نمایه نویسندگان

آ

  • آغنده، محمد علی بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
  • آقاجانی، حسنعلی تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
  • آق ارکاکلی، آنامحمد مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]

ا

  • ابراهیمی، مهدی اولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
  • ابراهیمی قادی، مسعود تعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
  • احمدی، امینه تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
  • احمدی، شهرام جاذبه‌های ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]
  • اروجی، حسن شناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]
  • اسدی، شکوفه نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
  • اسلامی، قاسم بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
  • اسماعیل زاده، حسن برآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
  • اسمعیلی خان به بین، ناهید مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]
  • الیاس پور، بهنام اثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
  • ایمانی خوشخو، محمد حسین بررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
  • امیری، آزیتا ارزیابی پتانسیل گردشگری ساحلی شمال ایران با استفاده از شاخص های نسل دوم و سوم زیست اقلیمی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 213-226]
  • انوری، فریده رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]

ب

  • بابانژاد، احسان تعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
  • باقری، ابراهیم طراحی مدل مدیریت گردشگری قومی در ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 233-253]
  • برزگر، سید محمد پست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتل‌های سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
  • بهمنی، پریسا شناسایی و بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری در ایران [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 195-212]

ت

  • تبریزی، نازنین نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
  • ترکاشوند، سعید بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]

ج

  • جاودان، مجتبی تحلیلی بر چرخه حیات اجتماعی در مقصد های گردشگری فرهنگی مورد مطالعه : شهر ماسوله [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 141-169]
  • جلالیان، اسحاق بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
  • جمالی، فاطمه رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]

چ

  • چاکررضا، شیوا نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]

ح

  • حاتمی، جواد تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
  • حسام، مهدی شناسایی و ارزیابی کانون های بومگردی در استان گیلان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 97-114]
  • حسنی، سید قاسم بررسی نگرش گردشگران نسبت به غذاهای محلی-بومی در مازندران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 91-104]
  • حسینی، سید محمدرضا طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
  • حسن پور، محمود تحلیلی نهادی بر هزینه‌ مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
  • حسن کاشی، میترا اولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]

خ

  • خاطری، سپیده نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
  • خوشکام، مانا بررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمین‌زن گشتاورهای تعمیم‌یافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]

د

  • دانایی، ابوالفضل پست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتل‌های سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
  • دشتبان فاروجی، سحر اثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
  • دشتبان فاروجی، مجید اثر نااطمینانی نرخ ارز بر جریان گردشگری در ایران: رهیافت الگوی تلاطم تصادفی با اثرات اهرمی و داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت (MIDAS) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 173-190]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره تحلیلی از 7 سال پژوهش‌های فصلنامه برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 35-49]
  • دهشیری، محمدرضا بررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]

ر

  • ریاضی، آرزو تحلیلی بر چرخه حیات اجتماعی در مقصد های گردشگری فرهنگی مورد مطالعه : شهر ماسوله [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 141-169]
  • رحیم نیا، فریبرز بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
  • رمضان زاده لسبویی، مهدی کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]

ز

  • زمانی، فاطمه مقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]

س

  • سیاح نیا، رومینا برآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
  • سبحانی پژوه، پروانه برآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
  • سجاسی قیداری، حمدالله کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]
  • سیدعلی پور، سیدخلیل نقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]

ش

  • شایان، حمید کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]
  • شالبافیان، علی اصغر شبکه مضامین محیطی موثر بر شکل گیری اتحادهای استراتژیک (مورد مطالعه: کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 125-142]
  • شیرخدایی، میثم بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]
  • شیرمحمدی، یزدان بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
  • شفیع، محمدعلی بررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
  • شفیعی ثابت، ناصر توانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]

ص

  • صالحی، صادق تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه‌های آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
  • صالحی عمران، ابراهیم تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه‌های آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
  • صبوری، بهناز بررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمین‌زن گشتاورهای تعمیم‌یافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
  • صدر، سیده زهرا نقش فضاهای مجازی در آشنایی و تصویر ذهنی گردشگران خارجی در سفر به ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 197-217]
  • صفارحیدری، حجت تأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعت‌گردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشه‌های فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]
  • صفارحیدری، سعید تأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعت‌گردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشه‌های فلسفی هایدگر [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 8-32]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه‌های آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
  • عباسی تقی دیزج، رسول تحلیل فازی عوامل مؤثر بر جذب گردشگر خارجی در سطح کلان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 95-110]
  • عرب مازار، علی تحلیلی نهادی بر هزینه‌ مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
  • عیسی زاده روشن، یوسف ارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]
  • علاء، اسرافیل تبیین عوامل محیطی اثرگذار بر دانشگاه کارآفرین در حوزه گردشگری [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 163-179]
  • علیزاده ثانی، محسن رفتار مقابله‌ای گردشگران در هنگام شکست خدمات: نقش شایستگی ادراک شده نیروی انسانی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 133-146]
  • علی قلی زاده، ناصر اثرات توسعه گردشگری روستایی بر بخش کشاورزی (مطالعه موردی: (روستاهای جلگه ای دهستان میان بند شهرستان نور( [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 111-124]
  • علی نژاد، منوچهر فهم هرمنوتیکی تجربه گردشگری فضاهای قدسی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 65-78]

غ

  • غفاری، مجید بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]

ف

  • فخرحسینی، سید فخرالدین ارزیابی عوامل موثر در بهبود رقابت پذیری در صنعت گردشگردی ایران با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 219-232]
  • فرخنده کیش، علیرضا الزامات فضایی توسعة خوشه‌های خلاق و رقابت‌پذیرِ گردشگری-فرهنگی (شهرک‌های رسانه‌ای)؛ مورد پژوهی منطقة کلان‌شهری تهران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 55-72]
  • فرزین، محمدرضا تحلیلی نهادی بر هزینه‌ مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
  • فعال جلالی، امین تحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سال‌های 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
  • فعال جلالی، امین کسب و کارهای مسئولانه: سنجش سطح مسئولیت پذیری زیست محیطی صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی مطالعه موردی: خراسان رضوی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 115-132]
  • فعلی نیا، آزاده شناسایی شاخص‌های اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
  • فقیهی، محبوبه بررسی تأثیر سیاست گردشگری بر دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آسیای مرکزی(1990-2017) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 33-49]

ق

  • قادری، زاهد بررسی اثر صنعت گردشگری بین المللی بر رشد اقتصادی: مطالعه بین کشوری با کمک تخمین‌زن گشتاورهای تعمیم‌یافته سیستمی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 191-213]
  • قادری، فرشاد بررسی تأثیر استراتژی‌های رفتاری بر تمایل به ترک خدمت در کارکنان زن هتل‌های شهر مشهد [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 1-15]
  • قادری، فرهاد تعیین تاثیر پارامترهای هواشناسی بر گردشگری کلانشهرها بر مبنای ارائه مدل ترکیبی زمانی - مکانی پیش بینی آلاینده های هوا (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 57-70]
  • قاسمی، مریم تحلیل روند تغییرات کاربری اراضی روستاهای مقصد گردشگری طی سال‌های 1386 تا 1396 (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 105-125]
  • قاسمی، مسلم تحلیلی بر چرخه حیات اجتماعی در مقصد های گردشگری فرهنگی مورد مطالعه : شهر ماسوله [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 141-169]
  • قاسمی وسمه‌جانی، ابوطالب واکاوی و تبیین کاستی‌ها و چالش‌های مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
  • قربانی، امیر پست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتل‌های سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]
  • قربانی، مهرداد واکاوی و تبیین کاستی‌ها و چالش‌های مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
  • قنبری، رقیه کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]

ک

  • کیا کجوری، داود شناسایی شاخص‌های اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 215-232]
  • کریمی، آصف بررسی تأثیر بازاریابی ‌کارآفرینانه بر قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار کسب‌وکارهای کوچک ‌و ‌متوسط حوزه‌ گردشگری شهر تهران(نقش تعدیل‌گری شدت رقابت) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 159-171]
  • کریمی، بهرام واکاوی و تبیین کاستی‌ها و چالش‌های مناطق نمونه گردشگری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 70-88]
  • کروبی، مهدی بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر احساس امنیت گردشگران خارجی [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 19-38]
  • کمال الدینی، ناهید عوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
  • کمری، فریده طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]

گ

  • گلستانی، مریم بررسی تأثیر بازاریابی ‌کارآفرینانه بر قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار کسب‌وکارهای کوچک ‌و ‌متوسط حوزه‌ گردشگری شهر تهران(نقش تعدیل‌گری شدت رقابت) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 159-171]
  • گندم فشان، دیانا مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]

م

  • محمدی، جمال تحلیل جامعه‌شناختی پدیدۀ گردشگری کاذب در منطقۀ اورامانات استان کردستان [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 145-158]
  • محمدی، مصطفی نقش شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 89-112]
  • محمودی، حسین برآورد ظرفیت برد گردشگری در مناطق تحت حفاظت (مطالعه موردی:منطقه شکار ممنوع الوند) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 51-64]
  • محمود زاده، سید مجتبی تحلیلی نهادی بر هزینه‌ مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 21-40]
  • مرجانی، تیمور بررسی ارتباطات مبتنی بر احساس در بخش هتلداری [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 138-155]
  • میرزائی، روزبه نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 79-94]
  • میرزائی، روزبه کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 39-53]
  • مستقیمی، محمود رضا طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]
  • ملکشاهی، غلامرضا گونه شناسی گردشگران داخلی شهری و گردشگری مسوولیت پذیر(مورد مطالعه: گردشگران شهرهای بابلسر، لاهیجان و سرعین) [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 17-34]
  • مهدی پور میر، سیده راضیه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه‌های آموزش گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 1-19]
  • موسوی، سیده طاهره جاذبه‌های ایران عصر صفوی و کارکرد آن در جذب جهانگردان اروپایی به روایت آدام اولئاریوس؛ ادیب جهانگرد آلمانی [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 125-140]

ن

  • نجار نهاوندی، مریم عوامل موثردر تمایل به گردشگری با تأکید بر نقش امنیت ذهنی گردشگران (مطالعه موردی شهرستان بم) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 41-55]
  • ندایی طوسی، سحر الزامات فضایی توسعة خوشه‌های خلاق و رقابت‌پذیرِ گردشگری-فرهنگی (شهرک‌های رسانه‌ای)؛ مورد پژوهی منطقة کلان‌شهری تهران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 55-72]

و

  • وزین، نرگس مقایسه عوامل مؤثر بر رفتار خرید صنایع دستی بین گردشگران داخلی و خارجی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 73-95]
  • ویسه، صیدمهدی طراحی مدل پنجره فرصت کارآفرینانه در توریسم فرهنگی ایران [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 181-195]

ه

  • هاشمی باغی، زینب بررسی تاثیر رویدادهای فرهنگی بر تصویر شناختی و عاطفی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر کرج) [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 147-161]
  • هراتی فرد، سعیده توانمندسازی ذینفعان محلی برای مشارکت در توسعه پایدار گردشگری با نقش میانجی اثرات ادراک شده از گردشگری [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 71-90]
  • همتیان، هادی پست مدرنیسم و طراحی مدل سازمان هوشمند مدیریت گردشگری (موردمطالعه: دفاتر ارائه خدمات گردشگری و هتل‌های سه ستاره شهر بیرجند) [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 50-69]

ی

  • یاوری گوهر، فاطمه اولویت بندی عوامل رقابت پذیری ایران در گردشگری حلال [دوره 8، شماره 28، 1398، صفحه 113-137]
  • یحیی زاده فر، محمود مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان [دوره 8، شماره 30، 1398، صفحه 177-196]
  • یزدانی، حمید رضا بررسی تأثیر بازاریابی ‌کارآفرینانه بر قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار کسب‌وکارهای کوچک ‌و ‌متوسط حوزه‌ گردشگری شهر تهران(نقش تعدیل‌گری شدت رقابت) [دوره 8، شماره 29، 1398، صفحه 159-171]
  • یوسفی، فاطمه بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]
  • یوسفی، فائزه بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه‌ای تجربه گردشگری به‌ یاد ماندنی بین تیپ‌های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز [دوره 8، شماره 31، 1398، صفحه 1-17]