنعت گردشگری [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 93-108]
  • واژگان کلیدی: گردشگری روستایی تبیین اثرات کالبدی گردشگری بر نواحی روستایی (مورد پژوهش: دهستان بیرون‌بشم- بخش کلاردشت) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 33-49]
  • واژگان کلیدی: گردشگری روستایی بررسی رابطه ی توسعه ی گردشگری و سرمایه ی اجتماعی در نواحی روستایی مطالعه‌ی موردی: دهستان سولقان (شهرستان تهران) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 75-92]
  • واژگان کلیدی: گردشگری روستایی مطالعات گردشگری روستایی در ایران: ارایه‌ی تحلیلی اسنادی از مقالات انتشاریافته‌ی فارسی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 109-128]
  • واژگان کلیدی: گردشگری ساحلی پیامدهای محیط زیستی گردشگران بر نواحی ساحلی دریای مازندران از دیدگاه مردم و مسئولین [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 128-144]
  • واژگان کلیدی: ویژگی های جمعیت‌شناختی تأثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتل‌داری استان سمنان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 160-180]
  • واژه‌های کلیدی: ژئومورفولوژی اقتصادی ارزیابی توانمندی توسعه‌ی گردشگری پایدار ژئومورفوسایت‌ها با تأکید بر روش کومانسکو (مطالعه‌ی موردی: ژئومورفوسایت‌های مسیرگردشگری کرج – چالوس تا تونل کندوان) [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 77-92]
  • واژه‏های کلیدی: ظرفیت تحمل اجتماعی ظرفیت تحمل ‏اجتماعی و واکنش‏های رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایت‏های طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]
  • واژه های کلیدی: گردشگری شناخت نقاط قوت و ضعف توسعه ی گردشگری روستایی،مطالعه ی موردی اکوموزه ی روستایی ابیانه - اصفهان [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 50-76]
  • واژه های کلیدی: گردشگری کاربرد تکنیک مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) درمطالعات گردشگری (تحلیلی با رویکرد آسیب شناسانه) [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 129-159]
  • واژه های کلیدی: گردشگری روستایی زمینه یابی فعالیت بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی در بخش کن استان تهران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 110-127]
  • واکنش‏های رفتاری ظرفیت تحمل ‏اجتماعی و واکنش‏های رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در سایت‏های طبیعی [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 30-51]

ه

  • هکمن دومرحله¬ای شناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای سفر به مشهد مقدس (کاربرد روش دو مرحله ای هکمن) [دوره 2، شماره 7، 1392، صفحه 44-65]