آدام اولئاریوسجاذبههای ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
آسارا کرجتوانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
آسیای مرکزیبررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
آلودگی هواتعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
آموزش گردشگریتحلیل محتوای کتابهای درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفههای آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
ا
ابعاد گردشگریشناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]
اقلیم گردشگریارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
امنیت ذهنی ایجابیعوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
امنیت ذهنی سلبیعوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
امنیت گردشگریبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
ب
بازاریابی مقصدنقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
برند رویدادبررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
بلوغ روانشناختیتبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
بوم گردیشناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]
پ
پست مدرنیسمپست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتلهای سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
پنجره فرصتطراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
پیونداثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]
ت
تاپسیسبررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
تأسیسات گردشگریواکاوی و تبیین کاستیها و چالشهای مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
تبلیغات شفاهینقش شبکههای اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
تجربه گردشگری به یادماندنیبازاریابی گردشگری: بررسی مقایسهای تجربه گردشگری به یاد ماندنی بین تیپهای شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]
تجربه مثبتکیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
تحقیقات گردشگریتحلیلی از 7 سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
تحلیل محتواتحلیل محتوای کتابهای درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفههای آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
تحلیل محتوای متنیشناسایی شاخصهای اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
تخریبتأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعتگردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشههای فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]
تصویرپردازیشناسایی شاخصهای اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
تصویرپردازی سازمانیشناسایی شاخصهای اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
تصویر ذهنینقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]
تصویر کلیبررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
تغییر کاربری اراضیتحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سالهای 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
تقاضای گردشگرمطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]
تکنیک دلفی کیفیشناسایی شاخصهای اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
تمایلات رفتارینقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
تمایل به ترک خدمتبررسی تأثیر استراتژیهای رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتلهای شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
تمایل به گردشگریعوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
توانمندسازیتوانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
توسعه پایدار گردشگریتوانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
توسعه گردشگریکسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاههای بومگردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]
ج
جامعه میزبانبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
جذب گردشگر خارجیتحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
جریان گردشگریاثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و دادههای ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
جمهوری اسلامی ایرانبررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
جهانی شدنتحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
جهانگردان اروپاییجاذبههای ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
ح
حس حضورنقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
حس خودیابینقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
حمایت سازمانی درک شدهبررسی تأثیر استراتژیهای رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتلهای شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
د
داده بنیادطراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
دانشگاه کارآفرینتبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
دیپلماسی فرهنگیبررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
دریای خزرارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
دمافیزیولوژیارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
دهستان میان بنداثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]
ذ
ذینفعان محلیتوانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
ر
رتبه بندی مهارت های همدلیبررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
رشد اقتصادیبررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمینزن گشتاورهای تعمیمیافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
رفتار خریدمقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
رفتار مقابلهایرفتار مقابلهای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
رقابت پذیریارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]
رقابت پذیری مقصداولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
روابط محتاطانهبررسی تأثیر استراتژیهای رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتلهای شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
رویداد فرهنگیبررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
روش ترکیبیشناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]
روش دادههای ترکیبی با تواتر متفاوتاثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و دادههای ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
روش دلفیپست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتلهای سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
روش دلفیواکاوی و تبیین کاستیها و چالشهای مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
روش گشتاورهای سیستمی دادههای تابلویی پویابررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمینزن گشتاورهای تعمیمیافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
رویکرد MCDM هیبریدیارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]
س
ساختار درونیتحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
سیاست گردشگریبررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
سرمایه اجتماعیبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
سرمایهگذاریواکاوی و تبیین کاستیها و چالشهای مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
سیستم اطلاعات جغرافیاییتعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
سفر به ایراننقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]
سکونتگاههای روستاییتحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سالهای 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
سوادکوهکیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
سوغاتیمقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
ش
شایستگیرفتار مقابلهای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
شبکه عصبیتعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
شبکههای اجتماعینقش شبکههای اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
شکستخدماترفتار مقابلهای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
شمال ایرانارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
شهر اصفهانمقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
شهر بیرجندپست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتلهای سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
شهر بمعوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
شهرستان بینالودتحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سالهای 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
ص
صفویهجاذبههای ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
صنایع دستیمقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
صنعت گردشگریشناسایی شاخصهای اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
صنعت گردشگریجاذبههای ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
صنعت گردشگریارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]
ط
طبیعتگردیتأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعتگردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشههای فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]
ظ
ظرفیتبردبرآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
ع
عوامل تأثیرگذارشناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]
عوامل رقابتپذیریاولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
عوامل محیطیتبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
ف
فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگریتحلیلی از 7 سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
فضاهای مجازینقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]
ک
کارآفرینیطراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
کارآفرینی گردشگریتبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
کامیابی در کاربررسی تأثیر استراتژیهای رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتلهای شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
کانون های بومگردیشناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]
کتاب درسیتحلیل محتوای کتابهای درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفههای آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
کسب و کار گردشگریکسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاههای بومگردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]
کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگریتحلیلی نهادی بر هزینه مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
کشاورزیاثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]
کیفیت تعامل اجتماعیتحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
کیفیت خدماتکیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
کیفیت روابط نامتجارینقش شبکههای اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
کیفیت زیبایی شناسیکیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
گ
گردشگررفتار مقابلهای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
گردشگریبررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
گردشگریواکاوی و تبیین کاستیها و چالشهای مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
گردشگریتعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
گردشگریتحلیلی نهادی بر هزینه مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
گردشگریبرآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
گردشگریشناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]
گردشگریطراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
گردشگریشناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]
گردشگریبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
گردشگرانمقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
گردشگران خارجینقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]
گردشگران خارجیبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
گردشگران خروجیبررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمینزن گشتاورهای تعمیمیافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
گردشگران ورودیبررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمینزن گشتاورهای تعمیمیافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
مدیریت گردشگریپست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتلهای سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
مدیریت گردشگریتحلیلی از 7 سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
مدلطراحی مدل مدیریت گردشگری قومی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 233-253]
مدل تلاطم تصادفی با اثرات اهرمیاثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و دادههای ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
مراکز علمی کاربردیتبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
مردمشناسی فرهنگیجاذبههای ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
مشارکتتوانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
مطالعات گردشگریتحلیلی از 7 سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
مقاصد گردشگریتحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سالهای 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
مقاصد گردشگریارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]
مقصد گردشگری حلالاولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
مکان رویدادبررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
مناطق تحتحفاظتبرآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
مناطق نمونه گردشگریواکاوی و تبیین کاستیها و چالشهای مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
منطق فازیتحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
منطقه شکار ممنوع الوندبرآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
مولفههای ساختاریبررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
ن
نرخ ارز واقعیاثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و دادههای ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
نظریه دادهطراحی مدل مدیریت گردشگری قومی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 233-253]
نگرش گردشگران"بررسی نگرش گردشگران نسبت به غذاهای محلی-بومی در مازندران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 91-104]
نهادگرایی جدیدتحلیلی نهادی بر هزینه مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
و
وازه گان کلیدی: گردشگری روستاییاثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]
واقعیت مجازینقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
ویژگیهای شخصیتیبازاریابی گردشگری: بررسی مقایسهای تجربه گردشگری به یاد ماندنی بین تیپهای شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]
وفاداریکیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
ه
هایدگرتأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعتگردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشههای فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]
هتلداریبررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
هزینه مبادلهتحلیلی نهادی بر هزینه مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
هنرتأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعتگردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشههای فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد