اقتصاد روستاییارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعهی مناطق روستایی (مطالعهی موردی: دهستان اورامانتخت-شهرستان سروآباد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 191-211]
اکوتوریسمارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعهی مناطق روستایی (مطالعهی موردی: دهستان اورامانتخت-شهرستان سروآباد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 191-211]
الگوی توسعهتبیین چرخهی الگوی توسعهی گردشگری سلامت در مناطق روستایی ایران (با تاکید بر چشمه های آب گرم) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 11-32]
الگوی فضاییارایهی الگویی فضایی جهت تعیین مسیرهای ویژهی گردشگری شهری (نمونه: شهر شیراز) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 147-161]
امکانات و خدماتتحلیل مطلوبیت عناصر گردشگری از نگاه شهروندان در مجموعهی عباسآباد بهشهر [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 186-200]
انگیزششناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعهی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
انگیزهعوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 33-52]
ب
بازاریابی مقصد گردشگریشناسایی مخاطرات ادراک شدهی گردشگران بالقوه از ایران [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 53-75]
بازارچههای مرزیبررسی اثر گردشگری پایدار شهری بر ساکنان شهر (مطالعهی موردی: شهر جوانرود کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 130-150]
بحران مالیاثر بحران مالی 2008 بر تجارت دوجانبهی خدمات بینالمللی گردشگری ایران [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 53-68]
برنامهی پنجسالهی توسعهی اقتصادیبررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
برنامههای پنجسالهی توسعهی کشورتحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامههای کلان توسعهی کشور (با تأکید بر برنامههای پنجسالهی توسعهی ملی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 11-30]
پ
پیام تبلیغاتی حاوی آموزههای اسلامیبررسی اثربخشی پیامهای تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعهی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 87-105]
پراگماتیسمتوسعهی پایدار گردشگری از دیدگاه دو مکتب ایدهآلیسم و پراگماتیسم [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 11-30]
تفتتحلیلی بر برنامه ریزی راهبردی گردشگری آیینهای شیعی با تاکید بر توان های بالقوه مراسم محرم (مطالعه موردی شهر تفت) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 166-185]
توپوگرافیبررسی اثر توپوگرافی بر پتانسیل اقلیم گردشگری (مطالعه ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 200-217]
توسعهیافتگیعوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعهی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
توسعه پایدارارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 11-32]
توسعهی پایدار گردشگریتوسعهی پایدار گردشگری از دیدگاه دو مکتب ایدهآلیسم و پراگماتیسم [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 11-30]
توسعه روستاییبررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه ی موردی: لاریجان، شهرستان آمل) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 179-199]
توسعهی روستاییتحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامههای کلان توسعهی کشور (با تأکید بر برنامههای پنجسالهی توسعهی ملی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 11-30]
توسعهی روستاییارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعهی مناطق روستایی (مطالعهی موردی: دهستان اورامانتخت-شهرستان سروآباد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 191-211]
توسعهی کارآفرینیتحلیل عوامل مؤثر در توسعهی کارآفرینی گردشگری روستایی [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 87-107]
توسعهی گردشگریحفاظت از محیط زیست در برابر توسعهی گردشگری ناپایدار (مطالعهی موردی: منطقهی دربند تهران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 33-48]
توسعهی گردشگریبررسیتاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهرتبریز) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 118-140]
توسعهی ملیتحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامههای کلان توسعهی کشور (با تأکید بر برنامههای پنجسالهی توسعهی ملی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 11-30]
جغرافیای جدید اقتصادیعوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعهی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
جوانرودبررسی اثر گردشگری پایدار شهری بر ساکنان شهر (مطالعهی موردی: شهر جوانرود کرمانشاه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 130-150]
چ
چرخهی حیاتارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 11-32]
چشمهی آبگرمتبیین چرخهی الگوی توسعهی گردشگری سلامت در مناطق روستایی ایران (با تاکید بر چشمه های آب گرم) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 11-32]
چنارانبررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعهی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]
ح
حفاظت محیط زیستحفاظت از محیط زیست در برابر توسعهی گردشگری ناپایدار (مطالعهی موردی: منطقهی دربند تهران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 33-48]
حمایت اجتماعیحفاظت از محیط زیست در برابر توسعهی گردشگری ناپایدار (مطالعهی موردی: منطقهی دربند تهران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 33-48]
خ
خردهنظامتحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
خط مشی گذاری عمومیبررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
خط مشی گذاری گردشگریبررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
خودکارآمدیحفاظت از محیط زیست در برابر توسعهی گردشگری ناپایدار (مطالعهی موردی: منطقهی دربند تهران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 33-48]
د
درجهی درگیری کالابررسی عوامل تأثیرگذار بنرهای تعاملی بر گردشگران [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 65-86]
دیگریگفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامهی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]
ر
رضامندی از مقصدبررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 182-204]
رفتار مصرفکنندهشناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعهی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
روستاتبیین چرخهی الگوی توسعهی گردشگری سلامت در مناطق روستایی ایران (با تاکید بر چشمه های آب گرم) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 11-32]
روستاهای تاریخی- فرهنگیارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 11-32]
روش COPRASبررسی و ارزیابی سایتهای گردشگری شهری (مطالعهی موردی: شهر ارومیه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 151-168]
روش آمیختهشناسایی مخاطرات ادراک شدهی گردشگران بالقوه از ایران [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 53-75]
روش کیفیروششناسی مطالعات منظر شهری در گردشگری [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 31-52]
رویکرد شبکهایبررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه ی موردی: لاریجان، شهرستان آمل) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 179-199]
سفرنامهگفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامهی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]
سوغات و صنایع دستیتاثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری بر اشاعهی فرهنگ (نقش تعدیلگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 96-117]
ش
شاخص اقلیم گردشگریبررسی اثر توپوگرافی بر پتانسیل اقلیم گردشگری (مطالعه ی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 200-217]
شاندیزبررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعهی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]
شیرازارایهی الگویی فضایی جهت تعیین مسیرهای ویژهی گردشگری شهری (نمونه: شهر شیراز) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 147-161]
شهرارایهی الگویی فضایی جهت تعیین مسیرهای ویژهی گردشگری شهری (نمونه: شهر شیراز) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 147-161]
شهر ارومیهبررسی و ارزیابی سایتهای گردشگری شهری (مطالعهی موردی: شهر ارومیه) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 151-168]
شهر تبریزبررسیتاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهرتبریز) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 118-140]
شهرستان سروآبادارزیابی نقش اکوتوریسم در توسعهی مناطق روستایی (مطالعهی موردی: دهستان اورامانتخت-شهرستان سروآباد) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 191-211]
شهرستان فیروزکوهتحلیل عوامل مؤثر در توسعهی کارآفرینی گردشگری روستایی [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 87-107]
شهرهای توریستی و غیرتوریستیبررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعهی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]
ص
صادرات نامرئیتاثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری بر اشاعهی فرهنگ (نقش تعدیلگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 96-117]
صرفههای ناشی از مقیاسعوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعهی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
عوامل رانشیشناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعهی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
عوامل رانشی و کششیعوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 33-52]
عوامل فرهنگی و اجتماعیبررسی نقش عوامل زمینهای بر اهمیت به توسعهی گردشگری بینالمللی (مطالعهی موردی: نگرش مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 108-126]
عوامل کششیشناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعهی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
فرایند خط مشی گذاریبررسی عوامل مؤثر بر اجرای خط مشی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران (از دیدگاه پژوهشگران دانشگاهی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 31-51]
فرکلافگفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامهی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]
فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتیبررسی نقش عوامل زمینهای بر اهمیت به توسعهی گردشگری بینالمللی (مطالعهی موردی: نگرش مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 108-126]
ق
قصد خریدبررسی اثربخشی پیامهای تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعهی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 87-105]
ک
کارآفرینیبررسی اثر گردشگری در توسعهی کارآفرینی [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 126-146]
کارکردگراییتحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
کارکرد مثبتتحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
کارکرد منفیتحلیل کارکردی گردشگری مذهبی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 143-165]
کشورهای در حال توسعهعوامل مؤثر بر تراکم گردشگری در کشورهای در حال توسعهی منتخب [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 69-86]
کیفیت زندگیبررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعهی موردی: شاندیز و چناران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 49-64]
گ
گرایشبررسی تأثیر سرمایهی اجتماعی بر میزان گرایش به ورود گردشگر (مورد مطالعه: شهر یاسوج) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 106-125]
گردشگریبررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 182-204]
گردشگریتاثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری بر اشاعهی فرهنگ (نقش تعدیلگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 96-117]
گردشگریمعنایابی و معناسازی متقابل گردشگر و گردشگری در شهر همدان [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 141-159]
گردشگران داخلیشناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی رانشی و کششی مؤثر در توسعهی گردشگری جنگ (مطالعه موردی: مناطق عملیاتی استان خوزستان) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 110-129]
گردشگر بالقوهشناسایی مخاطرات ادراک شدهی گردشگران بالقوه از ایران [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 53-75]
گردشگری بین المللیبررسی نقش عوامل زمینهای بر اهمیت به توسعهی گردشگری بینالمللی (مطالعهی موردی: نگرش مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 108-126]
گردشگری بینالمللیاثر بحران مالی 2008 بر تجارت دوجانبهی خدمات بینالمللی گردشگری ایران [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 53-68]
گردشگری روستاییتحلیل عوامل مؤثر در توسعهی کارآفرینی گردشگری روستایی [دوره 3، شماره 8، 1393، صفحه 87-107]
گردشگری روستاییتحلیل جایگاه گردشگری روستایی در برنامههای کلان توسعهی کشور (با تأکید بر برنامههای پنجسالهی توسعهی ملی) [دوره 3، شماره 9، 1393، صفحه 11-30]
گردشگری روستاییارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 11-32]
گردشگری روستاییبررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه ی موردی: لاریجان، شهرستان آمل) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 179-199]
گردشگری سلامتتبیین چرخهی الگوی توسعهی گردشگری سلامت در مناطق روستایی ایران (با تاکید بر چشمه های آب گرم) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 11-32]
گردشگری سلامتعوامل انگیزشی گردشگری سلامت در چشمه های آب گرم استان مازندران (مطالعه موردی: رامسر و لاویج) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 33-52]
مراکز اقامتی بخش لاریجانبررسی روابط بین مراکز اقامتی گردشگری روستایی با رویکرد تحلیل شبکه (مطالعه ی موردی: لاریجان، شهرستان آمل) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 179-199]
مردم شناسیمعنایابی و معناسازی متقابل گردشگر و گردشگری در شهر همدان [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 141-159]
ناصرخسروگفتمان و تصویر«دیگری» در سفرنامهی ناصرخسرو [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 160-178]
نگرش مثبت به تبلیغاتبررسی عوامل تأثیرگذار بنرهای تعاملی بر گردشگران [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 65-86]
نگرش نسبت به آگهیبررسی اثربخشی پیامهای تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعهی موردی: استان مازندران) [دوره 3، شماره 10، 1393، صفحه 87-105]
نمادها و المان های شهریبررسیتاثیر نمادها و نشانه های شهری در توسعه گردشگری (مطالعه ی موردی: شهرتبریز) [دوره 3، شماره 11، 1393، صفحه 118-140]