ا
-
ابراهیمیان، مهناز
سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بومگردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]
-
ابراهیم پور، حبیب
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
-
ارجمندیان، ساناز
شناسایی و رتبهبندی فرصتهای کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعهی موردی: روستای آب اسک) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 131-149]
-
اسعدی، میر محمد
بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
-
اسماعیلی، محمودرضا
مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استانهای مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
-
اکبری، مهدی
رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری (مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 144-164]
-
انزایی، الهه
تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
-
اولیایی نسب، مرضیه
بررسی عوامل موثر بر رشد گردشگری با تاکید بر رقابت پذیری مقصد کاربردی از روش داده های تابلویی پویا و تخمین زن GMM-Sys [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 77-104]
ب
-
بابایی، یاور
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
-
بابایی، محسن
تحلیل فعالیت ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]
-
برومندزاد، یاسمین
بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
-
بهشتی، محمدباقر
نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استانهای کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
پ
-
پورطاهری، مهدی
تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
ت
-
تقوایی، مسعود
برنامه ریزی توسعه صنعت گردشگری مبتنی بر روش آینده پژوهی و سناریونویسی (مطالعه موردی: شهر یاسوج) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 8-30]
ج
-
جانی، سیاوش
بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]
-
جعفری، وحیده
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]
ح
-
حبیبی، لیلا
واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
-
حسینی خواه، حسین
برنامه ریزی توسعه صنعت گردشگری مبتنی بر روش آینده پژوهی و سناریونویسی (مطالعه موردی: شهر یاسوج) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 8-30]
خ
-
خداداد حسینی، سیدحمید
بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]
-
خواجه پور، اکرم
بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی با به کارگیری مدل لیندگرین (مطالعه موردی بام سبز رامسر) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 115-130]
د
-
دربان آستانه، علیرضا
تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
-
درودگر، میترا
حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]
-
دنیابین، فهیمه
بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]
-
دوستی، مرتضی
بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی با به کارگیری مدل لیندگرین (مطالعه موردی بام سبز رامسر) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 115-130]
ر
-
رحیمی، علیرضا
تحلیل فعالیت ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]
-
رضائی، مهدیه
تأثیر کاربرد شبکههای اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 28-53]
-
رضوانی، محمد رضا
تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
-
رضوانیان، قدسیه
سیاحت و پیوند آن با نگرش نقاد در سیاحت نامه ابراهیم بیگ [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 136-152]
-
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا
تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
-
رمضان زاده لسبوئی، مهدی
سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بومگردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]
ز
-
زروکی، شهریار
بررسی عوامل موثر بر رشد گردشگری با تاکید بر رقابت پذیری مقصد کاربردی از روش داده های تابلویی پویا و تخمین زن GMM-Sys [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 77-104]
س
-
سپهوند، رضا
مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استانهای مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
-
سخندان، الناز
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
ش
-
شاکری، ابوالحسن
جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]
-
شبیری، سید محمد
تأثیر کاربرد شبکههای اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 28-53]
ص
-
صالحی، صادق
پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
-
صفارحیدری، حجت
آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 8-33]
ط
-
طالبی، حدیث
اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
-
طبیعی، منصور
درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
-
طرهانی، فرزاد
اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
ع
-
عبدی، فهیمه
بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]
ف
-
فرجی سبکبار، حسنعلی
تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
-
فیروزنیا، قدیر
تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
-
فهیم زاده، هادی
مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استانهای مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
ق
-
قاسمی گل، محمد
ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
-
قاسملو، خلیل
نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استانهای کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
-
قنبری برزیان، علی
تبیین ذایقه گردشگری مذهبی در جامعه ایران با تاکید بر جوانان؛ موانع و چالش ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]
ک
-
کیانی فیض آبادی، زهره
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]
-
کریمی، سید هادی
تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
ل
-
لطفی، صدیقه
سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بومگردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]
م
-
مالدار، محمدحسن
جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]
-
مالکی نژاد، آسیه
بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
-
محمدی، جمال
پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
-
محمدزاده، پرویز
نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استانهای کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
-
محمود زاده، سید مجتبی
شناسایی و رتبهبندی فرصتهای کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعهی موردی: روستای آب اسک) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 131-149]
-
مدیری، محمود
اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
-
میرزایی، زینب
بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]
-
مشتاقی، نرگس خاتون
ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
-
معاون، زهرا
درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
-
مقامی، امیر
حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]
-
ممی پور، سیاب
بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]
-
موحد، مجید
درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
ن
-
نادری، حبیب الله
رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری (مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 144-164]
-
نجار زاده، محمد
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]
-
نیک پور، عامر
واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
-
نیکوفال، زینب
پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
و
-
وحدتی، حجت
مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استانهای مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
-
وحدت نژاد، حامد
ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
-
ورمزیاری، حجت
تحلیل فعالیت ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]
ه
-
همتی نژاد طولی، مهرعلی
بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد