نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آب‌گرم‌‌ عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 33-52]
  • آثار تاریخی ارزیابی آثار گردشگری در تقویت هویت ملی [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 74-87]
  • آثار زیست‌محیطی بررسی اثر گردشگری پایدار شهری بر ساکنان شهر (مطالعه‌ی موردی: شهر جوانرود کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 130-150]
  • آسایش اقلیمی تحلیل زمانی ـ فضایی اقلیم گردشگری استان قزوین [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 127-142]
  • آیین مذهبی تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیین‌های شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 166-185]

ا

  • اثرگذاری تبلیغات اینترنتی بررسی عوامل تأثیرگذار بنرهای تعاملی بر گردشگران [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 65-86]
  • اجتماعی و فرهنگی بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
  • اجرای خط مشی بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
  • ادراک ریسک شناسایی مخاطرات ادراک شده‌‌ی گردشگران بالقوه از ایران [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 53-75]
  • ایده‌آلیسم توسعه‌ی پایدار گردشگری از دیدگاه دو مکتب ایده‌آلیسم و پراگماتیسم [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 11-30]
  • ایران عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 52-73]
  • ایران بررسی تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی بر میزان گرایش به ورود گردشگر (مورد مطالعه: شهر یاسوج) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 106-125]
  • ارزش ویژه‌ برند بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 182-204]
  • استان خراسان رضوی بررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعه‌ی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]
  • استان قزوین تحلیل زمانی ـ فضایی اقلیم گردشگری استان قزوین [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 127-142]
  • استان مازندران بررسی اثر توپوگرافی بر پتانسیل اقلیم گردشگری (مطالعه ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 200-217]
  • اشاعه‌ی فرهنگ تاثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری بر اشاعه‌ی فرهنگ (نقش تعدیل‌گری تصویر ذهنی مقصد گردشگری) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 96-117]
  • اصفهان بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 182-204]
  • اقامتگاه‌های گردشگری تحلیل جامعه‌شناختی سفرهای پایدار در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 162-181]
  • اقتصاد روستایی ارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعه‌ی مناطق روستایی (مطالعه‌ی موردی: دهستان اورامان‌تخت-شهرستان سروآباد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 191-211]
  • اکوتوریسم ارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعه‌ی مناطق روستایی (مطالعه‌ی موردی: دهستان اورامان‌تخت-شهرستان سروآباد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 191-211]
  • الگوی توسعه تبیین چرخه‌ی الگوی توسعه‌ی گردشگری سلامت در مناطق روستایی ایران (با تاکید بر چشمه های آب گرم) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 11-32]
  • الگوی فضایی ارایه‌ی الگویی فضایی جهت تعیین مسیرهای ویژه‌ی گردشگری شهری (نمونه: شهر شیراز) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 147-161]
  • امکانات و خدمات تحلیل مطلوبیت عناصر گردشگری از نگاه شهروندان در مجموعه‌ی عباس‌آباد بهشهر [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 186-200]
  • امنیت اجتماعی امنیت اجتماعی، ضرورتی در ترویج صنعت گردشگری (مطالعه ی‌ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 76-95]
  • انگیزش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعه‌ی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
  • انگیزه عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 33-52]

ب

  • بازاریابی مقصد گردشگری شناسایی مخاطرات ادراک شده‌‌ی گردشگران بالقوه از ایران [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 53-75]
  • بازارچه‌های مرزی بررسی اثر گردشگری پایدار شهری بر ساکنان شهر (مطالعه‌ی موردی: شهر جوانرود کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 130-150]
  • بحران مالی اثر بحران مالی 2008 بر تجارت دوجانبه‌ی خدمات بین‌المللی گردشگری ایران [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 53-68]
  • برنامه‌ی پنج‌ساله‌ی توسعه‌ی اقتصادی بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
  • برنامه‌های پنج‌ساله‌ی توسعه‌ی کشور تحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامه‌های کلان توسعه‌ی کشور (با تأکید بر برنامه‌های پنج‌ساله‌ی توسعه‌ی ملی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 11-30]

پ

  • پیام تبلیغاتی حاوی آموزه‌های اسلامی بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 87-105]
  • پراگماتیسم توسعه‌ی پایدار گردشگری از دیدگاه دو مکتب ایده‌آلیسم و پراگماتیسم [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 11-30]
  • پیمایش تحلیل جامعه‌شناختی سفرهای پایدار در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 162-181]

ت

  • تبلیغات رسانه امنیت اجتماعی، ضرورتی در ترویج صنعت گردشگری (مطالعه ی‌ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 76-95]
  • تجارت بین‌الملل بررسی اثر گردشگری در توسعه‌ی کارآفرینی [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 126-146]
  • تجارت خدمات اثر بحران مالی 2008 بر تجارت دوجانبه‌ی خدمات بین‌المللی گردشگری ایران [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 53-68]
  • تجارت دوجانبه اثر بحران مالی 2008 بر تجارت دوجانبه‌ی خدمات بین‌المللی گردشگری ایران [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 53-68]
  • تحلیل فضایی تحلیل زمانی ـ فضایی اقلیم گردشگری استان قزوین [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 127-142]
  • تحلیل مطلوبیت تحلیل مطلوبیت عناصر گردشگری از نگاه شهروندان در مجموعه‌ی عباس‌آباد بهشهر [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 186-200]
  • تحلیل موضوعی معنایابی و معناسازی متقابل گردشگر و گردشگری در شهر همدان [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 141-159]
  • تصویر ذهنی روش‌شناسی مطالعات منظر شهری در گردشگری [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 31-52]
  • تفت تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیین‌های شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 166-185]
  • توپوگرافی بررسی اثر توپوگرافی بر پتانسیل اقلیم گردشگری (مطالعه ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 200-217]
  • توسعه‌یافتگی عوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعه‌ی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
  • توسعه پایدار ارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 11-32]
  • توسعه‌ی پایدار گردشگری توسعه‌ی پایدار گردشگری از دیدگاه دو مکتب ایده‌آلیسم و پراگماتیسم [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 11-30]
  • توسعه روستایی بررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه ی موردی: لاریجان، شهرستان آمل) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 179-199]
  • توسعه‌ی روستایی تحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامه‌های کلان توسعه‌ی کشور (با تأکید بر برنامه‌های پنج‌ساله‌ی توسعه‌ی ملی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 11-30]
  • توسعه‌ی روستایی ارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعه‌ی مناطق روستایی (مطالعه‌ی موردی: دهستان اورامان‌تخت-شهرستان سروآباد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 191-211]
  • توسعه‌ی کارآفرینی تحلیل عوامل مؤثر در توسعه‌ی کارآفرینی گردشگری روستایی [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 87-107]
  • توسعه‌ی گردشگری حفاظت از محیط زیست در برابر توسعه‌ی گردشگری ناپایدار (مطالعه‌ی موردی: منطقه‌ی دربند تهران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 33-48]
  • توسعه‌ی گردشگری بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 118-140]
  • توسعه‌ی ملی تحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامه‌های کلان توسعه‌ی کشور (با تأکید بر برنامه‌های پنج‌ساله‌ی توسعه‌ی ملی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 11-30]

ج

  • جابه‌جایی پایدار تحلیل جامعه‌شناختی سفرهای پایدار در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 162-181]
  • جغرافیای جدید اقتصادی عوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعه‌ی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
  • جوانرود بررسی اثر گردشگری پایدار شهری بر ساکنان شهر (مطالعه‌ی موردی: شهر جوانرود کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 130-150]

چ

  • چرخه‌ی حیات ارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 11-32]
  • چشمه‌ی آبگرم تبیین چرخه‌ی الگوی توسعه‌ی گردشگری سلامت در مناطق روستایی ایران (با تاکید بر چشمه های آب گرم) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 11-32]
  • چناران بررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعه‌ی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]

ح

  • حفاظت محیط زیست حفاظت از محیط زیست در برابر توسعه‌ی گردشگری ناپایدار (مطالعه‌ی موردی: منطقه‌ی دربند تهران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 33-48]
  • حمایت اجتماعی حفاظت از محیط زیست در برابر توسعه‌ی گردشگری ناپایدار (مطالعه‌ی موردی: منطقه‌ی دربند تهران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 33-48]

خ

  • خرده‌نظام تحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
  • خط مشی گذاری عمومی بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
  • خط مشی گذاری گردشگری بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
  • خودکارآمدی حفاظت از محیط زیست در برابر توسعه‌ی گردشگری ناپایدار (مطالعه‌ی موردی: منطقه‌ی دربند تهران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 33-48]

د

  • درجه‌ی درگیری کالا بررسی عوامل تأثیرگذار بنرهای تعاملی بر گردشگران [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 65-86]
  • دیگری گفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامه‌ی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]

ر

  • رضامندی از مقصد بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 182-204]
  • رفتار مصرف‌کننده شناسایی و اولویت‌بندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعه‌ی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
  • روستا تبیین چرخه‌ی الگوی توسعه‌ی گردشگری سلامت در مناطق روستایی ایران (با تاکید بر چشمه های آب گرم) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 11-32]
  • روستاهای تاریخی- فرهنگی ارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 11-32]
  • روش COPRAS بررسی و ارزیابی سایت‌های گردشگری شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر ارومیه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 151-168]
  • روش آمیخته شناسایی مخاطرات ادراک شده‌‌ی گردشگران بالقوه از ایران [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 53-75]
  • روش‌شناسی روش‌شناسی مطالعات منظر شهری در گردشگری [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 31-52]
  • روش کیفی روش‌شناسی مطالعات منظر شهری در گردشگری [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 31-52]
  • رویکرد شبکه‌ای بررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه ی موردی: لاریجان، شهرستان آمل) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 179-199]

ز

  • زائر گونه‌شناسی گردشگران شهری: کاربست مـدل نهـادی کوهـن (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 169-190]

س

  • سایت گردشگری بررسی و ارزیابی سایت‌های گردشگری شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر ارومیه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 151-168]
  • سرمایه‌ی اجتماعی بررسی تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی بر میزان گرایش به ورود گردشگر (مورد مطالعه: شهر یاسوج) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 106-125]
  • سرمایه گذاری- گردشگری مذهبی- SWOT- آنالیز IEA- ماتریس QSPM شناسایی استراتژی‌های توسعه‌ی سرمایه‌گذاری گردشگری مذهبی در ایران (مطالعه‌ی موردی: زیارتگاه امام رضا (ع)) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 88-109]
  • سطوح استنباط عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 52-73]
  • سفرنامه گفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامه‌ی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]
  • سوغات و صنایع دستی تاثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری بر اشاعه‌ی فرهنگ (نقش تعدیل‌گری تصویر ذهنی مقصد گردشگری) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 96-117]

ش

  • شاخص اقلیم گردشگری بررسی اثر توپوگرافی بر پتانسیل اقلیم گردشگری (مطالعه ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 200-217]
  • شاندیز بررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعه‌ی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]
  • شیراز ارایه‌ی الگویی فضایی جهت تعیین مسیرهای ویژه‌ی گردشگری شهری (نمونه: شهر شیراز) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 147-161]
  • شهر ارایه‌ی الگویی فضایی جهت تعیین مسیرهای ویژه‌ی گردشگری شهری (نمونه: شهر شیراز) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 147-161]
  • شهر ارومیه بررسی و ارزیابی سایت‌های گردشگری شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر ارومیه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 151-168]
  • شهر تبریز بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 118-140]
  • شهرستان سروآباد ارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعه‌ی مناطق روستایی (مطالعه‌ی موردی: دهستان اورامان‌تخت-شهرستان سروآباد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 191-211]
  • شهرستان فیروزکوه تحلیل عوامل مؤثر در توسعه‌ی کارآفرینی گردشگری روستایی [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 87-107]
  • شهرهای توریستی و غیرتوریستی بررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعه‌ی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]

ص

  • صادرات نامرئی تاثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری بر اشاعه‌ی فرهنگ (نقش تعدیل‌گری تصویر ذهنی مقصد گردشگری) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 96-117]
  • صرفه‌های ناشی از مقیاس عوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعه‌ی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
  • صنعت گردشگری امنیت اجتماعی، ضرورتی در ترویج صنعت گردشگری (مطالعه ی‌ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 76-95]

ط

ع

  • عباس‌آباد بهشهر تحلیل مطلوبیت عناصر گردشگری از نگاه شهروندان در مجموعه‌ی عباس‌آباد بهشهر [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 186-200]
  • عملکرد پلیس امنیت اجتماعی، ضرورتی در ترویج صنعت گردشگری (مطالعه ی‌ موردی: کلانشهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 76-95]
  • عوامل رانشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعه‌ی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
  • عوامل رانشی و کششی عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 33-52]
  • عوامل فرهنگی و اجتماعی بررسی نقش عوامل زمینه‌ای بر اهمیت به توسعه‌ی گردشگری بین‌المللی (مطالعه‌ی موردی: نگرش مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 108-126]
  • عوامل کششی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعه‌ی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]

ف

  • فاصله‌ی روانی عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 52-73]
  • فرایند خط مشی گذاری بررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
  • فرکلاف گفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامه‌ی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]
  • فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی بررسی نقش عوامل زمینه‌ای بر اهمیت به توسعه‌ی گردشگری بین‌المللی (مطالعه‌ی موردی: نگرش مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 108-126]

ق

  • قصد خرید بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 87-105]

ک

  • کارآفرینی بررسی اثر گردشگری در توسعه‌ی کارآفرینی [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 126-146]
  • کارکردگرایی تحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
  • کارکرد مثبت تحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
  • کارکرد منفی تحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
  • کشورهای در حال توسعه عوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعه‌ی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
  • کیفیت زندگی بررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعه‌ی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]

گ

  • گرایش بررسی تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی بر میزان گرایش به ورود گردشگر (مورد مطالعه: شهر یاسوج) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 106-125]
  • گردشگر گونه‌شناسی گردشگران شهری: کاربست مـدل نهـادی کوهـن (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 169-190]
  • گردشگری عوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعه‌ی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
  • گردشگری تحلیل مطلوبیت عناصر گردشگری از نگاه شهروندان در مجموعه‌ی عباس‌آباد بهشهر [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 186-200]
  • گردشگری ارزیابی آثار گردشگری در تقویت هویت ملی [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 74-87]
  • گردشگری بررسی تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی بر میزان گرایش به ورود گردشگر (مورد مطالعه: شهر یاسوج) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 106-125]
  • گردشگری بررسی اثر گردشگری در توسعه‌ی کارآفرینی [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 126-146]
  • گردشگری تحلیل جامعه‌شناختی سفرهای پایدار در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 162-181]
  • گردشگری بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 182-204]
  • گردشگری تاثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری بر اشاعه‌ی فرهنگ (نقش تعدیل‌گری تصویر ذهنی مقصد گردشگری) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 96-117]
  • گردشگری معنایابی و معناسازی متقابل گردشگر و گردشگری در شهر همدان [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 141-159]
  • گردشگران داخلی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعه‌ی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
  • گردشگر بالقوه شناسایی مخاطرات ادراک شده‌‌ی گردشگران بالقوه از ایران [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 53-75]
  • گردشگری بین المللی بررسی نقش عوامل زمینه‌ای بر اهمیت به توسعه‌ی گردشگری بین‌المللی (مطالعه‌ی موردی: نگرش مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 108-126]
  • گردشگری بین‌المللی اثر بحران مالی 2008 بر تجارت دوجانبه‌ی خدمات بین‌المللی گردشگری ایران [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 53-68]
  • گردشگری روستایی تحلیل عوامل مؤثر در توسعه‌ی کارآفرینی گردشگری روستایی [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 87-107]
  • گردشگری روستایی تحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامه‌های کلان توسعه‌ی کشور (با تأکید بر برنامه‌های پنج‌ساله‌ی توسعه‌ی ملی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 11-30]
  • گردشگری روستایی ارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 11-32]
  • گردشگری روستایی بررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه ی موردی: لاریجان، شهرستان آمل) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 179-199]
  • گردشگری سلامت تبیین چرخه‌ی الگوی توسعه‌ی گردشگری سلامت در مناطق روستایی ایران (با تاکید بر چشمه های آب گرم) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 11-32]
  • گردشگری سلامت عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 33-52]
  • گردشگری شهری روش‌شناسی مطالعات منظر شهری در گردشگری [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 31-52]
  • گردشگری شهری بررسی اثر گردشگری پایدار شهری بر ساکنان شهر (مطالعه‌ی موردی: شهر جوانرود کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 130-150]
  • گردشگری شهری بررسی و ارزیابی سایت‌های گردشگری شهری (مطالعه‌ی موردی: شهر ارومیه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 151-168]
  • گردشگری‌شهری بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 118-140]
  • گردشگری فصلی بررسی اثر توپوگرافی بر پتانسیل اقلیم گردشگری (مطالعه ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 200-217]
  • گردشگری مذهبی تحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
  • گردشگری مذهبی تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیین‌های شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 166-185]
  • گفتمان گفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامه‌ی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]
  • گونه‌شناسی گونه‌شناسی گردشگران شهری: کاربست مـدل نهـادی کوهـن (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 169-190]

م

  • مازندران تحلیل جامعه‌شناختی سفرهای پایدار در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 162-181]
  • مازندران عوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 33-52]
  • متوسط آرای پیش‌بینی شده تحلیل زمانی ـ فضایی اقلیم گردشگری استان قزوین [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 127-142]
  • محصولات گردشگری بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 87-105]
  • مدلSWOT تحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیین‌های شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 166-185]
  • مدل کوهن گونه‌شناسی گردشگران شهری: کاربست مـدل نهـادی کوهـن (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 169-190]
  • مراکز اقامتی بخش لاریجان بررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه ی موردی: لاریجان، شهرستان آمل) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 179-199]
  • مردم شناسی معنایابی و معناسازی متقابل گردشگر و گردشگری در شهر همدان [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 141-159]
  • مسیرهای ویژه‌ی گردشگری ارایه‌ی الگویی فضایی جهت تعیین مسیرهای ویژه‌ی گردشگری شهری (نمونه: شهر شیراز) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 147-161]
  • مشهد گونه‌شناسی گردشگران شهری: کاربست مـدل نهـادی کوهـن (مطالعه موردی: شهر مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 169-190]
  • معنایابی معنایابی و معناسازی متقابل گردشگر و گردشگری در شهر همدان [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 141-159]
  • معناسازی معنایابی و معناسازی متقابل گردشگر و گردشگری در شهر همدان [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 141-159]
  • مقصد گردشگری عملیاتی‌سازی فاصله‌ی روانی در بازاریابی گردشگری (مطالعه موردی: مقصد گردشگری ایران) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 52-73]
  • مقصد گردشگری ایران شناسایی مخاطرات ادراک شده‌‌ی گردشگران بالقوه از ایران [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 53-75]
  • مکاتب فلسفی توسعه‌ی پایدار گردشگری از دیدگاه دو مکتب ایده‌آلیسم و پراگماتیسم [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 11-30]
  • منظر شهری روش‌شناسی مطالعات منظر شهری در گردشگری [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 31-52]

ن

  • ناصرخسرو گفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامه‌ی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]
  • نگرش مثبت به تبلیغات بررسی عوامل تأثیرگذار بنرهای تعاملی بر گردشگران [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 65-86]
  • نگرش نسبت به آگهی بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 87-105]
  • نمادها و المان های‌ شهری بررسی‌تاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهر‌تبریز) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 118-140]

و

  • وب سایت انتخابی برای انتشار تبلیغات بررسی عوامل تأثیرگذار بنرهای تعاملی بر گردشگران [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 65-86]
  • ورود گردشگر بررسی تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی بر میزان گرایش به ورود گردشگر (مورد مطالعه: شهر یاسوج) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 106-125]
  • وفاداری به‌مقصد بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 182-204]

ه

  • هویت ایرانی ارزیابی آثار گردشگری در تقویت هویت ملی [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 74-87]
  • هویت ملی ارزیابی آثار گردشگری در تقویت هویت ملی [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 74-87]

ی

  • یاسوج بررسی تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی بر میزان گرایش به ورود گردشگر (مورد مطالعه: شهر یاسوج) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 106-125]