نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آدام اولئاریوس جاذبه‌های ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
  • آسارا کرج توانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
  • آسیای مرکزی بررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
  • آلودگی هوا تعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
  • آموزش گردشگری تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه‌های آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]

ا

  • ابعاد گردشگری شناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]
  • اتحادهای استراتژیک شبکه مضامین محیطی موثر بر شکل گیری اتحادهای استراتژیک (مورد مطالعه: کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 125-142]
  • اثرات اثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]
  • احساسات نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
  • استان گیلان شناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]
  • استان گلستان مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]
  • اقامتگاه‌ بوم‌گردی کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]
  • اقلیم گردشگری ارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
  • امنیت ذهنی ایجابی عوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
  • امنیت ذهنی سلبی عوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
  • امنیت گردشگری بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]

ب

  • بازاریابی مقصد نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
  • برند رویداد بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
  • بلوغ روانشناختی تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
  • بوم گردی شناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]

پ

  • پست مدرنیسم پست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتل‌های سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
  • پنجره فرصت طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
  • پیوند اثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]

ت

  • تاپسیس بررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
  • تأسیسات گردشگری واکاوی و تبیین کاستی‌ها و چالش‌های مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
  • تبلیغات شفاهی نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
  • تجربه گردشگری به یادماندنی بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]
  • تجربه مثبت کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
  • تحقیقات گردشگری تحلیلی از 7 سال پژوهش‌های فصلنامه برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه‌های آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
  • تحلیل محتوای متنی شناسایی شاخص‌های اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
  • تحلیل مضمون شبکه مضامین محیطی موثر بر شکل گیری اتحادهای استراتژیک (مورد مطالعه: کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 125-142]
  • تخریب تأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعت‌گردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشه‌های فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]
  • تصویرپردازی شناسایی شاخص‌های اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
  • تصویرپردازی سازمانی شناسایی شاخص‌های اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
  • تصویر ذهنی نقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]
  • تصویر کلی بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
  • تغییر کاربری اراضی تحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سال‌های 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
  • تقاضای گردشگر مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]
  • تکنیک دلفی کیفی شناسایی شاخص‌های اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
  • تمایلات رفتاری نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
  • تمایل به ترک خدمت بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
  • تمایل به گردشگری عوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
  • توانمندسازی توانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
  • توسعه پایدار گردشگری توانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
  • توسعه گردشگری کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]

ج

  • جامعه میزبان بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
  • جذب گردشگر خارجی تحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
  • جریان گردشگری اثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
  • جمهوری اسلامی ایران بررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
  • جهانی شدن تحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
  • جهانگردان اروپایی جاذبه‌های ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]

ح

  • حس حضور نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
  • حس خودیابی نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
  • حمایت سازمانی درک شده بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]

د

  • داده بنیاد طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
  • دانشگاه کارآفرین تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
  • دیپلماسی فرهنگی بررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
  • دریای خزر ارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
  • دمافیزیولوژی ارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
  • دهستان میان بند اثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]

ذ

  • ذینفعان محلی توانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]

ر

  • رتبه بندی مهارت های همدلی بررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
  • رشد اقتصادی بررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمین‌زن گشتاورهای تعمیم‌یافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
  • رفتار خرید مقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
  • رفتار مقابله‌ای رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
  • رقابت پذیری ارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]
  • رقابت پذیری مقصد اولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
  • روابط محتاطانه بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
  • رویداد فرهنگی بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
  • روش ترکیبی شناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]
  • روش داده‌‌های ترکیبی با تواتر متفاوت اثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
  • روش دلفی پست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتل‌های سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
  • روش دلفی واکاوی و تبیین کاستی‌ها و چالش‌های مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
  • روش گشتاورهای سیستمی داده‌های تابلویی پویا بررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمین‌زن گشتاورهای تعمیم‌یافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
  • رویکرد MCDM هیبریدی ارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]

س

  • ساختار درونی تحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
  • سیاست گردشگری بررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
  • سرمایه اجتماعی بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
  • سرمایه‌گذاری واکاوی و تبیین کاستی‌ها و چالش‌های مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
  • سیستم اطلاعات جغرافیایی تعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
  • سیستم تقاضای تقریبا ایده ال (AIDS) مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]
  • سفر به ایران نقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]
  • سکونتگاه‌های روستایی تحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سال‌های 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
  • سوادکوه کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
  • سوغاتی مقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]

ش

  • شایستگی رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
  • شبکه عصبی تعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
  • شبکه‌های اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
  • شکست‌خدمات رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
  • شمال ایران ارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
  • شهر اصفهان مقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
  • شهر بیرجند پست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتل‌های سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
  • شهر بم عوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
  • شهرستان بینالود تحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سال‌های 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]

ص

  • صفویه جاذبه‌های ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
  • صنایع دستی مقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
  • صنعت گردشگری شناسایی شاخص‌های اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
  • صنعت گردشگری جاذبه‌های ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
  • صنعت گردشگری ارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]

ط

  • طبیعت‌گردی تأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعت‌گردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشه‌های فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]

ظ

  • ظرفیت‌برد برآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]

ع

  • عوامل تأثیرگذار شناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]
  • عوامل رقابت‌پذیری اولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
  • عوامل محیطی تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]

ف

  • فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری تحلیلی از 7 سال پژوهش‌های فصلنامه برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
  • فضاهای مجازی نقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]

ک

  • کارآفرینی طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
  • کارآفرینی گردشگری تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
  • کامیابی در کار بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
  • کانون های بومگردی شناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]
  • کتاب درسی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه‌های آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
  • کسب و کار گردشگری کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری تحلیلی نهادی بر هزینه‌ مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
  • کشاورزی اثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]
  • کیفیت تعامل اجتماعی تحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
  • کیفیت خدمات کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
  • کیفیت روابط نام‌تجاری نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
  • کیفیت زیبایی شناسی کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]

گ

  • گردشگر رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
  • گردشگری بررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]
  • گردشگری واکاوی و تبیین کاستی‌ها و چالش‌های مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
  • گردشگری تعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
  • گردشگری تحلیلی نهادی بر هزینه‌ مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
  • گردشگری برآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
  • گردشگری شناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]
  • گردشگری طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
  • گردشگری شناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]
  • گردشگری بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
  • گردشگران مقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
  • گردشگران خارجی نقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]
  • گردشگران خارجی بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
  • گردشگران خروجی بررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمین‌زن گشتاورهای تعمیم‌یافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
  • گردشگران ورودی بررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمین‌زن گشتاورهای تعمیم‌یافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
  • گردشگری پزشکی شبکه مضامین محیطی موثر بر شکل گیری اتحادهای استراتژیک (مورد مطالعه: کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 125-142]
  • گردشگری حلال اولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
  • گردشگری داخلی مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]
  • گردشگری ساحلی ارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
  • گردشگری فرهنگی طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
  • گردشگری قومی طراحی مدل مدیریت گردشگری قومی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 233-253]
  • گردشگری مسئولانه کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]

م

  • مایرز-بریگز بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]
  • متن‌کاوی تحلیلی از 7 سال پژوهش‌های فصلنامه برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
  • محیط شبکه مضامین محیطی موثر بر شکل گیری اتحادهای استراتژیک (مورد مطالعه: کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 125-142]
  • مدیریت گردشگری پست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتل‌های سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
  • مدیریت گردشگری تحلیلی از 7 سال پژوهش‌های فصلنامه برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
  • مدل طراحی مدل مدیریت گردشگری قومی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 233-253]
  • مدل تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی اثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
  • مراکز علمی کاربردی تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
  • مردم‌شناسی فرهنگی جاذبه‌های ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
  • مسئولیت‌پذیری‌ کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]
  • مشارکت توانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
  • مطالعات گردشگری تحلیلی از 7 سال پژوهش‌های فصلنامه برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
  • مقاصد گردشگری تحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سال‌های 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
  • مقاصد گردشگری ارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]
  • مقصد گردشگری حلال اولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
  • مکان رویداد بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
  • مناطق تحت‌حفاظت برآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
  • مناطق نمونه گردشگری واکاوی و تبیین کاستی‌ها و چالش‌های مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
  • منطق فازی تحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
  • منطقه شکار ممنوع الوند برآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
  • مولفه‌های ساختاری بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]

ن

  • نرخ ارز واقعی اثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
  • نظریه داده طراحی مدل مدیریت گردشگری قومی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 233-253]
  • نگرش گردشگران" بررسی نگرش گردشگران نسبت به غذاهای محلی-بومی در مازندران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 91-104]
  • نهادگرایی جدید تحلیلی نهادی بر هزینه‌ مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]

و

  • وازه گان کلیدی: گردشگری روستایی اثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]
  • واقعیت مجازی نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
  • ویژگی‌های شخصیتی بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]
  • وفاداری کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]

ه

  • هایدگر تأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعت‌گردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشه‌های فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]
  • هتلداری بررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
  • هزینه مبادله تحلیلی نهادی بر هزینه‌ مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
  • هنر تأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعت‌گردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشه‌های فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]