آیندهپژوهیبررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفههای مؤثر در توسعه گردشگری ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 269-287]
ا
اجتماعیتبیین نقش مولفههای موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
ادراک خطر سفرانگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]
ایرانبررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفههای مؤثر در توسعه گردشگری ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 269-287]
ایرانمدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 288-316]
ایرانبررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
ایرانتحلیل پراکنش فضایی خدمات زیرساختی عمومی و رفاهی گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 99-121]
ایرانارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم گردشگری بیوم های کشور بر مبنای دادههای سنجش از دور [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 141-162]
ارائه الگوی مطلوبارائه الگوی مطلوب مدیریت اکوتوریسم شهری کوهستانی (مورد مطالعه: شهرستان مریوان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 31-49]
ارزیابی متقاضیانبررسی شاخص های صلاحیت در متقاضیان بهره برداری ازتاسیسات گردشگری ( مورد مطالعه : ابنیه تاریخی – فرهنگی ایران ) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 194-218]
ارزش ویژه برندتبیین مدل ساختاری برند گردشگری شهری با تأکید بر مؤلفههای برندسازی (مطالعه موردی شهداد) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 128-147]
استان زنجانواکاوی چالشهای کالبدی توسعهی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
استان کهگیلویه و بویراحمدنقش حمل و نقل در ارتقای رقابتپذیری اقتصادی مقاصد گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 51-77]
استان مازندرانمکانیابی مناطق مستعد توسعه گردشگری سلامت استان مازندران به روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) و با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 170-193]
استانهای ایرانبررسی تاثیرپذیری الگوی سفرهای داخلی خانوارهای ایرانی از تغییر در قدرت خرید خانوار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 247-273]
اصفهاننقش شاخصهای سبز رشد هوشمند شهری در توسعه گردشگری شهر اصفهان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 59-86]
اقتصادیتبیین نقش مولفههای موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
اکوتوریسمبررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 48-72]
بازاریابی معنویتقاضای اقامتگاه بومگردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]
بررسی نظاممند ادبیاتشناسایی و اولویتبندی راهکارهای ارتقاء کسبوکارهای گردشگری و مهماننوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]
برنامهریزیتحلیلی بر برنامهریزی و سیاستگذاری توسعهی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
برند سازی شهریرهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
پساکروناشناسایی و اولویتبندی راهکارهای ارتقاء کسبوکارهای گردشگری و مهماننوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]
پیشران های انسانی کارآفرینیمطالعه پیشران های انسانی توسعه کارآفرینی در حوزه گردشگری روستایی مورد پژوهی: شهرستان شاهرود [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-33]
توسعه پایدارطراحی و تبیین الگوی کسب و کارهای گردشگری با رویکرد توسعه پایدار [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 219-244]
توسعه پایدارمدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 288-316]
توسعه پایدارتحلیلی بر نقش مؤلفههای گردشگری مسئولانه در توسعه گردشگری پایدار ساحلی نمونه موردی: شهر بهنمیر [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 261-282]
توسعه روستاییظرفیت های غرب استان مازندران برای توسعه پایدار گردشگری کشاورزی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 79-112]
توسعه شهریرهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
توسعه صنعت گردشگرییادگیری سیاستی در سیاست گذاری عمومی گردشگری با رویکرد فرایندی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 165-197]
توسعه گردشگریبررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفههای مؤثر در توسعه گردشگری ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 269-287]
توسعه گردشگریتبیین عوامل موثر بر دیدگاه ذینفعان به وضعیت پایداری توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 283-307]
توسعه گردشگرینقش شاخصهای سبز رشد هوشمند شهری در توسعه گردشگری شهر اصفهان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 59-86]
توسعه گردشگرینقش حمل و نقل در ارتقای رقابتپذیری اقتصادی مقاصد گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 51-77]
توسعه ی گردشگریبررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
توسعهی گردشگریتحلیلی بر برنامهریزی و سیاستگذاری توسعهی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
تئوری رانشی-کششیانگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]
تئوری مسئولیت پذیری اجتماعیانگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]
چالش کالبدیواکاوی چالشهای کالبدی توسعهی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
چشمانداز طبیعیظرفیت های غرب استان مازندران برای توسعه پایدار گردشگری کشاورزی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 79-112]
ح
حس لذتبررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
خ
خدمات اکوسیستمارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم گردشگری بیوم های کشور بر مبنای دادههای سنجش از دور [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 141-162]
خدمات گردشگریتحلیل پراکنش فضایی خدمات زیرساختی عمومی و رفاهی گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 99-121]
ذ
ذینفعان گردشگریتبیین عوامل موثر بر دیدگاه ذینفعان به وضعیت پایداری توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 283-307]
ر
رشد هوشمند شهرینقش شاخصهای سبز رشد هوشمند شهری در توسعه گردشگری شهر اصفهان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 59-86]
رضایتمندیارزیابی عوامل موثر بر رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری (موردپژوهی: پارک آب وآتش تهران) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-57]
رقابتپذیری اقتصادینقش حمل و نقل در ارتقای رقابتپذیری اقتصادی مقاصد گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 51-77]
روستاهای هدف گردشگریواکاوی چالشهای کالبدی توسعهی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
روش تحلیل آر-سواراشناسایی و اولویتبندی راهکارهای ارتقاء کسبوکارهای گردشگری و مهماننوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]
روششناسی کیوبررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 48-72]
رویکرد داده بنیادمدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 288-316]
ز
زیرساختهای عمومی گردشگریتحلیل پراکنش فضایی خدمات زیرساختی عمومی و رفاهی گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 99-121]
زیست محیطیتبیین نقش مولفههای موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
س
سیاستگذاریتحلیلی بر برنامهریزی و سیاستگذاری توسعهی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
سیاست گذاری عمومییادگیری سیاستی در سیاست گذاری عمومی گردشگری با رویکرد فرایندی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 165-197]
سیاست گذاری فرایندییادگیری سیاستی در سیاست گذاری عمومی گردشگری با رویکرد فرایندی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 165-197]
عشایر شاهسونتحلیل کیفی عوامل موثر بر توسعه گردشگری عشایری (مورد مطالعه عشایر شاهسون) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 7-29]
عوامل انگیزشیبررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
عوامل فرهنگیشناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
عوامل قانونیشناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
عوامل نهادیشناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
ف
فراترکیبارائه الگوی توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در استان فارس با استفاده از روش فراترکیب [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 163-196]
فیلتر کالمنبررسی عوامل درآمدی و قیمتی در تقاضای گردشگری داخلی ایران با تاکید بر قیمت سوخت [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 207-229]
ق
قدرت خرید خانواربررسی تاثیرپذیری الگوی سفرهای داخلی خانوارهای ایرانی از تغییر در قدرت خرید خانوار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 247-273]
قصد رفتاریبررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
قیمت سوختبررسی عوامل درآمدی و قیمتی در تقاضای گردشگری داخلی ایران با تاکید بر قیمت سوخت [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 207-229]
ک
کارآفرینیشناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
کارآفرینیارائه الگوی توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در استان فارس با استفاده از روش فراترکیب [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 163-196]
کردستانرهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
کسبوکارهای بومگردیطراحی الگوی تاب آوری استراتژیک کسبوکارهای بومگردی فعال در مناطق مرزی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 333-355]
کلیبربررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
کووید-19توسعهی الگوی مدیریت بحران در صنعت گردشگری مورد مطالعه: بحران همه گیری ویروس کووید-19 [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 65-97]
کووید-19انگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]
گ
گردشگریبررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 48-72]
گردشگریمدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 288-316]
گردشگریرهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
گردشگریارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم گردشگری بیوم های کشور بر مبنای دادههای سنجش از دور [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 141-162]
گردشگریظرفیت های غرب استان مازندران برای توسعه پایدار گردشگری کشاورزی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 79-112]
گردشگری اجتماع محورتبیین نقش مولفههای موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
گردشگرانبررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
گردشگری پایدار کشاورزیظرفیت های غرب استان مازندران برای توسعه پایدار گردشگری کشاورزی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 79-112]
گردشگری تاریخی-فرهنگیتحلیلی بر برنامهریزی و سیاستگذاری توسعهی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
گردشگری تجاریتحلیل پیشرانهای کلیدی اثرگذاری شاخصهای گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاههای روستایی با رهیافت آیندهپژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
گردشگری جامعه محورشناسایی و مدلسازی موانع عملیاتی گردشگری اجتماعمحور ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-205]
گردشگری روستاییواکاوی چالشهای کالبدی توسعهی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
گردشگری روستاییمطالعه پیشران های انسانی توسعه کارآفرینی در حوزه گردشگری روستایی مورد پژوهی: شهرستان شاهرود [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-33]
گردشگری ساحلیتحلیلی بر نقش مؤلفههای گردشگری مسئولانه در توسعه گردشگری پایدار ساحلی نمونه موردی: شهر بهنمیر [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 261-282]
گردشگری ساحلی پایدارتحلیلی بر نقش مؤلفههای گردشگری مسئولانه در توسعه گردشگری پایدار ساحلی نمونه موردی: شهر بهنمیر [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 261-282]
گردشگری سلامتمکانیابی مناطق مستعد توسعه گردشگری سلامت استان مازندران به روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) و با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 170-193]
گردشگری شهریتبیین عوامل موثر بر دیدگاه ذینفعان به وضعیت پایداری توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 283-307]
گردشگری شهریارزیابی عوامل موثر بر رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری (موردپژوهی: پارک آب وآتش تهران) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-57]
گردشگری عشایریبررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
گردشگری عشایریتحلیل کیفی عوامل موثر بر توسعه گردشگری عشایری (مورد مطالعه عشایر شاهسون) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 7-29]
گردشگری. گردشگری روستاییارائه الگوی توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در استان فارس با استفاده از روش فراترکیب [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 163-196]
گردشگری مسئولانهتحلیلی بر نقش مؤلفههای گردشگری مسئولانه در توسعه گردشگری پایدار ساحلی نمونه موردی: شهر بهنمیر [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 261-282]
گردشگری ورزشیشناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
گردشگری و مهماننوازیشناسایی و اولویتبندی راهکارهای ارتقاء کسبوکارهای گردشگری و مهماننوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]
م
محرکهای توسعهتحلیل پیشرانهای کلیدی اثرگذاری شاخصهای گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاههای روستایی با رهیافت آیندهپژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
محیط فیزیکیعوامل مؤثر بر تجربه گردشگران خارجی شهر تهران (مورد مطالعه: سایت تریپ ادوایزر) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-164]
مدیریتیتبیین نقش مولفههای موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
مدیریت بحرانتوسعهی الگوی مدیریت بحران در صنعت گردشگری مورد مطالعه: بحران همه گیری ویروس کووید-19 [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 65-97]
مدیریت بحران گردشگریتوسعهی الگوی مدیریت بحران در صنعت گردشگری مورد مطالعه: بحران همه گیری ویروس کووید-19 [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 65-97]
مدلسازی ساختاری تفسیریشناسایی و مدلسازی موانع عملیاتی گردشگری اجتماعمحور ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-205]
مدل کسب و کارطراحی و تبیین الگوی کسب و کارهای گردشگری با رویکرد توسعه پایدار [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 219-244]
مزایای اقامتگاه بومگردی برای مقصدتقاضای اقامتگاه بومگردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]
معادلات ساختاریبررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
معادلات ساختاری میکمکتحلیل پیشرانهای کلیدی اثرگذاری شاخصهای گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاههای روستایی با رهیافت آیندهپژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
معیشت عشایریتحلیل کیفی عوامل موثر بر توسعه گردشگری عشایری (مورد مطالعه عشایر شاهسون) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 7-29]
مقصد گردشگریعوامل مؤثر بر تجربه گردشگران خارجی شهر تهران (مورد مطالعه: سایت تریپ ادوایزر) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-164]
مکانیابیمکانیابی مناطق مستعد توسعه گردشگری سلامت استان مازندران به روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) و با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 170-193]
میکمکبررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفههای مؤثر در توسعه گردشگری ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 269-287]
مناطق مرزیطراحی الگوی تاب آوری استراتژیک کسبوکارهای بومگردی فعال در مناطق مرزی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 333-355]
منطقه تجاری دهشیخ- سیگارتحلیل پیشرانهای کلیدی اثرگذاری شاخصهای گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاههای روستایی با رهیافت آیندهپژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
نظریه بنیانیواکاوی چالشهای کالبدی توسعهی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
نوسانات اقتصادیمنطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیمگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 148-169]
و
ویروس کرونابررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روششناسی کیو [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 48-72]
ه
هتلداریمنطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیمگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 148-169]
هدفگراییمنطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیمگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 148-169]
هدفمند سازی یارانههابررسی عوامل درآمدی و قیمتی در تقاضای گردشگری داخلی ایران با تاکید بر قیمت سوخت [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 207-229]
هنجارهای تأکیدی ذهنیتقاضای اقامتگاه بومگردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]
هنجارهای توصیفی ذهنیتقاضای اقامتگاه بومگردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]
ی
یادگیری سیاستییادگیری سیاستی در سیاست گذاری عمومی گردشگری با رویکرد فرایندی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 165-197]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد