نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته‌ی بازاریابی بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 309-332]
  • آینده‌پژوهی بررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفه‌های مؤثر در توسعه گردشگری ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 269-287]

ا

  • اجتماعی تبیین نقش مولفه‌های موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
  • ادراک خطر سفر انگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]
  • ایران بررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفه‌های مؤثر در توسعه گردشگری ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 269-287]
  • ایران مدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 288-316]
  • ایران بررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
  • ایران تحلیل پراکنش فضایی خدمات زیرساختی عمومی و رفاهی گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 99-121]
  • ایران ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم گردشگری بیوم های کشور بر مبنای داده‌های سنجش از دور [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 141-162]
  • ارائه الگوی مطلوب ارائه الگوی مطلوب مدیریت اکوتوریسم شهری کوهستانی (مورد مطالعه: شهرستان مریوان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 31-49]
  • ارزیابی متقاضیان بررسی شاخص های صلاحیت در متقاضیان بهره برداری ازتاسیسات گردشگری ( مورد مطالعه : ابنیه تاریخی – فرهنگی ایران ) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 194-218]
  • ارزش ویژه برند تبیین مدل ساختاری برند گردشگری شهری با تأکید بر مؤلفه‌های برندسازی (مطالعه موردی شهداد) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 128-147]
  • استان زنجان واکاوی چالش‌های کالبدی توسعه‌ی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه‌ موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
  • استان کهگیلویه و بویراحمد نقش حمل و نقل در ارتقای رقابت‌پذیری اقتصادی مقاصد گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 51-77]
  • استان مازندران مکانیابی مناطق مستعد توسعه گردشگری سلامت استان مازندران به روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) و با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 170-193]
  • استان‌های ایران بررسی تاثیرپذیری الگوی سفرهای داخلی خانوارهای ایرانی از تغییر در قدرت خرید خانوار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 247-273]
  • اصفهان نقش شاخص‌های سبز رشد هوشمند شهری در توسعه گردشگری شهر اصفهان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 59-86]
  • اقتصادی تبیین نقش مولفه‌های موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
  • اکوتوریسم بررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 48-72]
  • اکوتوریسم شهری کوهستانی ارائه الگوی مطلوب مدیریت اکوتوریسم شهری کوهستانی (مورد مطالعه: شهرستان مریوان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 31-49]
  • ایل قشقایی بررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
  • الگوی سفر بررسی تاثیرپذیری الگوی سفرهای داخلی خانوارهای ایرانی از تغییر در قدرت خرید خانوار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 247-273]
  • الگوی مدیریت ارائه الگوی مطلوب مدیریت اکوتوریسم شهری کوهستانی (مورد مطالعه: شهرستان مریوان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 31-49]
  • امکان‌گرایی منطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیم‌گیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 148-169]
  • انگیزه های گردشگران داخلی انگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]

ب

  • بازاریابی گردشگری بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 309-332]
  • بازاریابی معنوی تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]
  • بررسی نظام‌مند ادبیات شناسایی و اولویت‌بندی راهکارهای ارتقاء کسب‌وکارهای گردشگری و مهمان‌نوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]
  • برنامه‌ریزی تحلیلی بر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری توسعه‌ی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
  • برند سازی شهری رهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
  • برند گردشکری ارزیابی منظر شهری به‌منظور تبیین برند گردشگری شهر نمونه موردمطالعه کلان‌شهر اصفهان [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 28-47]
  • برند گردشگری تبیین مدل ساختاری برند گردشگری شهری با تأکید بر مؤلفه‌های برندسازی (مطالعه موردی شهداد) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 128-147]
  • بهره برداری بررسی شاخص های صلاحیت در متقاضیان بهره برداری ازتاسیسات گردشگری ( مورد مطالعه : ابنیه تاریخی – فرهنگی ایران ) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 194-218]

پ

  • پاتوق شهری تحلیل منظر پاتوق‌های شهری با روش گیندرُز (مطالعة موردی: سبزراه پیادة خسروآباد سنندج) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 113-139]
  • پایداری سکونتگاه‌های روستایی تحلیل پیشران‌های کلیدی اثرگذاری شاخص‌های گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاه‌های روستایی با رهیافت آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
  • پایداری گردشگری تبیین عوامل موثر بر دیدگاه ذینفعان به وضعیت پایداری توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 283-307]
  • پارک آب و آتش ارزیابی عوامل موثر بر رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری (موردپژوهی: پارک آب‌ وآتش تهران) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-57]
  • پاندمی کرونا شناسایی و اولویت‌بندی راهکارهای ارتقاء کسب‌وکارهای گردشگری و مهمان‌نوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]
  • پانل دیتای فضایی بررسی تاثیرپذیری الگوی سفرهای داخلی خانوارهای ایرانی از تغییر در قدرت خرید خانوار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 247-273]
  • پتانسیل‌های گردشگری ارزیابی پتانسیل‌های گردشگری با رویکرد جذب سرمایه‌گذار (نمونه موردی شهرستان نهاوند) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 231-260]
  • پدیدار شناسی پدیدار شناسی تجربه زیسته گردشگران خلاق (مورد مطالعه گردشگری خلاق با محوریت عشایر استان کرمان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 123-151]
  • پساکرونا شناسایی و اولویت‌بندی راهکارهای ارتقاء کسب‌وکارهای گردشگری و مهمان‌نوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]
  • پیشران های انسانی کارآفرینی مطالعه پیشران های انسانی توسعه کارآفرینی در حوزه گردشگری روستایی مورد پژوهی: شهرستان شاهرود [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-33]
  • پیشران‌های کلیدی شناسایی پیشران‌های کلیدی گردشگری شهر سرعین [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 249-272]

ت

  • تاب آوری استراتژیک طراحی الگوی تاب آوری استراتژیک کسب‌وکارهای بوم‌گردی فعال در مناطق مرزی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 333-355]
  • تأسیسات گردشگری بررسی شاخص های صلاحیت در متقاضیان بهره برداری ازتاسیسات گردشگری ( مورد مطالعه : ابنیه تاریخی – فرهنگی ایران ) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 194-218]
  • تبریز تبیین عوامل موثر بر دیدگاه ذینفعان به وضعیت پایداری توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 283-307]
  • تجربه زیسته پدیدار شناسی تجربه زیسته گردشگران خلاق (مورد مطالعه گردشگری خلاق با محوریت عشایر استان کرمان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 123-151]
  • تجربه گردشگری عوامل مؤثر بر تجربه گردشگران خارجی شهر تهران (مورد مطالعه: سایت تریپ ادوایزر) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-164]
  • تحلیل کیفی تحلیل کیفی عوامل موثر بر توسعه گردشگری عشایری (مورد مطالعه عشایر شاهسون) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 7-29]
  • تحلیل گیندرز تحلیل منظر پاتوق‌های شهری با روش گیندرُز (مطالعة موردی: سبزراه پیادة خسروآباد سنندج) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 113-139]
  • تصمیم‌گیری کارآفرینانه منطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیم‌گیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 148-169]
  • تفریحی ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم گردشگری بیوم های کشور بر مبنای داده‌های سنجش از دور [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 141-162]
  • تقاضای اقامتگاه ‌بوم‌گردی تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]
  • تقاضای گردشگری داخلی بررسی عوامل درآمدی و قیمتی در تقاضای گردشگری داخلی ایران با تاکید بر قیمت سوخت [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 207-229]
  • تمایلات رفتاری بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 309-332]
  • توسعه پایدار طراحی و تبیین الگوی کسب و کارهای گردشگری با رویکرد توسعه پایدار [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 219-244]
  • توسعه پایدار مدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 288-316]
  • توسعه پایدار تحلیلی بر نقش مؤلفه‌های گردشگری مسئولانه در توسعه گردشگری پایدار ساحلی نمونه موردی: شهر بهنمیر [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 261-282]
  • توسعه روستایی ظرفیت های غرب استان مازندران برای توسعه پایدار گردشگری کشاورزی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 79-112]
  • توسعه شهری رهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
  • توسعه صنعت گردشگری یادگیری سیاستی در سیاست گذاری عمومی گردشگری با رویکرد فرایندی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 165-197]
  • توسعه گردشگری بررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفه‌های مؤثر در توسعه گردشگری ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 269-287]
  • توسعه گردشگری تبیین عوامل موثر بر دیدگاه ذینفعان به وضعیت پایداری توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 283-307]
  • توسعه گردشگری نقش شاخص‌های سبز رشد هوشمند شهری در توسعه گردشگری شهر اصفهان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 59-86]
  • توسعه گردشگری نقش حمل و نقل در ارتقای رقابت‌پذیری اقتصادی مقاصد گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 51-77]
  • توسعه ی گردشگری بررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
  • توسعه‌ی گردشگری تحلیلی بر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری توسعه‌ی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
  • تئوری رانشی-کششی انگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]
  • تئوری مسئولیت پذیری اجتماعی انگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]

ج

  • جزیره‌ی هرمز بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 309-332]

چ

  • چالش کالبدی واکاوی چالش‌های کالبدی توسعه‌ی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه‌ موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
  • چشم‌انداز طبیعی ظرفیت های غرب استان مازندران برای توسعه پایدار گردشگری کشاورزی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 79-112]

ح

  • حس لذت بررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]

خ

  • خدمات اکوسیستم ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم گردشگری بیوم های کشور بر مبنای داده‌های سنجش از دور [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 141-162]
  • خدمات گردشگری تحلیل پراکنش فضایی خدمات زیرساختی عمومی و رفاهی گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 99-121]

ذ

  • ذینفعان گردشگری تبیین عوامل موثر بر دیدگاه ذینفعان به وضعیت پایداری توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 283-307]

ر

  • رشد هوشمند شهری نقش شاخص‌های سبز رشد هوشمند شهری در توسعه گردشگری شهر اصفهان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 59-86]
  • رضایتمندی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری (موردپژوهی: پارک آب‌ وآتش تهران) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-57]
  • رقابت‌پذیری اقتصادی نقش حمل و نقل در ارتقای رقابت‌پذیری اقتصادی مقاصد گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای هدف گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 51-77]
  • روستاهای هدف گردشگری واکاوی چالش‌های کالبدی توسعه‌ی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه‌ موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
  • روش تحلیل آر-سوارا شناسایی و اولویت‌بندی راهکارهای ارتقاء کسب‌وکارهای گردشگری و مهمان‌نوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]
  • روش‌شناسی کیو بررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 48-72]
  • رویکرد حکمروایی ارائه الگوی مطلوب مدیریت اکوتوریسم شهری کوهستانی (مورد مطالعه: شهرستان مریوان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 31-49]
  • رویکرد داده بنیاد مدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 288-316]

ز

  • زیرساخت‌های عمومی گردشگری تحلیل پراکنش فضایی خدمات زیرساختی عمومی و رفاهی گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 99-121]
  • زیست محیطی تبیین نقش مولفه‌های موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]

س

  • سیاست‌گذاری تحلیلی بر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری توسعه‌ی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
  • سیاست گذاری عمومی یادگیری سیاستی در سیاست گذاری عمومی گردشگری با رویکرد فرایندی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 165-197]
  • سیاست گذاری فرایندی یادگیری سیاستی در سیاست گذاری عمومی گردشگری با رویکرد فرایندی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 165-197]
  • سبزراه خسروآباد تحلیل منظر پاتوق‌های شهری با روش گیندرُز (مطالعة موردی: سبزراه پیادة خسروآباد سنندج) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 113-139]
  • سرمایه‌گذاری ارزیابی پتانسیل‌های گردشگری با رویکرد جذب سرمایه‌گذار (نمونه موردی شهرستان نهاوند) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 231-260]
  • سطح‌بندی تحلیل پراکنش فضایی خدمات زیرساختی عمومی و رفاهی گردشگری در ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 99-121]
  • سنجش از دور ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم گردشگری بیوم های کشور بر مبنای داده‌های سنجش از دور [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 141-162]
  • سنندج تحلیل منظر پاتوق‌های شهری با روش گیندرُز (مطالعة موردی: سبزراه پیادة خسروآباد سنندج) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 113-139]

ش

  • شاخص‌های سبز نقش شاخص‌های سبز رشد هوشمند شهری در توسعه گردشگری شهر اصفهان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 59-86]
  • شاخص های صلاحیت بررسی شاخص های صلاحیت در متقاضیان بهره برداری ازتاسیسات گردشگری ( مورد مطالعه : ابنیه تاریخی – فرهنگی ایران ) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 194-218]
  • شهر تبریز تحلیلی بر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری توسعه‌ی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
  • شهر تهران عوامل مؤثر بر تجربه گردشگران خارجی شهر تهران (مورد مطالعه: سایت تریپ ادوایزر) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-164]
  • شهر تهران ارزیابی عوامل موثر بر رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری (موردپژوهی: پارک آب‌ وآتش تهران) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-57]
  • شهرستان نهاوند ارزیابی پتانسیل‌های گردشگری با رویکرد جذب سرمایه‌گذار (نمونه موردی شهرستان نهاوند) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 231-260]
  • شهر سرعین شناسایی پیشران‌های کلیدی گردشگری شهر سرعین [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 249-272]
  • شهر شهداد تبیین مدل ساختاری برند گردشگری شهری با تأکید بر مؤلفه‌های برندسازی (مطالعه موردی شهداد) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 128-147]
  • شهرهای کوچک رهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]

ص

  • صنعت گردشگری طراحی و تبیین الگوی کسب و کارهای گردشگری با رویکرد توسعه پایدار [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 219-244]

ظ

ع

  • عشایر پدیدار شناسی تجربه زیسته گردشگران خلاق (مورد مطالعه گردشگری خلاق با محوریت عشایر استان کرمان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 123-151]
  • عشایر شاهسون تحلیل کیفی عوامل موثر بر توسعه گردشگری عشایری (مورد مطالعه عشایر شاهسون) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 7-29]
  • عوامل انگیزشی بررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
  • عوامل فرهنگی شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
  • عوامل قانونی شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
  • عوامل نهادی شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]

ف

  • فراترکیب ارائه الگوی توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در استان فارس با استفاده از روش فراترکیب [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 163-196]
  • فیلتر کالمن بررسی عوامل درآمدی و قیمتی در تقاضای گردشگری داخلی ایران با تاکید بر قیمت سوخت [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 207-229]

ق

  • قدرت خرید خانوار بررسی تاثیرپذیری الگوی سفرهای داخلی خانوارهای ایرانی از تغییر در قدرت خرید خانوار [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 247-273]
  • قصد رفتاری بررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
  • قیمت سوخت بررسی عوامل درآمدی و قیمتی در تقاضای گردشگری داخلی ایران با تاکید بر قیمت سوخت [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 207-229]

ک

  • کارآفرینی شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
  • کارآفرینی ارائه الگوی توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در استان فارس با استفاده از روش فراترکیب [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 163-196]
  • کردستان رهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
  • کسب‌وکارهای بوم‌گردی طراحی الگوی تاب آوری استراتژیک کسب‌وکارهای بوم‌گردی فعال در مناطق مرزی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 333-355]
  • کلیبر بررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
  • کووید-19 توسعه‌ی الگوی مدیریت بحران در صنعت گردشگری مورد مطالعه: بحران همه گیری ویروس کووید-19 [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 65-97]
  • کووید-19 انگیزه های سفرهای داخلی در دوران شیوع کووید-19 [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 223-245]

گ

  • گردشگری بررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 48-72]
  • گردشگری مدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 288-316]
  • گردشگری پدیدار شناسی تجربه زیسته گردشگران خلاق (مورد مطالعه گردشگری خلاق با محوریت عشایر استان کرمان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 123-151]
  • گردشگری رهیافت برند سازی شهری در فرآیند نقش پذیریِ گردشگری (مطالعه موردی: شهرهای کوچک استان کردستان) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 199-224]
  • گردشگری ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم گردشگری بیوم های کشور بر مبنای داده‌های سنجش از دور [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 141-162]
  • گردشگری ظرفیت های غرب استان مازندران برای توسعه پایدار گردشگری کشاورزی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 79-112]
  • گردشگری اجتماع محور تبیین نقش مولفه‌های موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
  • گردشگران بررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
  • گردشگری پایدار کشاورزی ظرفیت های غرب استان مازندران برای توسعه پایدار گردشگری کشاورزی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 79-112]
  • گردشگری تاریخی-فرهنگی تحلیلی بر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری توسعه‌ی گردشگری تاریخی-فرهنگی در ایران (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 197-222]
  • گردشگری تجاری تحلیل پیشران‌های کلیدی اثرگذاری شاخص‌های گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاه‌های روستایی با رهیافت آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
  • گردشگری جامعه ‌محور شناسایی و مدل‌سازی موانع عملیاتی گردشگری اجتماع‌محور ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-205]
  • گردشگری خلاق پدیدار شناسی تجربه زیسته گردشگران خلاق (مورد مطالعه گردشگری خلاق با محوریت عشایر استان کرمان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 123-151]
  • گردشگری روستایی واکاوی چالش‌های کالبدی توسعه‌ی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه‌ موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
  • گردشگری روستایی مطالعه پیشران های انسانی توسعه کارآفرینی در حوزه گردشگری روستایی مورد پژوهی: شهرستان شاهرود [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 7-33]
  • گردشگری ساحلی تحلیلی بر نقش مؤلفه‌های گردشگری مسئولانه در توسعه گردشگری پایدار ساحلی نمونه موردی: شهر بهنمیر [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 261-282]
  • گردشگری ساحلی پایدار تحلیلی بر نقش مؤلفه‌های گردشگری مسئولانه در توسعه گردشگری پایدار ساحلی نمونه موردی: شهر بهنمیر [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 261-282]
  • گردشگری سلامت مکانیابی مناطق مستعد توسعه گردشگری سلامت استان مازندران به روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) و با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 170-193]
  • گردشگری شهری شناسایی پیشران‌های کلیدی گردشگری شهر سرعین [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 249-272]
  • گردشگری شهری تبیین عوامل موثر بر دیدگاه ذینفعان به وضعیت پایداری توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 283-307]
  • گردشگری شهری ارزیابی عوامل موثر بر رضایت گردشگران از مقاصد گردشگری (موردپژوهی: پارک آب‌ وآتش تهران) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 35-57]
  • گردشگری عشایری بررسی عوامل انگیزشی مؤثر در توسعه ی گردشگری عشایری (مطالعه موردی: ایل قشقایی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 39-63]
  • گردشگری عشایری تحلیل کیفی عوامل موثر بر توسعه گردشگری عشایری (مورد مطالعه عشایر شاهسون) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 7-29]
  • گردشگری. گردشگری روستایی ارائه الگوی توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی در استان فارس با استفاده از روش فراترکیب [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 163-196]
  • گردشگری مسئولانه تحلیلی بر نقش مؤلفه‌های گردشگری مسئولانه در توسعه گردشگری پایدار ساحلی نمونه موردی: شهر بهنمیر [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 261-282]
  • گردشگری ورزشی شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینی در صنعت گردشگری با محوریت گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 87-102]
  • گردشگری و مهمان‌نوازی شناسایی و اولویت‌بندی راهکارهای ارتقاء کسب‌وکارهای گردشگری و مهمان‌نوازی در پساکرونا [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 103-127]

م

  • محرک‌های توسعه تحلیل پیشران‌های کلیدی اثرگذاری شاخص‌های گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاه‌های روستایی با رهیافت آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
  • محیط فیزیکی عوامل مؤثر بر تجربه گردشگران خارجی شهر تهران (مورد مطالعه: سایت تریپ ادوایزر) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-164]
  • مدیریتی تبیین نقش مولفه‌های موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 1-27]
  • مدیریت بحران توسعه‌ی الگوی مدیریت بحران در صنعت گردشگری مورد مطالعه: بحران همه گیری ویروس کووید-19 [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 65-97]
  • مدیریت بحران گردشگری توسعه‌ی الگوی مدیریت بحران در صنعت گردشگری مورد مطالعه: بحران همه گیری ویروس کووید-19 [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 65-97]
  • مدل تحلیل اثرات متقابل شناسایی پیشران‌های کلیدی گردشگری شهر سرعین [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 249-272]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری شناسایی و مدل‌سازی موانع عملیاتی گردشگری اجتماع‌محور ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-205]
  • مدل کسب و کار طراحی و تبیین الگوی کسب و کارهای گردشگری با رویکرد توسعه پایدار [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 219-244]
  • مزایای اقامتگاه بوم‌گردی برای مقصد تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]
  • معادلات ساختاری بررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 73-97]
  • معادلات ساختاری میک‌مک تحلیل پیشران‌های کلیدی اثرگذاری شاخص‌های گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاه‌های روستایی با رهیافت آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
  • معیشت عشایری تحلیل کیفی عوامل موثر بر توسعه گردشگری عشایری (مورد مطالعه عشایر شاهسون) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 7-29]
  • مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر تجربه گردشگران خارجی شهر تهران (مورد مطالعه: سایت تریپ ادوایزر) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-164]
  • مکانیابی مکانیابی مناطق مستعد توسعه گردشگری سلامت استان مازندران به روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) و با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 170-193]
  • میک‌مک بررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفه‌های مؤثر در توسعه گردشگری ایران [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 269-287]
  • مناطق مرزی طراحی الگوی تاب آوری استراتژیک کسب‌وکارهای بوم‌گردی فعال در مناطق مرزی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 333-355]
  • منطقه تجاری دهشیخ- سیگار تحلیل پیشران‌های کلیدی اثرگذاری شاخص‌های گردشگری تجاری بر پایداری سکونتگاه‌های روستایی با رهیافت آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: منطقه تجاری دهشیخ- سیگار استان فارس) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 7-37]
  • منظر تاریخی تحلیل منظر پاتوق‌های شهری با روش گیندرُز (مطالعة موردی: سبزراه پیادة خسروآباد سنندج) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 113-139]
  • منظر ذهنی ارزیابی منظر شهری به‌منظور تبیین برند گردشگری شهر نمونه موردمطالعه کلان‌شهر اصفهان [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 28-47]
  • منظر شهری ارزیابی منظر شهری به‌منظور تبیین برند گردشگری شهر نمونه موردمطالعه کلان‌شهر اصفهان [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 28-47]
  • منظر عینی ارزیابی منظر شهری به‌منظور تبیین برند گردشگری شهر نمونه موردمطالعه کلان‌شهر اصفهان [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 28-47]
  • موانع عملیاتی مشارکت ذینفعان شناسایی و مدل‌سازی موانع عملیاتی گردشگری اجتماع‌محور ایران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-205]

ن

  • نرخ ارز حقیقی بررسی عوامل درآمدی و قیمتی در تقاضای گردشگری داخلی ایران با تاکید بر قیمت سوخت [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 207-229]
  • نرم‌افزار MICMAC شناسایی پیشران‌های کلیدی گردشگری شهر سرعین [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 249-272]
  • نظریه بنیانی واکاوی چالش‌های کالبدی توسعه‌ی گردشگری روستایی با استفاده از نظریه بنیانی (مطالعه‌ موردی؛ روستاهای هدف گردشگری استان زنجان) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-184]
  • نوسانات اقتصادی منطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیم‌گیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 148-169]

و

  • ویروس کرونا بررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 48-72]

ه

  • هتلداری منطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیم‌گیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 148-169]
  • هدف‌گرایی منطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیم‌گیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 36، 1400، صفحه 148-169]
  • هدفمند سازی‌ یارانه‌ها بررسی عوامل درآمدی و قیمتی در تقاضای گردشگری داخلی ایران با تاکید بر قیمت سوخت [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 207-229]
  • هنجارهای تأکیدی ذهنی تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]
  • هنجارهای توصیفی ذهنی تقاضای اقامتگاه‌ ‌بوم‌گردی مبتنی بر درک مزایای آن برای مقصد و هنجارهای ذهنی گردشگر: تأکیدی بر لزوم بازاریابی معنوی (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی شهر یزد) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 125-144]

ی

  • یادگیری سیاستی یادگیری سیاستی در سیاست گذاری عمومی گردشگری با رویکرد فرایندی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 165-197]