نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آب اسک شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعه‌ی موردی: روستای آب اسک) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 131-149]
  • آموزش تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 28-53]
  • آموزش و آگاهی سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بوم‌گردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]

ا

  • اثرات گردشگری بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
  • ارزش ویژه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]
  • ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندان بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]
  • استان‌های کشور نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استان‌های کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
  • اکوتوریسم سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بوم‌گردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]
  • الزام اخلاقی پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
  • الکل جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]
  • الگوریتم تکاملی PSO ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
  • الموت تحلیل فعالیت‏ ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]

ب

  • برندسازی تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
  • برند مقصد بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]
  • بقاع متبرکه درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]

پ

  • پارک واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
  • پارک بانوان واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
  • پانل فضایی بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]

ت

  • تبعه بیگانه حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]
  • تجربۀ استعلایی پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
  • تحلیل اثرات متقاطع برنامه ریزی توسعه صنعت گردشگری مبتنی بر روش آینده پژوهی و سناریونویسی (مطالعه موردی: شهر یاسوج) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 8-30]
  • تحلیل­ تماتیک درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
  • تحلیل عاملی مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
  • تحلیل محتوا مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
  • تحلیل مسیر تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
  • تسلی پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
  • تصمیم­گیری چندمعیاره اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
  • تظاهر جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]
  • تعهد به برند بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]
  • تکنیک تحلیل شبکه‌های اجتماعی بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
  • تکنیک نگاشت شناختی بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
  • تلگرام تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 28-53]
  • تنوع‏ بخشی تحلیل فعالیت‏ ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]
  • تور گروهی ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
  • توسعه پایدار بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
  • توسعه صنعت گردشگری نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استان‌های کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
  • توسعه کارآفرینی اکوتوریستی سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بوم‌گردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]
  • توسعه گردشگری اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
  • توسعه گردشگری بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]

ج

  • جاذبه ­های گردشگری بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]
  • جامعه میزبان بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]

ح

  • حاکمیّت دولت میزبان حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]
  • حقّ بر گردشگری حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]
  • حقوق بنیادین حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]
  • حقوق گردشگر خارجی حق بر گردشگری و حقوق گردشگران خارجی از منظر حقوق بین الملل [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 155-170]

خ

  • خانه های دوم تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]

د

  • داده‌های تابلویی نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استان‌های کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
  • داده‌های تابلویی پویا بررسی عوامل موثر بر رشد گردشگری با تاکید بر رقابت پذیری مقصد کاربردی از روش داده های تابلویی پویا و تخمین زن GMM-Sys [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 77-104]
  • دانشجویان گردشگری رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری (مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 144-164]
  • دانشگاه آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 8-33]
  • دیمتل فازی اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]

ذ

  • ذایقه تبیین ذایقه گردشگری مذهبی در جامعه ایران با تاکید بر جوانان؛ موانع و چالش ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]

ر

  • راهنمای تور ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
  • رشد اقتصادی بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]
  • رشد گردشگری بررسی عوامل موثر بر رشد گردشگری با تاکید بر رقابت پذیری مقصد کاربردی از روش داده های تابلویی پویا و تخمین زن GMM-Sys [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 77-104]
  • رفتار شهروندی سازمانی مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
  • رفتار محیط‌ زیستی تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 28-53]
  • رقابت‌پذیری مقصد بررسی عوامل موثر بر رشد گردشگری با تاکید بر رقابت پذیری مقصد کاربردی از روش داده های تابلویی پویا و تخمین زن GMM-Sys [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 77-104]

ز

  • زیارت پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
  • زیارت درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
  • زین العابدین مراغه ای سیاحت و پیوند آن با نگرش نقاد در سیاحت نامه ابراهیم بیگ [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 136-152]

س

  • سیاحت نامه ابراهیم بیگ سیاحت و پیوند آن با نگرش نقاد در سیاحت نامه ابراهیم بیگ [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 136-152]
  • سرریز فضایی بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]
  • سرمایه اجتماعی بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
  • سفیران برند بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]
  • سفرنامه نویسی سیاحت و پیوند آن با نگرش نقاد در سیاحت نامه ابراهیم بیگ [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 136-152]
  • سمیرم تبیین ذایقه گردشگری مذهبی در جامعه ایران با تاکید بر جوانان؛ موانع و چالش ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]
  • سوادکوه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]

ش

  • شبکه اجتماعی تأثیر کاربرد شبکه‌های اجتماعی بر ارتقای رفتار گردشگری حامی محیط‌ زیست (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 28-53]
  • شهر یاسوج برنامه ریزی توسعه صنعت گردشگری مبتنی بر روش آینده پژوهی و سناریونویسی (مطالعه موردی: شهر یاسوج) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 8-30]

ص

  • صنعت گردشگری مدل سنجش رفتار شهروندی سازمانی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان‌های مازندران و گیلان) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 8-27]
  • صنعت گردشگری برنامه ریزی توسعه صنعت گردشگری مبتنی بر روش آینده پژوهی و سناریونویسی (مطالعه موردی: شهر یاسوج) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 8-30]
  • صنعت هتل داری بررسی عوامل موثر بر رفتار کارمندان به عنوان سفیران برند در صنعت هتلداری [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 56-74]

ط

  • طول اقامت گردشگران بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]

ع

  • عوامل طرف عرضه بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]
  • عوامل فرهنگی بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]

غ

  • غیر مسلمان جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]

ف

  • فراغت اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
  • فرایند تحلیل شبکه ای فازی اولویت بندی مؤلفه های توسعه گردشگری در ایران با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره ترکیبی فازی مطالعه موردی: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 94-114]
  • فرصت شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعه‌ی موردی: روستای آب اسک) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 131-149]
  • فضای شهری واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
  • فضاهای تفکیکی واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
  • فضاهای جنسیتی واکاوی نگرش زنان نسبت به شکل گیری فضاهای گردشگری-فراغتی مخصوص بانوان، مطالعه موردی: پارک بانوان شهر آمل [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 96-115]
  • فعالیت‏ های مطلوب تحلیل فعالیت‏ ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]
  • فهم آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 8-33]

ک

  • کارآفرینی شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعه‌ی موردی: روستای آب اسک) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 131-149]
  • کیفیت زندگی رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری (مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 144-164]
  • کیفیت محیطی تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
  • کنش اخلاقی آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 8-33]

گ

  • گردشگر جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]
  • گردشگری بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]
  • گردشگری ارائه سیستم راهنمای تور آگاه به زمینه برای گردشگران گروهی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 59-76]
  • گردشگران­ مذهبی درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
  • گردشگری پایدار آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 8-33]
  • گردشگری تفریحی تبیین ذایقه گردشگری مذهبی در جامعه ایران با تاکید بر جوانان؛ موانع و چالش ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]
  • گردشگری روستایی شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مطالعه‌ی موردی: روستای آب اسک) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 131-149]
  • گردشگری روستایی تبیین ذایقه گردشگری مذهبی در جامعه ایران با تاکید بر جوانان؛ موانع و چالش ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]
  • گردشگری روستایی تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
  • گردشگری سالمندی بررسی تحلیلی توسعه گردشگری سالمندی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: استان یزد) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 77-96]
  • گردشگری کشاورزی تحلیل فعالیت‏ ها و خدمات مطلوب گردشگری کشاورزی؛ مطالعه موردی گردشگران الموت شرقی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 77-95]
  • گردشگری مذهبی پدیدارشناسی تجربۀ گردشگران اماکن مذهبی (مورد مطالعه: اماکن زیارتی شهرستان هرسین) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 34-55]
  • گردشگری مذهبی تبیین ذایقه گردشگری مذهبی در جامعه ایران با تاکید بر جوانان؛ موانع و چالش ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 116-135]
  • گردشگری ملی بررسی عوامل موثر بر تعداد و طول اقامت گردشگران ملی: مطالعه بین استانی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 30-53]
  • گردشگری ورزشی بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی با به کارگیری مدل لیندگرین (مطالعه موردی بام سبز رامسر) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 115-130]

ل

  • لیندگرین و رامسر بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی با به کارگیری مدل لیندگرین (مطالعه موردی بام سبز رامسر) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 115-130]

م

  • مدیریت برنامه ریزی تحلیل تطبیقی ساختار مدیریت برنامه ریزی خانه های دوم درکشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 31-58]
  • مردم نگاری درک گردشگران مذهبی زن از کنش زیارت در بقاع متبرکه شهر شیراز مطالعه مردم نگارانه [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 97-117]
  • مستی جرائم ناشی از مصرف الکل توسط گردشگران خارجی غیر مسلمان در حقوق ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 137-154]
  • مشارکت بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مشارکت در توسعه گردشگری پایدار با نقش میانجی اثرات گردشگری (مطالعه موردی: شهر سرعین) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 118-143]
  • مقصد گردشگری تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
  • منطقه قومی- فرهنگی اورامانات تحلیل نقش عوامل و شاخص های کیفیت محیطی موثر در برندسازی مقصدهای گردشگری روستایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 105-136]
  • منطقه کویری خور و بیابانک سنجش نگرش مردم نسبت به نقش آموزش در تمایل به کارآفرینی بوم‌گردی (مطالعه موردی: منطقه کویری و بیابانی خور و بیابانک) [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 54-76]

ن

  • نابرابری درآمدی نقش صنعت گردشگری در ایجاد نابرابری درآمدی در بین استان‌های کشور [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 8-29]
  • نگرش نقاد سیاحت و پیوند آن با نگرش نقاد در سیاحت نامه ابراهیم بیگ [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 136-152]

و

  • وفاداری به برند بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سوادکوه) [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 75-93]

ه

  • هرمنوتیک آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی [دوره 6، شماره 20، 1396، صفحه 8-33]
  • همگرایی بتا بررسی اثرات سرریز فضایی گردشگری بر رشد اقتصادی استان های ایران: در چارچوب تحلیل همگرایی فضایی بتا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 54-76]
  • هوش غیرشناختی رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری (مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 144-164]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری (مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 144-164]