نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمیان، مهناز سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بوم‌گردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]
  • ابراهیم پور، حبیب بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
  • ارجمندیان، ساناز شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعه‌ی موردی: روستای آب اسک) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 131-149]
  • اسعدی، میر محمد بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
  • اسماعیلی، محمودرضا مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
  • اکبری، مهدی رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری (مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 144-164]
  • انزایی، الهه تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
  • اولیایی نسب، مرضیه بررسی عوامل موثر بر رشد گردشگری با تاکید بر رقابت پذیری مقصد کاربردی از روش داده های تابلویی پویا و تخمین زن GMM-Sys [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 77-104]

ب

  • بابایی، یاور بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
  • بابایی، محسن تحلیل فعالیت‏ ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]
  • برومندزاد، یاسمین بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
  • بهشتی، محمدباقر نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استان‌های کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]

پ

  • پورطاهری، مهدی تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]

ت

  • تقوایی، مسعود برنامه ریزی توسعه صنعت گردشگری مبتنی بر روش آینده پژوهی و سناریونویسی (مطالعه موردی: شهر یاسوج) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 8-30]

ج

  • جانی، سیاوش بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]
  • جعفری، وحیده بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]

ح

  • حبیبی، لیلا واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
  • حسینی خواه، حسین برنامه ریزی توسعه صنعت گردشگری مبتنی بر روش آینده پژوهی و سناریونویسی (مطالعه موردی: شهر یاسوج) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 8-30]

خ

  • خداداد حسینی، سیدحمید بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]
  • خواجه پور، اکرم بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی با به کارگیری مدل لیندگرین (مطالعه موردی بام سبز رامسر) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 115-130]

د

  • دربان آستانه، علیرضا تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
  • درودگر، میترا حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]
  • دنیابین، فهیمه بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]
  • دوستی، مرتضی بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی با به کارگیری مدل لیندگرین (مطالعه موردی بام سبز رامسر) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 115-130]

ر

  • رحیمی، علیرضا تحلیل فعالیت‏ ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]
  • رضائی، مهدیه تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 28-53]
  • رضوانی، محمد رضا تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
  • رضوانیان، قدسیه سیاحت و پیوند آن با نگرش نقاد در سیاحت نامه ابراهیم بیگ [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 136-152]
  • رکن الدین افتخاری، عبدالرضا تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
  • رمضان زاده لسبوئی، مهدی سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بوم‌گردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]

ز

  • زروکی، شهریار بررسی عوامل موثر بر رشد گردشگری با تاکید بر رقابت پذیری مقصد کاربردی از روش داده های تابلویی پویا و تخمین زن GMM-Sys [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 77-104]

س

  • سپهوند، رضا مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
  • سخندان، الناز بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]

ش

  • شاکری، ابوالحسن جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]
  • شبیری، سید محمد تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 28-53]

ص

  • صالحی، صادق پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
  • صفارحیدری، حجت آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 8-33]

ط

  • طالبی، حدیث اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
  • طبیعی، منصور درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
  • طرهانی، فرزاد اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]

ع

  • عبدی، فهیمه بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]

ف

  • فرجی سبکبار، حسنعلی تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
  • فیروزنیا، قدیر تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
  • فهیم زاده، هادی مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]

ق

  • قاسمی گل، محمد ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
  • قاسملو، خلیل نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استان‌های کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
  • قنبری برزیان، علی تبیین ذایقه گردشگری مذهبی در جامعه ایران با تاکید بر جوانان؛ موانع و چالش ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]

ک

  • کیانی فیض آبادی، زهره بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]
  • کریمی، سید هادی تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]

ل

  • لطفی، صدیقه سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بوم‌گردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]

م

  • مالدار، محمدحسن جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]
  • مالکی نژاد، آسیه بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
  • محمدی، جمال پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
  • محمدزاده، پرویز نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استان‌های کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
  • محمود زاده، سید مجتبی شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعه‌ی موردی: روستای آب اسک) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 131-149]
  • مدیری، محمود اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
  • میرزایی، زینب بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]
  • مشتاقی، نرگس خاتون ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
  • معاون، زهرا درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
  • مقامی، امیر حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]
  • ممی پور، سیاب بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]
  • موحد، مجید درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]

ن

  • نادری، حبیب الله رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری (مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 144-164]
  • نجار زاده، محمد بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]
  • نیک پور، عامر واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
  • نیکوفال، زینب پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]

و

  • وحدتی، حجت مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
  • وحدت نژاد، حامد ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
  • ورمزیاری، حجت تحلیل فعالیت‏ ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]

ه

  • همتی نژاد طولی، مهرعلی بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]