نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده پژوهی تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • آینده‌پژوهی شناسایی پیشران‌های کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]
  • آینده‌نگاری تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]

ا

  • ابعاد کیفیت" سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • اپلیکیشن تور مجازی اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
  • اثرات اجتماعی نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • اثرات اقتصادی نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • اثرات زیست محیطی نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • اداره گردشگری قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
  • استان خراسان شمالیی بررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
  • استان گلستان تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
  • استان گلستان شناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
  • استان مازندران اولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
  • استراتژی توسعه شناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
  • اصفهان تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • اصفهان شناسایی پیشران‌های کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]
  • اعتماد مفهوم‌پردازی رقابت‌پذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکل‌گیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری‌ نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
  • اقامتگاه بومگردی سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • اقامتگاه بوم‌گردی تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
  • اکوسیستم کارآفرینی مهمان نوازی و گردشگری تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • اولویت بندی اولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
  • اولویت های اجرایی شناسایی اولویت‌های اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]

ب

  • بازاریابی اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
  • بازاریابی داخلی ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
  • بازار سهام بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
  • بحران شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
  • برنامه ریزی ارائه مدل توسعه مکمل‌گرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
  • بندر انزلی تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • بوم‌کلبه تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]

پ

  • پایدار تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 33-61]
  • پایداری" سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • پارک شهری تحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارک‌های شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
  • پارک گردشگری تحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارک‌های شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
  • پارک‌های ملّی تدوین مدل مدیریت و برنامه‌ریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارک‌های ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
  • پویایی شناسی سیستم توسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 75-94]

ت

  • تبریز پهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
  • تحلیل اهمیت-وضعیت شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
  • تحلیل بنیادی و تکنیکال بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
  • تحلیل داده- ستانده بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
  • تحلیل ساختاری تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • تحلیل مضمون طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
  • تحلیل مضمون شناسایی اولویت‌های اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]
  • تدوین معیار تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
  • تصویر احساسی رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
  • تصویر ادراکی رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
  • تصویر مقصد مفهوم‌پردازی رقابت‌پذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکل‌گیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری‌ نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
  • توسعه اقتصادی بررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
  • توسعه پایدار توسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 75-94]
  • توسعه پایدار اولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
  • توسعه زیرساخت‌ها طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
  • توسعه مکمل‌گرا ارائه مدل توسعه مکمل‌گرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
  • توسعۀ گردشگری شناسایی اولویت‌های اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]

ج

  • جهت گیری بازار ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]

ح

  • حفاظت از محیط‌زیست تدوین مدل مدیریت و برنامه‌ریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارک‌های ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]

خ

  • خدمات گردشگری شهری تبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]

د

  • داده-ستانده تحلیل آثار قیمتی اصلاح مالیات بر ارزش افزوده در صنعت گردشگری: تحلیل داده-ستانده [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 89-112]
  • دولت شناسایی اولویت‌های اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]

ر

  • رضایت مفهوم‌پردازی رقابت‌پذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکل‌گیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری‌ نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
  • رضایت از خدمات تحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارک‌های شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
  • رضایت مشتری تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 33-61]
  • روش بهترین- بدترین فازی شناسایی اولویت‌های اجرایی دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 7-30]
  • رویکرد بیوفیلیک رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]

ز

  • زنجان تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]

س

  • سرمایه فرهنگی سرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 119-138]
  • سرمایه گذاری اولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
  • سوات شناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • شبکه‌های پیچیده بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]
  • شراکت عمومی-خصوصی-مردمی(4P) تبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]
  • شهر اصفهان رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
  • شهر خوانسار تحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارک‌های شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]
  • شهرستان تنکابن تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
  • شهر مشهد تبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]

ص

  • صنعت گردشگری بررسی جایگاه صنعت گردشگری در بازار سهام ایران: رویکرد نظریه شبکه [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 43-72]

ط

  • طراحی تدوین معیارهای طراحی بوم‌کلبه‌ها در مناطق شمالی ایران؛ (مورد پژوهش: استان گلستان) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 79-102]
  • طراحی چارچوب طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]

ع

  • عملکرد تجاری ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
  • عملکرد شغلی قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]

ف

  • فارس شناسایی پیشران‌های کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]
  • فرهنگ نوآورانه ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
  • فضای سبز تحلیل رضایتمندی مردم از کیفیت پارک‌های شهری گردشگرپذیر در شهرهای کوچک، نمونه مطالعه پارک سرچشمه شهر خوانسار [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 113-138]

ک

  • کارافرینی اجتماعی بررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
  • کارافرینی روستایی بررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
  • کارکنان قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
  • کیفیت" سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • کووید-19 شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]

گ

  • گردشگری تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
  • گردشگری ارائه مدل توسعه مکمل‌گرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
  • گردشگری اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
  • گردشگری رویکرد بیوفیلیک در گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 123-147]
  • گردشگری تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • گردشگری شناسایی و اولویت‌بندی تهدیدهای کلان محیطی حوزه گردشگری در بحران کووید-19 [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 149-170]
  • گردشگری تدوین مدل مدیریت و برنامه‌ریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارک‌های ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
  • گردشگری تحلیل آثار قیمتی اصلاح مالیات بر ارزش افزوده در صنعت گردشگری: تحلیل داده-ستانده [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 89-112]
  • گردشگری سرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 119-138]
  • گردشگری اولویت بندی سرمایه گذاری مالی در شهرستان های استان مازندران با رویکرد توسعه پایدار گردشگری [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 163-180]
  • گردشگری" سنجش میزان تاثیرگذاری ابعاد کیفیت بر پایداری اقامتگاه های بومگردی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 41-78]
  • گردشگران استان مازندران سرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 119-138]
  • گردشگری پایدار تدوین مدل مدیریت و برنامه‌ریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارک‌های ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
  • گردشگری خلاق توسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 75-94]
  • گردشگری روستایی بررسی تاثیر کارافرینی اجتماعی بر توسعه اقتصادی با تاکید بر نقش میانجی گردشگری روستایی (موردمطالعاتی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 139-164]
  • گردشگری سلامت طراحی چارچوب توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کشور [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 201-224]
  • گردشگری شهری نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • گردشگری کشاورزی تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
  • گردشگری کشاورزی شناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
  • گرشگری شهری پهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]

م

  • مازندران قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]
  • مالیات تحلیل آثار قیمتی اصلاح مالیات بر ارزش افزوده در صنعت گردشگری: تحلیل داده-ستانده [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 89-112]
  • متغیرهای محیطی پهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
  • مثلث طلایی گردشگری شناسایی پیشران‌های کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]
  • مدیریت زنجیره تأمین مهماننوازی تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 33-61]
  • مدیریت و برنامه‌ریزی تدوین مدل مدیریت و برنامه‌ریزی گردشگری پایدار برای حفاظت از پارک‌های ملّی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 63-87]
  • مدل خودسازمان دهی پهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
  • مدل خوشه بندی پهنه بندی مناطق مستعد گردشگری شهری با استفاده از توانایی سیستم اطلاعات مکانی و تلفیق عوامل اجتماعی، محیطی و فیزیکی [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 165-184]
  • مصاحبه نیمه ساختار یافته تبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]
  • مصرف مسئولانه سرمایه فرهنگی و مصرف مسئولانه در میان گردشگران(مطالعه موردی: گردشگران استان مازندران) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 119-138]
  • معافیت تحلیل آثار قیمتی اصلاح مالیات بر ارزش افزوده در صنعت گردشگری: تحلیل داده-ستانده [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 89-112]
  • مکتور شناسایی استراتژی های توسعه گردشگری کشاورزی و ارزیابی نقش نهادهای موثر در اجرای آن برای استان گلستان [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 49-73]
  • میک مک تبیین پیشران‌های تحول اکوسیستم کارآفرینی مهمان‌نوازی و گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان بندر انزلی) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 7-41]
  • منابع اطلاعاتی تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • منافع فضایی گردشگری تبیین الزامات کاربست مدل شراکت عمومی-خصوصی-مردمی در توزیع متوازن منافع و خدمات گردشگری شهری مشهد [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 139-161]
  • موزه ملی ایران اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]

ن

  • نگرش ها تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]
  • نمودار حلقه علت و معلولی توسعه پایدار گردشگری خلاق با استفاده از رویکرد پویایی‌شناسی سیستم [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 75-94]
  • نواحی روستایی تحلیل نگرش ها و گرایش های گردشگران نسبت به گردشگری کشاورزی مبتنی بر جامعه محلی (منطقه مورد مطالعه: روستاهای شهرستان تنکابن) [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 7-40]

و

  • وابستگی مفهوم‌پردازی رقابت‌پذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکل‌گیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری‌ نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
  • واقعیت افزوده اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربه‌های گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران) [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 171-200]
  • وبومتریک تحلیل وبومتریک وب سایت‌ها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1401، صفحه 73-101]
  • وفاداری مفهوم‌پردازی رقابت‌پذیری تصویر مقصد و تأثیر آن در شکل‌گیری وفاداری، تحلیل نقش ارتباط گردشگر- مقصد مبتنی بر تئوری‌ نگرش باگزی (استان گلستان) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 95-118]
  • وفاداری گردشگران تبیین وفاداری گردشگری استان زنجان با رویکرد آینده نگاری [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 133-159]
  • وفاداری مشتری تأثیر مدیریت زنجیره تأمین میهمان‌نوازی پایدار بر رضایت و وفاداری مشتریان [دوره 11، شماره 42، 1401، صفحه 33-61]

ه

  • هتل بوتیک نقش هتل بوتیک ها در توسعه گردشگری شهری، نمونه موردی: هتل بوتیک های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 187-210]
  • هتل های توریستی اصفهان ارائه مدل ارزیابی عملکرد تجاری هتل های توریستی اصفهان براساس فرهنگ نوآورانه: نقش میانجی جهت گیری بازار و بازاریابی داخلی [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 7-26]
  • همکاری ارائه مدل توسعه مکمل‌گرای گردشگری با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 103-132]
  • هوش فرهنگی قابلیت پیش‌بینی عملکرد شغلی کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر اساس موئلفه‌های هوش فرهنگی، بر مبنای کنترل جنسیت [دوره 11، شماره 40، 1401، صفحه 211-231]

ی

  • یزد شناسایی پیشران‌های کلیدی موثر بر توسعه گردشگری با رویکرد آینده‌پژوهی (مطالعه موردی: مثلث طلایی گردشگری اصفهان، فارس، یزد) [دوره 11، شماره 43، 1401، صفحه 27-48]