آثار فرهنگی و هنریطراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
آسایش حرارتیارزیابی ساعتی شرایط آسایش اقلیمی جزیرهی قشم برای انواع مختلف فعالیت گردشگری [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 209-229]
آیندهپژوهیتحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]
ا
ابعاد کیفیت زندگیبررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 97-118]
ادراک ریسکنگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
ایرانبررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
ایراناثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
ایرانبررسی رابطه ورود گردشگران خارجی و میزان وقوع جرم در ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 65-81]
اردوگاه های عراقطراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
استان چهارمحال و بختیاریواکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
استان سمنانتوسعه صنعت گردشگری با تاکید بر رویکرد منابع انسانی (مورد مطالعه: استان سمنان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 82-96]
استان گلستاناعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
استان مازندرانتحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]
استان مازندرانبررسی گرایش صاحبان اقامتگاه های گردشگری به انرژی های تجدیدپذیر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 199-210]
اسرای جنگیطراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
اعتماد نهادیاعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
الگوی تصحیح خطای برداریبررسی رابطه ورود گردشگران خارجی و میزان وقوع جرم در ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 65-81]
الگوریتم ژنتیکبخش بندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشه ای فازی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 146-168]
الگوریتم ژنتیکبخش بندی کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 54-72]
المپیادبررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعهی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 115-127]
امنیتاعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
انتقال ارزشهاگردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
انگیزش های فردیشناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
ب
بازاریابی اجتماعیسنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 33-53]
بازاریابی مقصد گردشگریتاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
بازاریابی مقصد گردشگرینگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 75-93]
بازارچههای مرزیتوسعهی گردشگری شهری با تأکید بر نقش بازارچههای مرزی (مطالعهی موردی: بازارچهی مرزی پاوه) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 95-126]
بانوانبررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعهی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 115-127]
بررسی تطبیقیبررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
برندتحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]
برندتحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلانشهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
برندینگ مقصدارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 202-221]
بقایای ایستارهای زمان جنگمنازعۀ معنا در میدان گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 8-28]
بینالودتحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]
پ
پایبندیتحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
پانل دیتاتأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 8-30]
پاوهتوسعهی گردشگری شهری با تأکید بر نقش بازارچههای مرزی (مطالعهی موردی: بازارچهی مرزی پاوه) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 95-126]
پیش انگاشت های تاریخیمنازعۀ معنا در میدان گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 8-28]
ت
تحلیل خوشه ایبخش بندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشه ای فازی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 146-168]
تحلیل سلسله مراتبی فازیتحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]
تحلیل کیفیواکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
تداعیات برند ایرانارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 202-221]
ترکیهبررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
تصویر برندارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 202-221]
تصویر مقصدتاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
تصویر مقصدبررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 128-145]
تصویر مقصدارائه مدل برندینگ ملی ایران-ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 202-221]
تعامل فرهنگی اجتماعیبررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
تغییر نگرش و انتظاراتمنازعۀ معنا در میدان گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 8-28]
تمایل به گردشگریتوزیع اجتماعی ذائقه فراغتی و تمایل به گردشگری (موارد مطالعاتی: شاغلان حوزه سلامت و درمان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-48]
توسعه پایدارتبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]
توسعه روستاییبررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
توسعه گردشگریبررسی تطبیقی خط مشی های توسعه گردشگری با تأکید بر روابط اجتماعی بین میزبان و مهمان مطالعه موردی: ایران و ترکیه [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 31-46]
توسعه گردشگریبررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
توسعه گردشگری جنگطراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
توسعه گردشگری کشاورزینگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
تولید ناخالص داخلی سرانهبررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
تئوری بنیانیواکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
ج
جرمبررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
جرمبررسی رابطه ورود گردشگران خارجی و میزان وقوع جرم در ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 65-81]
جزیرهی قشمارزیابی ساعتی شرایط آسایش اقلیمی جزیرهی قشم برای انواع مختلف فعالیت گردشگری [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 209-229]
جنگشناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
جوانان روستاییبررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
ح
حافظه جمعیگردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
حکمرانیتأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 8-30]
حوزه خمیر و قشمتبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]
حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهدبررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 97-118]
خ
خوزستانشناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
خوشهبندی فازیبخش بندی کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 54-72]
د
دادههای تابلوییاثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
دی اکسید کربنبررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
درودزنتحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
دلبستگی به مقصدتاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
ذائقه فراغتیتوزیع اجتماعی ذائقه فراغتی و تمایل به گردشگری (موارد مطالعاتی: شاغلان حوزه سلامت و درمان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-48]
ر
راهیان نورشناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
راهیان نورگردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
راهنمایان تور ورودیتأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی (مطالعه موردی: راهنمایان تور ورودی شهر تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 119-136]
رسانه های اجتماعینگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 75-93]
رضایتبررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 128-145]
رضایت از مقصدتاثیر تصویر و شخصیت مقصد بر دلبستگی و رضایت گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران داخلی شهر اصفهان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
رضایتمندی گردشگرانبررسی مولفه های سرمایه اجتماعی موثر بر رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: شهر ماسوله) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 73-96]
رگرسیون انتقال ملایم پانلیبررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
روایی محتواییارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-157]
روستابررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 97-118]
روستای دیمه شهرستان کوهرنگواکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
روش تحقیق کیفیگردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
رویکرد ترکیبیسنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 33-53]
ز
زیرساختهای اقتصادیتأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 8-30]
س
سرمایه اجتماعیبررسی مولفه های سرمایه اجتماعی موثر بر رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: شهر ماسوله) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 73-96]
سرمایه گذاریاعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
سناریونویسیتحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]
ش
شاخص های رقابت پذیریارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-157]
شبح قومیتمنازعۀ معنا در میدان گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران شهر سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 8-28]
شهرستان اردبیلبررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
شهرستان تنکابننگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
شهر ماسولهبررسی مولفه های سرمایه اجتماعی موثر بر رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: شهر ماسوله) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 73-96]
ص
صنعت گردشگریتوسعه صنعت گردشگری با تاکید بر رویکرد منابع انسانی (مورد مطالعه: استان سمنان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 82-96]
صنعت گردشگریبررسی و اولویت بندی محدودیت های گردشگران کره ای در ایران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 33-57]
صنعت گردشگرینگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 75-93]
صنعت گردشگریطراحی و تبیین مدل توسعه گردشگری جنگ با تاکید بر آثار فرهنگی و هنری اسرای جنگی ایران در اردوگاه های عراق [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 110-129]
ط
طبیعتگردیارزیابی ساعتی شرایط آسایش اقلیمی جزیرهی قشم برای انواع مختلف فعالیت گردشگری [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 209-229]
ع
عدم اطلاعبررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
عملکرد شغلی راهنمایان تورتأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی (مطالعه موردی: راهنمایان تور ورودی شهر تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 119-136]
عملکرد محیط زیستاثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
عوامل اجتماعیتحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
کشورهای اسلامیبررسی تأثیر توسعه گردشگری و تولید ناخالص داخلی سرانه بر انتشار گاز دی اکسید کربن در منحنی کوزنتس کشورهای منتخب اسلامی (رویکرد غیرخطی PSTR) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 8-32]
کشورهای منتخباثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
کیفیت منابع اطلاعاتیبررسی کیفیت منابع اطلاعاتی چاپی گردشگری از دیدگاه گردشگران خارجی (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 58-74]
کلانشهر تبریزتحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلانشهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
گ
گردشکری جنگگردشگری جنگ: تحلیل کیفی سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 97-114]
گردشگرتحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
گردشگریتأثیر نهاد حکمرانی کشور میزبان بر درآمد گردشگری کشورهای درحال توسعه منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 8-30]
گردشگریاثر گردشگری بر محیط زیست: یک مطالعه موردی برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته منتخب [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 71-94]
گردشگریبررسی رابطه ورود گردشگران خارجی و میزان وقوع جرم در ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 65-81]
گردشگریبخش بندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشه ای فازی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 146-168]
گردشگریبررسی کیفیت منابع اطلاعاتی چاپی گردشگری از دیدگاه گردشگران خارجی (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 58-74]
گردشگریواکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
گردشگران کره ایبررسی و اولویت بندی محدودیت های گردشگران کره ای در ایران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 33-57]
گردشگری تاریکشناسایی عوامل انگیزشی مشارکت کنندگان در گردشگری جنگ (مورد: استان خوزستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 188-208]
گردشگر خارجیبررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
گردشگری روستاییتحلیل و ارزیابی کاربرد روش تحلیل سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی سناریوهای توسعه گردشگری روستایی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 158-178]
گردشگری روستاییبررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
گردشگری روستاییتحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
گردشگری سلامتبررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 128-145]
گردشگری سلامتسنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 33-53]
گردشگری شهریتوسعهی گردشگری شهری با تأکید بر نقش بازارچههای مرزی (مطالعهی موردی: بازارچهی مرزی پاوه) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 95-126]
گردشگری شهریتحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلانشهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
گردشگری مذهبیبررسی تأثیر گردشگری مذهبی بر ارتقاء کیفیت زندگی روستاییان (مطالعه موردی: حوزه نفوذ گردشگاهی شهر مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 97-118]
گردشگری ورزشی و مدیریت ارتباط با مشتریبررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درتوسعهی صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه ورزشکاران و کارکنان المپیاد کارگری بانوان کشور [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 115-127]
گروه های شغلی – تحصیلیتوزیع اجتماعی ذائقه فراغتی و تمایل به گردشگری (موارد مطالعاتی: شاغلان حوزه سلامت و درمان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-48]
م
مازندرانتحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
مجازاتبررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
مجمع جهانی اقتصادارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-157]
محدودیتبررسی و اولویت بندی محدودیت های گردشگران کره ای در ایران [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 33-57]
محصول خاصتحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]
مدیریت تصویرتحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلانشهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
مدلسازی تفسیری ساختاریارائه مدل تفسیری ساختاری شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری (مطالعه موردی: استان فارس) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 137-157]
مدل SWOTتحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری مورد مطالعه: کلانشهر تبریز [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 94-109]
مراکز تجاریبخش بندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشه ای فازی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 146-168]
مرودشتتحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
مسئولیت کیفریبررسی پیامدهای حقوقی عدم اطلاع گردشگر خارجی نسبت به قوانین کیفری ایران [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 49-64]
مشکلات و موانعواکاوی کیفی مشکلات گردشگری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از نظریه مبنایی با تاکید بر روستای دیمه شهرستان کوهرنگ [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 175-198]
مقاصد رفتاریبررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 128-145]
منابع اطلاعاتی چاپیبررسی کیفیت منابع اطلاعاتی چاپی گردشگری از دیدگاه گردشگران خارجی (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 58-74]
منابع انسانیتوسعه صنعت گردشگری با تاکید بر رویکرد منابع انسانی (مورد مطالعه: استان سمنان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 82-96]
منطقه حفاظت شدهتبیین معیارها و شاخص های مدیریت گردشگری پایدار مطالعه نمونه: جنگل های مانگرو حوزه خمیر و قشم [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 169-194]
ن
نظریه بوردیوتوزیع اجتماعی ذائقه فراغتی و تمایل به گردشگری (موارد مطالعاتی: شاغلان حوزه سلامت و درمان) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 29-48]
نظریه رفتار برنامه ریزی شدهتحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
نگرشنگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
نگرشسنجش بازاریابی اجتماعی در گردشگری سلامت [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 33-53]
نگرشتحلیل نگرش روستاییان نسبت به گردشگری روستایی با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بخش درودزن شهرستان مرودشت) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 153-174]
نواحی روستایینگرش جامعه محلی نسبت به مخاطرات ادراک شده توسعه گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان تنکابن) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 8-32]
و
واحدهای گردشگریاعتماد نهادی و سرمایه گذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 47-70]
واژههای کلیدی: گردشگری روستاییتحلیل عوامل موثر بر ایجاد برند گردشگری در سکونتگاه های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان بینالود) [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 127-148]
ه
هنجارتحلیل جامعه شناختی پایبندی گردشگران به هنجارهای اجتماعی [دوره 5، شماره 16، 1395، صفحه 168-187]
هویت اجتماعیبررسی رابطه گردشگری با هویت اجتماعی جوانان روستایی شهرستان اردبیل، مطالعه موردی: دهستان سردابه [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 130-152]
هوش فرهنگیتأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد شغلی (مطالعه موردی: راهنمایان تور ورودی شهر تهران) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 119-136]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد