اپلیکیشن تور مجازیاثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
اثرات اجتماعینقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
اثرات اقتصادینقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
اثرات زیست محیطینقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
اداره گردشگریقابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
استان خراسان شمالییبررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
استان گلستانتدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
استان گلستانشناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
استان مازندراناولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
استراتژی توسعهشناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
اصفهانتحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
اصفهانشناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آیندهپژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]
اعتمادمفهومپردازی رقابتپذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکلگیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
اقامتگاه بومگردیتدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
اکوسیستم کارآفرینی مهمان نوازی و گردشگریتبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
اولویت بندیاولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
اولویت های اجراییشناسایی اولویتهای اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]
ب
بازاریابیاثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
بازاریابی داخلیارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
بازار سهامبررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
بحرانشناسایی و اولویتبندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
برنامه ریزیارائه مدل توسعه مکملگرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
بندر انزلیتبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
بومکلبهتدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
پ
پایدارتأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهماننوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 33-61]
پارک شهریتحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارکهای شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
پارک گردشگریتحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارکهای شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
پارکهای ملّیتدوین مدل مدیریت و برنامهریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارکهای ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
پویایی شناسی سیستمتوسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 75-94]
ت
تبریزپهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
تحلیل اهمیت-وضعیتشناسایی و اولویتبندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
تحلیل بنیادی و تکنیکالبررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
تحلیل داده- ستاندهبررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
تحلیل ساختاریتبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
تحلیل مضمونطراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
تحلیل مضمونشناسایی اولویتهای اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]
تدوین معیارتدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
تصویر احساسیرویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
تصویر ادراکیرویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
تصویر مقصدمفهومپردازی رقابتپذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکلگیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
توسعه اقتصادیبررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
توسعه پایدارتوسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 75-94]
توسعه پایداراولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
توسعه زیرساختهاطراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
توسعه مکملگراارائه مدل توسعه مکملگرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
توسعۀ گردشگریشناسایی اولویتهای اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]
ج
جهت گیری بازارارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
ح
حفاظت از محیطزیستتدوین مدل مدیریت و برنامهریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارکهای ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
خ
خدمات گردشگری شهریتبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]
د
داده-ستاندهتحلیل آثار قیمتی اصلاح مالیات بر ارزش افزوده در صنعت گردشگری: تحلیل داده-ستانده [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 89-112]
دولتشناسایی اولویتهای اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]
ر
رضایتمفهومپردازی رقابتپذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکلگیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
رضایت از خدماتتحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارکهای شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
رضایت مشتریتأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهماننوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 33-61]
روش بهترین- بدترین فازیشناسایی اولویتهای اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]
رویکرد بیوفیلیکرویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
ز
زنجانتبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
س
سرمایه فرهنگیسرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 119-138]
سرمایه گذاریاولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
سواتشناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
ش
شبکههای اجتماعیتحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
شبکههای پیچیدهبررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
شراکت عمومی-خصوصی-مردمی(4P)تبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]
شهر اصفهانرویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
شهر خوانسارتحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارکهای شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
شهرستان تنکابنتحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
شهر مشهدتبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]
ص
صنعت گردشگریبررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
ط
طراحیتدوین معیارهای طراحی بومکلبهها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
طراحی چارچوبطراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
ع
عملکرد تجاریارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
عملکرد شغلیقابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
ف
فارسشناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آیندهپژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]
فرهنگ نوآورانهارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
فضای سبزتحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارکهای شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
ک
کارافرینی اجتماعیبررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
کارافرینی روستاییبررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
کارکنانقابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
کووید-19شناسایی و اولویتبندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
گ
گردشگریتبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
گردشگریارائه مدل توسعه مکملگرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
گردشگریاثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
گردشگریرویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
گردشگریتحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
گردشگریشناسایی و اولویتبندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
گردشگریتدوین مدل مدیریت و برنامهریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارکهای ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
گردشگریتحلیل آثار قیمتی اصلاح مالیات بر ارزش افزوده در صنعت گردشگری: تحلیل داده-ستانده [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 89-112]
گردشگریسرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 119-138]
گردشگریاولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
گردشگران استان مازندرانسرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 119-138]
گردشگری پایدارتدوین مدل مدیریت و برنامهریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارکهای ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
گردشگری خلاقتوسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 75-94]
گردشگری روستاییبررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
گردشگری سلامتطراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
گردشگری شهرینقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
گردشگری کشاورزیتحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
گردشگری کشاورزیشناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
گرشگری شهریپهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
م
مازندرانقابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
مالیاتتحلیل آثار قیمتی اصلاح مالیات بر ارزش افزوده در صنعت گردشگری: تحلیل داده-ستانده [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 89-112]
متغیرهای محیطیپهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
مثلث طلایی گردشگریشناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آیندهپژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]
مدیریت و برنامهریزیتدوین مدل مدیریت و برنامهریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارکهای ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
مدل خودسازمان دهیپهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
مدل خوشه بندیپهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
مصاحبه نیمه ساختار یافتهتبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]
مصرف مسئولانهسرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 119-138]
معافیتتحلیل آثار قیمتی اصلاح مالیات بر ارزش افزوده در صنعت گردشگری: تحلیل داده-ستانده [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 89-112]
مکتورشناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
میک مکتبیین پیشرانهای تحول اکوسیستم کارآفرینی مهماننوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
منابع اطلاعاتیتحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
منافع فضایی گردشگریتبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]
موزه ملی ایراناثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
ن
نگرش هاتحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
نمودار حلقه علت و معلولیتوسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 75-94]
نواحی روستاییتحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
و
وابستگیمفهومپردازی رقابتپذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکلگیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
واقعیت افزودهاثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
وبومتریکتحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
وفاداریمفهومپردازی رقابتپذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکلگیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
وفاداری گردشگرانتبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
وفاداری مشتریتأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهماننوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 33-61]
ه
هتل بوتیکنقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
هتل های توریستی اصفهانارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
همکاریارائه مدل توسعه مکملگرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
هوش فرهنگیقابلیت پیشبینی عملکرد شغلی کارکنان ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفههای هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
ی
یزدشناسایی پیشرانهای کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آیندهپژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد